.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 17:30:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z nawiewami(przelacznik)
PostNapisane: 30.paź.2004 13:16:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2004 13:03:25
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Witam mam B4 91r, i mam maly probleml, a dotyczy on tego iz regulacja nawieu dziala tylko na 4l, 123 nie dzialaja:( Moze ktos wie jak to naprawic i co jest przyczyna tego??

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 13:35:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Przyłączę się do pytania, słyszałem, że to zapewne opornica dmuchawy poszła się jeb.. . Czy ktoś to potwierdzi? jak to sprawdzić?
Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 15:13:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Mam B4 93r. Mi nie chodziło na 2 biegu. Psiknąłem WD40 - oczywiście po rozkręceniu pokręteł i pięknie śmiga. Można wyjąć silnik przez "schowek na rękawiczki", ale nie wiem czy to coś da.

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2004 15:21:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2004 13:03:25
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Oki sproboje:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 08:50:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
Jesli silnik dziala na jakimkolwiek biegu to znaczy ze jest ok. Przy silniku sa umieszczone chyba ze 3 rezystory w jednej obudowie to one powoduja ze silnik chodzi z rozna predkoscia mozliwe choc maloprawdopodobne ze to one padly. Najczesciej sa to wypalone styki (trzeba przeczyscic lub dogiac) w przelaczniku.

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 09:50:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2004 09:04:28
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrzeszów
Ja też mam podobny problem, tylko że mi wetylator chodzi na 1,2,3,4
mam problemy z 3, jak włonczę to chodzi tak samo jak na 2,
po jakimś czasie zwiekszy obroty tak jak powinien się kręcić na 3.

_________________
Audi 80 B3 1.8S + GAZ 89'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 10:06:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Żeby zjarać ten zespolony opornik to trzeba jeździć z totalnie zapchanym filtrem pyłkowym. Moim zdaniem (ja tak miałem) to brak styku na przełączniku prędkości dmuchawy. Rozebrałem, wyczyściłem, dogiąłem styki i jak nowe :peace:

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 11:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Było na forumie już kilka razy ;) .
Najprawdopodobniej poleciał "bezpiecznik termiczny" w rezystorze zespolonym przy dmuchawie. Najprostsza rada - zrobić mostek z grubego drutasa, żeby się już nie zjarał.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: