.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 14:21:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ceny eksploatacyjne S4 i S6
PostNapisane: 20.sie.2004 03:59:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 03:43:56
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
Jak w temacie potrzebuje informacji planuje w przyszlosci zakup S4 lub S6 i w zwiazku z tym mam pytania czy:
- czy zawieszenie np: hamulce roznia sie w s4 od s6 chodzi oczywiscie o modele z lat 91-97 jakie sa ceny np tarcz klocków czy duza róznią sie od C4 quattro?
- czy są róznice w zawieszeniu miedzy silnikami 2.2 i 4.2 ?
- czy inne czesci zawieszenia róznią sie duzo od c4 ?
- czy moze ma ktos 4.2 na LPG sekfencji ile takie autko spala gaziwa bo moja 2.8 16-17 litrów czy bedzie duza róznica?

_________________
C4 2.8 v6 Quattro - Wtrysk LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 07:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
różnice są przede wszystkim między rocznikami 91-94 a 95-97. Są to przede wszystkim przednie hamulce - wcześniej UFO (kurna jego mać), które włąśnie staram się wywalić (tarcze łątwo skrzywić a cena kompletu nowych przyprawia o palpitację), a S6 ma już normalne z tym żę są tak wielkie że najmniej koła 16 cali można załozyć (cena tarcz min 350zł a klocków min 250zł). Z tyłu (we wszystkich S) są tarcze wnetylowane i ciut większe - i pewnie też trochę droższe no ale nie zadne UFO więc jakoś to pewnie mozna przeżyć (ceny nie znam). S6 ma też stabilizatorek w tylnym zawieszeniu + łączniki oczywiście - tego wynalazku w S4 (na szczęście) nie ma. Praktycznie całe zawieszenie pasuje od 2,8 Quattro więc tu raczej nie ma problemu. Jeśli chodzi o różnice miedzy silnikami to 4,2 ma twardze zawieszenie bo dsilnik cięższy ale poza tym to są 2 rozdzaje sprężyn - wyższe i niższe i występuje i w jednej i drugiej wersji silnikowej. Mój znajomu ma 4,2 na sekwencji i pali mu 20-22 gazu ale trzeba pamiętać zę oleju w tym silniku się wlewa 9 litrów i do tego trzeba dolewać całkiem nie małe ilości (z pół literka na 1000)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 13:55:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Czarek_S napisał(a):
...przede wszystkim przednie hamulce - wcześniej UFO ..., a S6 ma już normalne


Z tego co pamiętam to w S4 były UFO, jak i również normalne. Także przejście ze standartu UFO (faktycznie niech go szlag :D )nastąpiło już w S4 a nie dopiero w S6.

PS. Jak ja się cieszę że moją 200 20V ktoś już kiedyś przerobił na normalne tarcze... w poprzedniej były ufo.. tragedia...

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 07:17:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Z etki wynika, ze zmiana z ufoludków na "zwykle" tarcze 314/30 nastąpila od numeru nadwozia R 000 001 > juz w S4.

tutaj rys. porownawczy:

http://members.lycos.co.uk/audiupl/audi/hamy.jpg

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 22.sie.2004 10:34:49 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 11:58:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
jesli kupisz s4 z 93 nie masz tarcz hamulcowych typu Ufo!!w 1993 roku byla zmiana w audi v8 oraz s4 !!
co do ekspluatacji to musiasz pamietac ,ze cena zakupu to 1/2 wydatków no chyba ,ze kupisz ladny, fajny egzemplarz.No i zalezy ile jezdzisz jesli malo to nie bedziesz musial brac pod uwage mojej tezy o cenie zakupu :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 13:36:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
A ja z innej beczki. O co chodzi z tymi tarczami "ufo" ? Jak dotąd znam tylko tarcze wentylowane i niewentylowane, oraz pływające jak w C3 i na stałe mocowane z piastą. Ale "ufo" to nie mam pojęcia jakie to są. Może ktoś mi wytłumaczy na chłopski rozum co to takiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 14:43:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
to taki smieszny typ tarcz wygladających jak miska a nie jak kapelusz :D zacisk wchodzi nie od zewnatrz tylko od wewnątrz. Taki dziwny wynalazek :) popatrz sobie w etce: http://www.elcats.ru/audivw/vag4.asp?gi ... myear=1989 - 10 rysunek, front, silnik 3B.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: