.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 00:02:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: przewody hamulcowe i plyn - jakie i gdzie?
PostNapisane: 08.lip.2004 09:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przewodów rzecz jasna w oplocie szukam, porzadnych no i płyn tez
by sie przydał nie byle jaki....

jakimi markami sie interesowac?

dzieki

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 10:02:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wg mnie przewody wystarcza oryginalne, plyn standartowy DOT-4 (polecam ATE).
ewentualnie zmienilbym tarcze na wentylowane z przodu ;) niz inwestowal w plyny i wezyki

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 10:04:15 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Bilu napisał(a):
......
ewentualnie zmienilbym tarcze na wentylowane z przodu ;) niz inwestowal w plyny i wezyki


:D :D :peace: :peace: :064:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 10:43:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
wg mnie przewody wystarcza oryginalne, plyn standartowy DOT-4 (polecam ATE).
ewentualnie zmienilbym tarcze na wentylowane z przodu ;) niz inwestowal w plyny i wezyki


tych przewodów nie byłbym taki pewien... a tarcze tez bym zamienil
jakbym miał zaciski wieksze :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 11:12:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
eomaciu napisał(a):
Bilu napisał(a):
wg mnie przewody wystarcza oryginalne, plyn standartowy DOT-4 (polecam ATE).
ewentualnie zmienilbym tarcze na wentylowane z przodu ;) niz inwestowal w plyny i wezyki


tych przewodów nie byłbym taki pewien... a tarcze tez bym zamienil
jakbym miał zaciski wieksze :)

a co sie stalo ze starymi przewodami?
wymieniasz bo musisz czy dzialasz tylko asekuracyjnie?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 11:15:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
eomaciu napisał(a):
Bilu napisał(a):
wg mnie przewody wystarcza oryginalne, plyn standartowy DOT-4 (polecam ATE).
ewentualnie zmienilbym tarcze na wentylowane z przodu ;) niz inwestowal w plyny i wezyki


tych przewodów nie byłbym taki pewien... a tarcze tez bym zamienil
jakbym miał zaciski wieksze :)

a co sie stalo ze starymi przewodami?
wymieniasz bo musisz czy dzialasz tylko asekuracyjnie?


jezdze raczej ostro a pedal zrobil mi sie jakis gumowy... takie przewody
chyba nie sa drogie w sumie to tylko krótkie odcinki...
facet od klocków stwierdził ze textary az takie kiepskie nie sa
i zebym pomyslal o plynie a ze zabieram sie znowu za przod
to moglbym przy okazji zrobić przewody... opisywane na sr.pl
ze daje zauwazalne rezultaty...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 11:31:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Ten gumowy pedał hamulca, to podejrzewam wina płynu. Kiedy był ostatnio wymieniany? Pewnie już złapał wilgoć i szybko się zagotowywuje.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 11:35:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Quattro Pete napisał(a):
Ten gumowy pedał hamulca, to podejrzewam wina płynu. Kiedy był ostatnio wymieniany? Pewnie już złapał wilgoć i szybko się zagotowywuje.


tez tak sadze zle ze bede robil przod to chcialbym podejsc do sprawy
kompleksowo... wiec jaki ten plyn i przewody? :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 11:54:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Co do płynu, to chyba raczej wszystko jedno, bo na ulicy on i tak nie osiąga takich temperatur jak na torze. Ważne, żeby był świeży i DOT 4.

Sam u siebie jeszcze nie wymieniałem (ostatnim razem dealer wymieniał - czyli dali fabryczny), więc trudno mi coś polecić. Ten ATE co Bilu poleca to pewnie jest właśnie fabryczny i powienien być dobry. Ewentualnie może coś w stylu Castrol Response, bo Castrol SRF to już przegięcie pały do jazdy po ulicy.

Co do stalowych przewodów, to w Stanach jest popularny np. Goodridge. Nie wiem kto ma w Polsce dobre ceny na to. Znalazłem taką stronkę na poczekaniu:
http://www.jotte.pl/goodridge.html

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 12:31:44 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
A ja miałem u siebie w kupejce ferrodo racing (DOT 5)
i sprawował się wyśmienicie. Polecam :!:

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 12:34:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Quattro Pete napisał(a):
Co do płynu, to chyba raczej wszystko jedno, bo na ulicy on i tak nie osiąga takich temperatur jak na torze. Ważne, żeby był świeży i DOT 4.

Sam u siebie jeszcze nie wymieniałem (ostatnim razem dealer wymieniał - czyli dali fabryczny), więc trudno mi coś polecić. Ten ATE co Bilu poleca to pewnie jest właśnie fabryczny i powienien być dobry. Ewentualnie może coś w stylu Castrol Response, bo Castrol SRF to już przegięcie pały do jazdy po ulicy.

Co do stalowych przewodów, to w Stanach jest popularny np. Goodridge. Nie wiem kto ma w Polsce dobre ceny na to. Znalazłem taką stronkę na poczekaniu:
http://www.jotte.pl/goodmlridge.ht

Pozdr.


a co na ulicy asfalt inny? :wink:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 12:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Wymieniaj przewody i na nic się nie oglądaj!

Mi przewód pękł przy ok 140 jak dojeżdżałem do TIR-a, dobrze, że lewy pas był pusty...

Żeby było śmieszniej, tydzień wcześniej sprawdzałem te przewody "na oko" i wyglądały na zdrowiusieńkie...

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 13:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Arek napisał(a):
Wymieniaj przewody i na nic się nie oglądaj!

Mi przewód pękł przy ok 140 jak dojeżdżałem do TIR-a, dobrze, że lewy pas był pusty...

Żeby było śmieszniej, tydzień wcześniej sprawdzałem te przewody "na oko" i wyglądały na zdrowiusieńkie...


no własnie... swoje lata mają a ja mam cieżką nogę :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 13:20:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Maciek, jak często planujesz wymieniać płyn ham.? Jeśli często (raz na rok), to szkoda kasy na topowy płyn. Jak rzadziej, to w sumie może być. Te najdroższe płyny różnią się od tych tańszych tym, że mają wyższą temperaturę wrzenia na mokro (na sucho mają podobną). Więc nawet jak po jakimś czasie (np. 2 lata) taki płyn wchłonie trochę wilgoci, to i tak jeszcze nie powinien się zbyt szybko zagotować. No chyba, że masz jakieś nieszczelności w układzie i wilgoć się dostaje szybciej niż powinna. Swoją drogą ceny płynów typu Motul RBF600 czy Ferodo Racing 5.1 jeszcze nie są takie wygórowane (50-60zł za litr). Tylko Castrol SRF powala na glebę (230zł/litr).

BTW, będziesz to sam wszystko wymieniał, czy znasz kogoś, kto dobrze robi hamulce? W sumie to nie żadne rocket science, ale spieprzyć nie jeden potrafi. :)

Pozdr.

Pete

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 13:23:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Quattro Pete napisał(a):
Maciek, jak często planujesz wymieniać płyn ham.? Jeśli często (raz na rok), to szkoda kasy na topowy płyn. Jak rzadziej, to w sumie może być. Te najdroższe płyny różnią się od tych tańszych tym, że mają wyższą temperaturę wrzenia na mokro (na sucho mają podobną). Więc nawet jak po jakimś czasie (np. 2 lata) taki płyn wchłonie trochę wilgoci, to i tak jeszcze nie powinien się zbyt szybko zagotować. No chyba, że masz jakieś nieszczelności w układzie i wilgoć się dostaje szybciej niż powinna. Swoją drogą ceny płynów typu Motul RBF600 czy Ferodo Racing 5.1 jeszcze nie są takie wygórowane (50-60zł za litr). Tylko Castrol SRF powala na glebę (230zł/litr).

BTW, będziesz to sam wszystko wymieniał, czy znasz kogoś, kto dobrze robi hamulce? W sumie to nie żadne rocket science, ale spieprzyć nie jeden potrafi. :)

Pozdr.

Pete


wymieniac jak cos bedzie nie halo, nie czesciej...
nie wiem ile w ogole wchodzi płynu do mnie... chyba nie za duzo co?
hamulce chce robic tam gdzie caly przod czyli jeszcze nie wiem gdzie -
zapodałem nowy watek ze szukam warsztatu w wawce...


dzieki

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 14:41:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Ja nalałem Ferodo DOT4 9 (a myślałem nad 5.1) - za 2 lata go wywale i musi starczyć. Kupiłem w IC za jakąś smieszną kasę, a że zadowolony z klocków Ferodo jestem to płyn nalałem ten sam:)

A co do weżykóow w oplocie - to tez chcę :peace: :!:

Dajcie znać jak coś znajdziecie w rozsądnej cenie

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 15:15:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Są węzyki w oplocie stalowym w InterCarsie - cena śmieszna jakaś ale krótkie bo tylko 10 cm. Dzisiaj jadę oglądać.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 15:52:29 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Bo tam tylko ok 10 cm jest tego wężyka. Dalej są przewody metalowe.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 12:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
krawat napisał(a):
Są węzyki w oplocie stalowym w InterCarsie - cena śmieszna jakaś ale krótkie bo tylko 10 cm. Dzisiaj jadę oglądać.

POZDRO


no i jak tam? psaują? cena?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 12:20:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Coś ten IC sie psuje ;) na piątek nie dowieżli -> czekam na telefon kiedy będą.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: