.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 02:50:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 2.6 V6 LPG + CHIP'S ??
PostNapisane: 06.paź.2004 11:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2004 15:21:51
Posty: 25
Lokalizacja: Konin
Witam !
Mam w domu Audi A4 2.6 V6 ( kod silnika ABC ) do ktorej bedzie wkladany LPG oczywiscie 4 gen. zeby nei bylo zbednych problemow. Gazownik sprawdzony i z tego co wiem przerabial juz pare razy te silniczki i bylo ok! :) . Autko z zalozenia ma szybko i tanio jeździc. W tej chwili ma zalozony sportowy uklad wydechowy Ulter'a oraz wywalony katalizator. Co myslicie o dolozeniu chipa do auta pedzonego LPG ?? LPG narazie nie jest zalozone ale chodzi mi to po glowie. Chcial bym autko podciagnac o 10-20 ps aby to przyjemniej jeździlo. Macie jakies pomysly jak to zrobic ? Wiem ,ze sportowa jazda+LPG troche sie wykluczaja ale to ma byc rodzinny dupowoz wiec rozumiecie no nie ?? ;) Co myslicie o dolozeniu stozkowego filta powietrza ? Macie moze jakies inne pomysly na tuning tej jednostki ? :)

pozdrawiam
Łukasz

_________________
Audi A4 3.0 ASN 2002 TIP+Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 12:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tego co się orientuje wymiana samego czipka w wolnossącym za bardzo nie pomorze, choś loe kiedyś coś wrzucił i mówił że poprawa była.
Masz sportowy układ wydechowy Ultera, czy sam tłumik końcowy?? bo to istotna różnica.
Ja proponowałbym obróbkę głowic około 1000zł szt, ostre wałki 500zł szt, równoodległościowy kolektor wydechowy 1000zł. szt i wtedy jakiś chipek i dolot. Wtedy by to jakoś latało, tyle że koszt spory bo prócz chipa i dolotu wszystko x2. W sumie pewnie około 5-6 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 14:13:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Nie ma sensu wkładać w taki silnik takiej kasy - bo to i tak nie będzie miało sportowych osiągów. A na rodzinny dupowóz spokjnie starczy seria 2.6

P.S> Jak założysz sekwencję to nie musisz sie bać strat osiągów - o ile ktoś ma pojęcia jak założyc i jak zestroić.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 14:43:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 00:00:35
Posty: 103
Lokalizacja: Warm. - Mazurskie
Popieram, że nie ma co ładować w taką brykę. Audi 2,6 i tak jest zrywne jak na swoją masę. JA mam automat, nie wiem jak Ty i nie narzekam na przyśpiech. A jak założysz sekwencję to nie poczujesz różnicy. A filtry stożkowe to według mnie lipa. Pozatym z tuningiem mocy idzie w parze zwiekszone zużycie paliwa. Chcesz aby ci jarał ponad 20 po mieście :D

_________________
Audi 100 2,6 V6 150KM Automat LPG Brc - Pozdrawiam -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 17:04:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Po założeniu sekwencji LPG do ABC minoł stres związany z jazdą na PB. Dzisiaj poszło pierwsze tankowanie 50l LPG. Wyniki : przyśpieszenia rewelacyjne, tylko miasto, ciągły but i wynik 16,6l/100 start na PB. Następne tankowanie jazda ekonomiczna zobaczymy.

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 17:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
po co wkładać hcipa jak się smiga na LPG - wystarczy odpowiednio LPG zestroić. Kwestię chipowania wolnossącego pomijam bo to oczywiste ze się nie opłaca. Krawat ma rację - mimo szczerych chęci.......

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2004 22:52:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

co daje sportowy wydech w silniku wolnossacym ??
chyba tylko mniej niutkow na dole i mocniejsza gore ktora i tak na lpg nie bedzie taka mocno jak na serii benzyna

zapomnij o jakis pseudo tuningowych gazdetach typu filtry stozkowe magnetyzery (ktore i tak kazdy ma w pompce paliwa :P)

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: