.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 14:36:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PILNA PROŚBA
PostNapisane: 01.lip.2004 18:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
czy ktoś z kolegów orientuje sie jaka powinna być odleglość pomiędzy czujnikiem ABS a tarczą z tyłu w C4 ???????? Albo może gdzie tego szukać ?

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2004 10:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
z tego co sie orientuje czujnik wklada sie do oporu, on ma taki kolnierz na ktorym sie zaprze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Udało sie
PostNapisane: 02.lip.2004 15:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
Metodą prób i bledów ustaliłem tą odległośc na 0,5mm i ABS działa prawidłowo.

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2004 16:05:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 11:57:10
Posty: 261
Lokalizacja: ...:Bytom:... AUDI 80 1.8 S - PM
Cześć!!!
Czujnik ABS działa metodą indukcyjną, czyli wytwarza napięcie i jak go za daleko odsuniesz od "tarczy z ponacinanymi ząbkami" to przy małych prędkościach może Ci prawidłowo nie działać. <brak impulsów>
-> Wydaje mi się że 0,5 [mm] jest wystarczającą odlagłością <czujnik nie powinien ocierać o tarcze, a powinien dobrze "impulsować">

-> Ostatnio robiłem pomiary różnych czyjników ABS na stanowisku dydaktycznym na Politechnice Częstochowskiej i napięcie wzrastało proporcjonalnie wraz ze wzrostem prędkości obrotowej, natomiast malało poporcjonalnie wprost do zwiększającej sie szczeliny między tarczą a czujnikiem. Przy szczelinie powyżej 1,5 [mm] większość czujników nie działała, a te które działały wytwarzały bardzo niskie napięcie. No to na tyle
NARA
PZDR

_________________
A 80 B3/B4 1.8S sil. PM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: