Moja rada jest taka: wymien swiece zaplonowe na takie ktore sa przeznaczone dla instalacji gazowych. Przy zasilaniu LPG napiecie potrzebne do przeskoku iskry zaplonowej musi byc wyzsze niz podczas zasilania benzyna, zuzycie swiec nastepuje tez szybciej. Nalezy stosowac takie same swiece jakie zaleca producent auta, najlepiej jednoelektrodowe. Potem jedz na analize spalin do tego kto zakladal ci instalacje, zeby sprawdzic sklad mieszanki gazowo-powietrznej. Chodzi o to czy mieszanka nie jest zle ustawiona, czy nie ma w niej za duzo gazu a np. powietrza malo. To napewno powinno zlikwidowac te strzaly gazu. Na koniec mozna wymienic jeszcze kable zaplonowe i wyregulowac sam zaplon. Wiecej nic nie da sie zrobic.
Niektore wersje silnikowe nie sa przystosowane do instalacji gazowych stad te strzaly gazu, a taka jednostką napedowa jest silnik Audi 2.3 NG piecio cylindrowy. Chodzi glownie o sam kolektor ssacy ze wzgledu na jego specyficzny ksztalt nie da sie wyeliminowac zjawiska strzalow, ktore niszcza elementy ukladu przeplywomierza
