Byłem u tłumikarzy już 3 razy, po tym jak w czasie dłuższej tury wydmuchało mi kawałek skorodowanej blachy na opasce dwuwarstwowej (lewej), ale zawsze kończyło się na poprawie montażu (pasta), a nie na analizie tego co mówię. Przy dłuższych jazdach z większą mocą (autostrada 160 - 180) rozszczelnia się układ zawsze w obrębie tej samej opaski. Przy dodawaniu gazu (szczególnie słychać to na trójce) coś w tyle gwiżdże w rytm dodawania gazu. Pisaliście Koledzy o zapchanych tłumikach, ale sam tego nie doświadczyłem i nie wiem, czy moje podejrzenia są słuszne.
Pozdrowienia.
_________________ Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.
Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.
|