Mam takie pytanie do Was, czy wsrod nas jest ktos kto sie bawi w takie rzeczy jak usowanie bledow z check system?? Tzn. sprawa wyglada tak, jakis czas temu, jak bylo jeszcze cieplo, nagle pojawilo mi sie info o plynie chlodzacym, czyli temperatura silnika mozna tak lepiej powiedziec. Myslalem ze moze plynu zamalo ale tego dolalem i nadal to samo, zrobilem na krotko kabelki od czujnika w zbiorniczku i nic. Nio to zagladam do instrukcji a tam ze moge to usunac podlaczajac kabelek diagnostyczny w servisie V.A.G :] Co mi sie zabardzo nie podoba dlatego zastanawiam sie czy ktos z Was bawi sie czyms takim hobbystycznie i bylby w stanie podlaczyc sie do mojej niuni i zobaczyc skad ten blad sie wziol. Dodam ze wszystko bangla jak nalezy, ale troszke mi plynu ubywa w zbiorniczku, ale to ciezko okreslic ile bo to w skali miesiecznej, myslicie ze tu jest jakis czujnik i to uszczelka pod glowica strzelila??
Z gory dzieki za info
Pozdrawiam
EDIT: ortografia w tytule... nie mogłem...
_________________ Don't you know I'm loco?...
|