.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 13:31:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: silniczek korkowy w NG co nim steruje??
PostNapisane: 13.wrz.2004 13:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
koledzy pomózcie bo moja walka jest juz u kresu wyttrzymałości:)

wywaliłem z auta gaz i mam nadal takie same anomalie
czyli po nagrzaniu motoru oborty falują 1000-1500
na wolnych dopóki sie nie nagrzeje jest wszystko ok...

co mi sie udało ustalić ..
potencjometr przepływomierza reguluje ok napięcie w zakresie 0,3-4,5V
nastawnik cisnienia 0+- 1,5 mA czyli reguluje tez ok...
natomiast silnik krokowy....
przed nagrzaniem ma wartość ok 550mA
po nagrzaniu powinien zejść do 430 i utrzymywać się w tych granicach...
niestety tak sie nie dzieje natęzenie spada do 150 mA i silnik zaczyna wariować
stąd nasuwa sie pytanie ..co moze mieć wpływ na spadek natężenia :?:
który z czujników ma wpływ na to :?:
już nie śpię przez to po nocach bo przez to cholerstwo nie moge wyregulowac LPG bo wolne mam cały czas wlasnie w zakresie ok 1500

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 18:25:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Ja mam to samo ale poki co jakos mi to nie przeszkadza a poza tym to nie zauwazylem tego w czasie jazdy, jedynie jak auto stoi to po pewnym czasie skacza te obroty.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 18:36:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
2,3 Ng nie lubi gażiku :):

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 21:36:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2003 21:44:54
Posty: 322
Lokalizacja: Kalisz
2.2 KV mam to samo co to moze byc???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 22:17:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
po raz kolejny zapraszam wszystkich z awariami magicznego K-Jetronica do magikow z Bydgoszczy :peace: ... rowniez po raz kolejny powiem, ze dzieki nim nie miewam problemow z autem ...a jak juz to chwilowe - czas zalezy od zasobnosci konta :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 17:43:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
problem jest w tym że wywaliłem gaz z auta i dzieje sie to samo...

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 09:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
U mnie jest tak samo.
Nie ma znaczenia czy na benzynce czy na gazie.

Poradzono mi na forum aby go wyjąć wydmuchać powietrzem wymyć w ropie i spryskać WD 40. Wiecie co w 50% mu to pomogło. Pocieszam się, że jest lepiej bo nawet zaczął mi gasnąć na wolnych obrotach. Byłem u mechanika ale nic mi nie pomógł, stwierdził tylko, że kostka ma słaby styk i dlatego czasem tak wariuje. Teraz zabieram się za zawór zwrotny od podciśnienia. Może łapać lewe powietrze i dlatego też tak jest jak jest.

Pozdrawiam :580:

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: silniczek korkowy w NG co nim steruje??
PostNapisane: 09.paź.2004 20:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
gurbens napisał(a):
co mi sie udało ustalić ..
potencjometr przepływomierza reguluje ok napięcie w zakresie 0,3-4,5V
nastawnik cisnienia 0+- 1,5 mA czyli reguluje tez ok...
natomiast silnik krokowy....
przed nagrzaniem ma wartość ok 550mA
po nagrzaniu powinien zejść do 430 i utrzymywać się w tych granicach...
niestety tak sie nie dzieje natęzenie spada do 150 mA i silnik zaczyna wariować


czy mógłbyś szerzej opisać jak przeprowadzić takie badania krok - po - kroku? mam podobny problem co Ty i jestem w tym troche zielony a i pewnie innym przydala by sie taka instrukcja... :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 21:43:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wyjmij silnk krokowy zalej go sprajem do czyszczenia gazników na noc wylej to i wlej WD 40 na 100% będzie OK jeśli kiedyś wróci ponawiaj procedure jeżeli jest bardzo czarny zalej go rozcieńczalnikiem NITRO lepsze mycie miłej dłubanki ja to przeżyłem pozdrawiam

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 16:20:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Grubens na maila przeslalem Ci przeslalem Ci przekroj przeplywomierza wiec moze ci cis pomoze

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 23:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
ok dzieki za przekrój ale juz widzialem tą stronkę
!!autko zreperowałem pomogła wymiana przepływomierza paliwa
na drugi uzywany...jak ręką odjoł...
pozdrawiam

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 01:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
gurbens napisał(a):
ok dzieki za przekrój ale juz widzialem tą stronkę
!!autko zreperowałem pomogła wymiana przepływomierza paliwa
na drugi uzywany...jak ręką odjoł...
pozdrawiam


WIESZ MOZE CZY TAKI PRZEPLYWOMIERZ PALIWA JEST W ABK. BO MAM PODBNE OBJAWY CO TY MIALES. JESZCZE TYLKO NIE CZYSCILEM SILNICZKA KROKOWEGO - MOZE TO SILNICZEK TRZEBA WYCZYSCIC. :/

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 01:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
oooo jak kleknoł przepływomierz to powodzenia nowy tysiące ale przeproś gaz wrzóc i lataj stare pudło a będzie chodzić

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 10:46:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
U mnie po wymianie przeplywki tez na poczatku chodzil dobrze, ale po paru setkach kilometrach bylo to samo, wiec nie wiem co moze byc dlaczego tak leca te przeplywki.[/list]

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 11:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
nie wiem jaka przepływka jest w ABK
u mnie jest mechaniczny wtrysk i wymieniłem cały mechanizm
kalpy spiętrzającej razem z rozdzielaczem paliwa
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 10:12:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
U mnie tez bylo falowanie obrotow 1000-1500 i sie okazalo ze to nie zaden silniczek krokowy (w moim przypadku elektrozawor) tylko to byla wina sondy lambda. Poki co odlaczylem ja i obroty na benzynie trzymaja sie rowno a na gazie minimalnie sie bujaja.

Wiec jesli czyszczenie silniczka krokowego nie pomoze to odlaczcie sonde lambda, powinno pomoc.

Pozdrawiam

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 20:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
No z tym odlaczeniem sondy to byl bym ostrozny. Juz kolega jeden pisal na forum ze wyciol kata i polecial mu czujnik jakis tam, wiec mozna rzeczywiscie odpiac sonde ale tylko na sprawdzeninie.

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: