.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 02:17:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strasznie dymi
PostNapisane: 09.paź.2004 17:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Jak jeżdzę na paliwie SHELL VP jest wszystko OK ale tylko zaleje na ORLENIE 98 lub 95 autko zaczyna strasznie dymić że aż wstyd. Czy to tylko wina paliwa czy ustawienie gaźnika też ma wpływ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 17:57:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Jaki dym? bialy czy śmierdzi olejem? No i czy to jest reguła że na vp nie dymi?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 18:42:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
najśmiszniejsze jest to że na VP nie dymi. Na Orlenie jak dymi to dym jest szary.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 18:44:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
może na orlenie wlewasz ON? :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 18:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
może dygnij zapłonem jeżeli na wyżktanach jest dobrze?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 18:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, to nie jest takie śmieszne, Vpower ma właściwości silnie higroskopijne w przeciwieństwie do zwykłej beny. Na moje to albo uszczelka jest padnięta z przegrzania albo coś nie tak z głowicą. Jaki olej używasz?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 11:41:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Opowiem całą historię autka może to coś pomoże. Kupiłem je jakieś dwa lata temu i wszytko było ok przez rok nic nie dokładałem poprostu brzytwa. Po roku siadła uszczelka pod gaźnikiem i się zaczęło. Kupiłem i po wymianie okazało się że niepali tak jak przedtem i jakieś słabe no i cyrk że dymi na gorącym silniku na szaro a spaliny śmierdzą paliwem no to do magika. Ustawił kąt zapłonu i spalanie ale z Audi zrobił się mały fiat ani przyspieszenia poprostu żółw. W między czasie zalałem VP myśląc że może w benzynie jest woda i lipa to samo tylko przestał kopcić. Posłuchałem więc kumpla który polecił mi innego magika(warsztat specjalizujący się w Audi i VW) i po regulacjach autko dostało kopa ale na VP. Na Orlenie trochę gorzej z osiągami ale strasznie kopci na gorącym silniku. W między czasie byłem na sprawdzeniu ciśnień w cylindrach, na wszystkich powyżej 13.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 11:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Zapomniałem o oleju - Castrol 15W40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 12:11:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
i jeszcze zapomniales napisac jakie Audi z jakim silnikiem ... bo ze gaznik to juz wiadomo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 12:24:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Wybaczcie. Jest to Audi 80 B3 z silnikiem 1,6 model silnika RN z 1987r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 12:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
a trzęsie silnikiem?

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 12:36:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
silnikiem nie trzęsie, chociaż wczoraj po długiej jeżdzie jak się zatrzymałem trochę trzęsło jakby chodził na trzech garach ale później już było ok(nic nie regulowałem)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 13:17:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a probowales tankowac na innych stacjach ? ... w innych miejscowosciach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 13:22:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
jeżeli chodzi o Orlen to tankuje tylko na jednej cały czas, a VP tankuje raz na jakiś czas bo mam do niej 30km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 13:32:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to zatankuj na innej stacji ....zupenie innej ...byc moze dostawca paliwa do tych stacji w twoim miescie ma taki syf w sprzedazy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 13:49:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Spróbuje. Właśnie jadę w trasę. Po drodze mam Shella, BP, Orlen, Statoil, którą proponujesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 13:56:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jakakolwiek inna niz ww Shell ....moze byc na przyklad Statoil lub BP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 14:02:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
ok dzięki za radę. Jak prrzyjadę wieczorem to napiszę jakie efekty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 21:31:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
po zmianie paliwa na BP 98 dalej dymi. Mam proźbę czy ktoś może mi sprawdzić jaki powinien być kąt zapłonu dla silnika 1,6 RN z 87r? A może macie inne pomysły co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 10:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2003 18:43:17
Posty: 137
Lokalizacja: Radom
Dla silnika RN wyprzedzenie zapłonu wynosi:
wartość kontrolna 16 - 20 stopni (przewód podciśnieniowy podłączony)
wartość ustawcza 18 (+-)1 stopni (przewód podciśnieniowy podłączony)


A sprawdzałeś kompresje w silniku ?

_________________
--AUDI 80 B3 1.8 S 91r--
--AUDI A4 B8 2.0 Tdi 11r--


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: