SonGoMan napisał(a):
2. Wszystkie gumy, a przede wszystkim łoże amora i choćby mechanior się upierał to nie daj sobie wmówić że jeszcze wytrzyma - przy nowym amorze stare łoże zostanie wypukane w ciągu paru dni, jak już jest rozebrane to naprawde warto wymienić tym bardziej że są to sprawy złotówkowe.
3. Przy takim rozłożeniu zawiecha z przodu opłaca się też wymienić wszystkie tuleje gum-met, łączniki itp, chćby z tego powodu iż żywotność tych elementów na naszych drogach jest mierna, a koszt robocizny rozłoży Ci się.
Zgadzam się całkowicie.
Ja sam sobie wymieniałem wkłady do amortyzatorów, a że nie kupiłem łożysk to nie wymieniałem, zresztą "wyglądały całkiem dobrze". Nie wiem czy przejechalem 1000km i łożyska szlag trafił i pojawiło się stukanie. Teraz, po wymianie jest cicho i spokojnie. Niepotrzebna Ci żadna podkładka, wymień łożyska górne wraz z gumami i będzie git.
