.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 16:58:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lampka oleju się zapala po przekroczeniu 3 000 obrotów :(
PostNapisane: 29.paź.2004 23:32:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dodam, że wcześniej przed założeniem AutoChecka nie było tego. Może powinien być inny czujnik ciśnienia oleju ? U mnie jest za niskie, ale chyba to nie powód żeby mi kontrolka mrygała ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 23:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Trochę dziwnie :galy: przeważnie (jak wał robi padaczkę) to pali się na wolnych obrotach. Stawiałbym na czujnik. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lampka oleju się zapala po przekroczeniu 3 000 obrotów :
PostNapisane: 29.paź.2004 23:40:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
DeS napisał(a):
Dodam, że wcześniej przed założeniem AutoChecka nie było tego. Może powinien być inny czujnik ciśnienia oleju ? U mnie jest za niskie, ale chyba to nie powód żeby mi kontrolka mrygała ?


Oczywiscie poziom oleju ok?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lampka oleju się zapala po przekroczeniu 3 000 obrotów :
PostNapisane: 29.paź.2004 23:42:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
martab99 napisał(a):
DeS napisał(a):
Dodam, że wcześniej przed założeniem AutoChecka nie było tego. Może powinien być inny czujnik ciśnienia oleju ? U mnie jest za niskie, ale chyba to nie powód żeby mi kontrolka mrygała ?


Oczywiscie poziom oleju ok?


Olej ok, właśnie dolałem. Miałem na myśli cisnie oleju.. u mnie na ciepłym motorze jest raptem 1.5 bara :( :( :(

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 23:45:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sa 2 czujniki cisnienia oleju , jeden 0,25-0,3 bar ktory zwiera do masy w momencie kiedy na wolnych opbrotach sinienie jest ponizej tej wartosci i drugi czujnik ktory bodajze powyzej 3000 lub 2500 obr zwiera do masy jezeli cisnienie nie przekroczy 1,25 bar ,.... pewnie masz sygnal z tego drugiego czujnika niepodpiety lub jest potrzebna inwersja sygnalu takjak mialo to miejsce w zegarach A6 montowanych do setki w przypadku ABSu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lampka oleju się zapala po przekroczeniu 3 000 obrotów :
PostNapisane: 29.paź.2004 23:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
DeS napisał(a):

Nie, olej właśnie dolałem. Miałem na myśli cisnie oleju.. u mnie na ciepłym motorze jest raptem 1.5 bara :( :( :(


Hmm, jesli przy prawidlowym poziomie olju masz cisnienie jak piszesz, to napewno cos jest nie tak? Ale podejzewam, ze bardziej byla to kwestia tego, co wymieniles, bo wnioskuje, ze wczesniej problemu nie bylo...?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 23:55:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
hans napisał(a):
sa 2 czujniki cisnienia oleju , jeden 0,25-0,3 bar ktory zwiera do masy w momencie kiedy na wolnych opbrotach sinienie jest ponizej tej wartosci i drugi czujnik ktory bodajze powyzej 3000 lub 2500 obr zwiera do masy jezeli cisnienie nie przekroczy 1,25 bar ,.... pewnie masz sygnal z tego drugiego czujnika niepodpiety lub jest potrzebna inwersja sygnalu takjak mialo to miejsce w zegarach A6 montowanych do setki w przypadku ABSu


Prawdopobnie inwersja bo przed montażem AC tego nie było.. a z czujnikiem nie było nigdy problemów.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 23:59:57 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a od czego masz AC ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 00:06:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
hans napisał(a):
a od czego masz AC ?


Prawdopobnie jakaś 200tka... 10V

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 00:07:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to sprawdz czy czujnik nie padl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 00:09:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
hans napisał(a):
to sprawdz czy czujnik nie padl


A czy ten czujnik nie odpowiada za sygnał do dodatkowych ? Bo tam jest wszystko oki.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 09:35:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
hans napisał(a):
a od czego masz AC ?


Prawdopobnie jakaś 200tka... 10V


Tydzień temu moj kolega w A200 10V wymieniał czujnik cisnienia oleju ten duzy, bo na wolnych obrotach miał 0,5bara a na wysokich 1,5-2 bary i często kontrolka oleju migała, po wymianie na wolnych ma 2 bar, a powyzej ~2500 obr max cisnienia oleju. A juz myslelismy, ze padaka z silnikiem...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 09:50:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ten duzy czujnik ma 2 styki , jeden to wlasnie czujnik dla wskaznika a drugi to ten z dwoch czujnikow zwarciowych zalaczajacych alarm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 13:07:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
hans napisał(a):
ten duzy czujnik ma 2 styki , jeden to wlasnie czujnik dla wskaznika a drugi to ten z dwoch czujnikow zwarciowych zalaczajacych alarm


Może rzeczywiście to czujnik... dzisiaj na ciepłym motorze pokazywał mi 1 bar... no i troszkę się jakiś taki leniwy zrobił wskaźnik... :|

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 17:14:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
hans napisał(a):
sa 2 czujniki cisnienia oleju , jeden 0,25-0,3 bar ktory zwiera do masy w momencie kiedy na wolnych opbrotach sinienie jest ponizej tej wartosci i drugi czujnik ktory bodajze powyzej 3000 lub 2500 obr zwiera do masy jezeli cisnienie nie przekroczy 1,25 bar ,.... pewnie masz sygnal z tego drugiego czujnika niepodpiety lub jest potrzebna inwersja sygnalu takjak mialo to miejsce w zegarach A6 montowanych do setki w przypadku ABSu


Hans wiesz może jakie kolory są tych czujników ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 17:21:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Desie u mnie leży silnik 2,3 kz z prawie całym osprzętem auto miało cheka wiec jak go mam to moge Ci wykrecic .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: