Użytkownik |
 |
Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30 Posty: 180 Lokalizacja: krakow
|
Obok istnieje watek o regulacji zaplonu w NG ale nie chce mieszac i tworze nowy.
Czy ktos z Was samodzielnie ustawial zaplon w ABK? Czy przed regulacją trzeba przejsc w tryb serwisowy? Jesli tak to jak sie to robi dokladnie? Podobno do LPG zaplon ma byc nieco "do przodu". Ile stopni tak mniej wiecej? Czy zbyt pozny zaplon moze byc przyczyna zbyt duzego spalania LPG? (z góry przepraszam za pozornie banalne pytania- ale mechanicy nie potrafią sie wypowiedziec jednoznacznie)
_________________ Było: Audi B4 2.0 ABK + LPG
Jest: Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX VW POLO 6N1 1.0 AER POWER
|
|