No własnie około 1 litr na 1000 km.Wszystko chyba sprawdziłem.
W kanale przy włączonym motorze wszystko oblukałem i nic nie widac,pompa wodna ok,przewody ok, chłodnica ok,do oleju nie idzie(nie ma masełka

) i na odwrót,zaden "dziwny" dym z tłumika nie leci , sruba od otpowietrzania nagrzewnicy ok gwint zawinięty tasmą teflonową niemcy coś kombinowali bo prawie gwinta nie było, szyba po nocy nie jest zaparowana dywaniki suche to chyba nagrzewnica ok.
Tak przy okazji jak go przywiozłem też było mało płynu dolałem wody i w droge,helmuty coś chyba kombinowali ze srodkami uszczelniającymi bo niezły syf był jak go płukałem(cały układ kilkanascie razy) w zbiorniczku był jakiś osad, maź(taka rdzawa) jest teraz zalany ARAL(19 zł/L) i nie zmienia koloru , jak był tak jest niebieski.
Ale się rozpisałem co jeszcze sprawdzić???