_WALDI_ napisał(a):
mam pytanie czy do silnika KG 2,2 turbo 10v
mozna zalozyc k24?
albo k26 od porsche
albo co wogole mozna zalozyc??
help!!
Można założyć k24, ale tam domyślnie jest k26. Zresztą typów jest masa, najbardziej odpowiednia będzie k26 byle nie za duża.
UFOtm napisał(a):
-> podpinajac sie pod watek kolegi czy do ABT:
- mozna dolaczyc turbawke
- co trzeba wymienic dokladajac a co trzeba wyprodukowac
- czy lepiej dolozyc turbinke czy kompresor
- jesli kompresor to jakich przerobek nalezy oczekiwac
Można. Dołożyć trzeba elektronikę, kolektor wydechowy, przebudować cały dolot, ukł. wydechowy, raczej wydajniejsze wtryski, podstawowe mierniki, inny obieg oleju i płynu chłodzącego.... zapomniałem o czymś?
wszystko jedno czy kompresor czy turbo, przeróbek jest od groma do zrobienia.
Lukasik napisał(a):
Podczepiam sie do pytania... Czy k24 z silnika np 3B ma taki sam wlot i wylot po stronie gorącej tak, zeby ją przykręcić na miejsce k26? Czy k24 takze jest chlodzona wodą? Czy podlaczenia sa takie same?
Czy to bedzie w miare sensownie działać? Bo chyba te dwie turbiny mają deczko inne charakterystyki...
Czy ktoś moze potwierdzić, ze silnik MC w drugiej wersji (szczegolnie w 200tq w 90 roku) mial turbine taką jak w 3B?
Tak, tak, chyba tak. K24 będzie się wcześniej włączać, może także się zdeka szybciej kręcić, co będzie skutkować tym, że szybciej się zuzyje.