powiem tak, myślałem że zastanę coś innego, ale iest OK!
mam niestety pewien problem, chodzi o to że mam podejrzenia co do prawidłowości ustawienia rozrządu
sprawdziłem, że oba wałki były ustawione względem siebie prawidłowo
nie mam natomiast pojęcia jak zweryfikować prawidłowość ustawienia wału korbowego względem wałków rozrządu
proszę pomóżcie
wałki mam ustawione i zablokowane, a w tym ustawieniu wału korbowego widzę w podłużnej szparze koło zębate i jakiś zielony mały pręcik. Problem w tym, że ta szpara nie ma żadnych oznaczeń, a jej długość to jakieś 5 cm. Skąd zatem mam wiedzieć w jakim ustawieniu jest obecnie tłok pierwszego cylindra

W którym miejscu owej szpary powinien być zielony pręcik

A może powinien on być widoczny w innym otworze (jest ich tam chyba 4 czy 5)

Prawdopodobnie musi być jakiś sposób aby to ustalić. Koła zębate z przodu silnika nie mają żadnych oznaczeń (przynajmniej ja nie zauważyłem

)
czekam na Wasze sugestie
P.S.
te 300zł to miała być cena wyjściowa za robociznę plus części kupione przez mechanika, gdybym ja kupił części to cena od 500zł. dlatego się skusiłem na samodzielną wymianę (mam podstawy - brakuje mi tylko szczegółu)