.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 17:29:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1Z - wymiana wtryskow
PostNapisane: 08.lis.2004 13:55:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
nabylem droga kupna wtryski od AFNa i teraz wypadaloby je wymienic w moim 1Zecie.
jak sie do tego zabrac? czy jest to wymiana ktorej dokonac moze lajkonik jak ja czy lepiej zlecic to fachurom?
czy po wymianie korygowac trzeba dawke na nastawniku pompy?
ps. linki do fotostory mile widziane ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 14:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
Witam :)
Z tego co widziałem jak mi wymieniali na ul,Gerberowej na takie jak własnie nabyłeś to odbyło się to bez żadnych ceregieli. Zwykła podmiana i tylko odpowietrzenie poprzez kręcenie rozrusznikiem a w tym czasie poluzowywanie lekko wtryskiwacza. Na tych wtryskach 1Z jest naprawdę żwawym motorkiem ;)
Pozdrawiam :)

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1Z - wymiana wtryskow
PostNapisane: 08.lis.2004 14:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
nabylem droga kupna wtryski od AFNa i teraz wypadaloby je wymienic w moim 1Zecie.
jak sie do tego zabrac? czy jest to wymiana ktorej dokonac moze lajkonik jak ja czy lepiej zlecic to fachurom?
czy po wymianie korygowac trzeba dawke na nastawniku pompy?
ps. linki do fotostory mile widziane ;)


Pogadaj z Torą, ja się do niego wybieram na tą operację.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 14:17:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zbyszek napisał(a):
Witam :)
Z tego co widziałem jak mi wymieniali na ul,Gerberowej na takie jak własnie nabyłeś to odbyło się to bez żadnych ceregieli. Zwykła podmiana i tylko odpowietrzenie poprzez kręcenie rozrusznikiem a w tym czasie poluzowywanie lekko wtryskiwacza. Na tych wtryskach 1Z jest naprawdę żwawym motorkiem ;)
Pozdrawiam :)


A pamietasz czy wtyczki od wtrysku sterującego pasują ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 14:29:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
Pasuje wtyczka oczywiście tylko jest kabelek krótszy ale nie na tyle żeby trzeba było wydłużać tylko należy trochę go inaczej poprowadzić.

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 14:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hmmm, to może sam zmienię faktycznie ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 14:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
jeśli tylko masz podmienić wtryski to chyba nie ma sensu Twoja wycieczka. Popsuć napewno nic nie popsujesz a ile nowego doswiadczenia i satysfakcji :)

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 15:05:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
baskecior napisał(a):
Hmmm, to może sam zmienię faktycznie ... :P

ile wyniósł cię komplet 4-ech szt. ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 15:10:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Tajemnica handlowa. :D
Ale faktycznie niezbyt duzo (używka), w granicach rozsądku. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 16:01:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
1. może nie pasować wtyczka - obciąć i stara przylutować

2. zwrócić uwagę na podkładki na wtryskach i czystość gniazd w głowicy żeby ciśnienie lub paliwo nie uciekało. Zresztą łatwe do zdiagnozowania :)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 16:18:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal: sam wymieniałeś kiedyś ?
jeśi tak to poprosze więcej hintów. ;) :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 16:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Stary nie przesadzaj, jak umiesz trzymać młot i mesel w ręku to sobie poradzisz :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 16:43:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
Stary nie przesadzaj, jak umiesz trzymać młot i mesel w ręku to sobie poradzisz :!:


Zapytać nie wolno ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 16:58:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
W takim razie weź ze sobą zapas kanapek ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 17:00:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 22:59:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Ja też bym preferwał taką opcje wymiany wtrysków na AFN w moim 1-Zcie , ale pytanie odnośnie cen ile to moze kosztować ?? mówie o samych wtryskach (nie koniecznie nowych ale w dobrym stanie) . Napiszcie jakiś przedział cenowy gdzie warto w coś takiego zaiwestować ??
Co się dzieje z silnikiem po takiej zamianie ? co ze spalaniem ??

pozdrawiam .....
1Z user

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 23:20:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Większa przepustowość => więcej paliwa.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 23:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

a jak spalanie wyglda po takim zabiegu?


mierzyl ktos moze na hamowni jak wyglda przebieg momentu ??


pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 00:00:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
czyli reasumujac:
-> odlaczyc stare wtryski
-> wykrecic je
-> oczyscic gniazda
-> wkrecic nowe
-> podlaczyc wtrysk sterujacy (mozliwe komplikacje z wtyczka typu dlugosc kabla)
-> odpowietrzenie ukladu paliwowego

czy dokrecanie ma byc z okreslona sila?
zbyszek - czy po wymianie cos grzebali w jakis nastawach (dawka, kat wtrysku etc)?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 00:05:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Megster napisał(a):
Większa przepustowość => więcej paliwa.

przede wszystkim lepsze jego rozpylenie (stad mozna pozwolic sobie na podniesienie dawki)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: