cBr napisał(a):
dokladnie tak jak pisal UFOtm.
plyta glowna zegarow z obrotomierzem rozni sie dosc znaczaco od tej z zegarkiem, wiec najlepszym rozwiazaniem jest kupno, calych zegarow z obrotomierzem.
niekoniecznie - większość płyt drukowanych jest uniwersalnych - i są stosowane uniwesalnie do danego typu pojazdu - zastosowanie różnego rodzaju silników i wyposażenia samochodu pociąga jedynie za sobą koniczność przestawienia przełącznika wielopozycyjnego przylutowango z tyłu płyty drukowanej.
Kolega Arturo powinien sprawdzić zanim zakupi całą deskę z zegarami czy ma wyprowadzenia w kostkach do podłączenia obrotomierza (trzeba porównać ze schematami elekycznymi) - na 95% takie wyprowadzenia będą, jeśli są to może wystarczyć zamiana jedynie samego kubka zegara na obrotomierz - finansowo raczej używany, bo za nowy w salonach żądają jakieś chore (astronomiczne) ceny
