.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 13:16:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebuję opinii na temat zabezpieczenia podczas spawania
PostNapisane: 26.wrz.2004 21:27:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Witam. Jak w temacie. Na Allegro jest takie urządzenie:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=31275959

Czy miał ktoś z tym styczność? Kolega chce kupić do warsztatu i się zastanawia czy jest to skuteczne. Może jest to ściema? Pozdrawiam i czekam na szybkie info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 01:38:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
widzialem kiedys cos tego typu w akcji ... znaczy sie akcja to jej brak :D ... czyli auyto sprawne po spawaniu ale prawda jest taka ze odlaczenie akumulatora to podstawa przy spawaniu a odlaczenie komputera to zalecana operacja ... oczywiscie wszystko zalezy co spawamy bo jezeli jest to jakis fragment karoserii gdzies z dala od komputera to wystarczy odlaczenie akumulatora ...generalnie chodzi o generowane pole elektromagnetyczne ktore wytwarza sie w momencie spawania a jest to napiecie rzedu 50 V i prad rzedu 100-200A czyli kilka kW a to daje juz dosc spore pole i jezeli jest ono w poblizu ECU to lepiej je usunac z tamtad bo w przewodach moze zaindukowac sie napiecie ktore moze uszkodzic ECU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 09:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
Witam!
:) Moim zdaniem to urządzenie może i jest skuteczne. Ale podczas spawania zawsze zaleca się odłączenie całkowitego zasilania i wypięcie urządzeń z układami elektronicznymi, które mogą być narażone na działanie pola elektromagnetycznego.

;) Gdybyś jeszcze opisał nam w jaki sposób on zabezpiecza i mianowicie gdzie się go wpina. Więcej informacji to może bym się do niego przekonał. atak zostaje przy swojej wersji odłączania zasilania. :peace:

Siemanko....

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 09:35:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
prawdopodobnie, bo nigdy tego nie rozbieralem , urzadzenie dziala na zasadzie sztucznego obciazenia i w momencie powstania przepiec na kablach cale napiecie idzie na to urzadzenie ze wzgledu na maly opor jaki jest na nim ... tak mi sie wydaje ... z tego co tam jest jeszcze napisane odnosnie podtrzymania zasilania dla komputera i radia wynika ze musi byc w nim jakies zrodlo zasilania ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 15:17:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Czyli co, opłaca się kupić czy dac sobie spokój? Bo fajnie by było nie odłączać aku, zawsze później mniej roboty z pamięciami itp. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 15:33:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Aku to ja bym radził odłączyć tak czy siak. :|

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2004 11:08:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Ja u siebie miałem spalony sterownik przez takie spawania uwierz mi naprawa nie jest tania takiego sterownika. Jak byłem ostatnio u tłumikaża to podłączał urządzenie przepięciowe i to jest dobre.

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2004 16:43:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Co to za urządzenie przepięciowe i czym się od tego z Allegro różni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 09:14:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Niestety nie jestem ci wstanie powiedzieć bo nie otwierają mi się zdjęcia na allegro ale z opisu wynika że to chyba to samo co mi podłączali

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: