.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 17:38:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 2.0 ABT- czujnik temp., licznik POMOCY!!
PostNapisane: 11.lis.2004 13:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lis.2004 18:54:43
Posty: 15
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam wszystkich Audimaników!!
Sprowadziłem B4 2,0 ABT zagazowaną , kiedyś pomykałem B3.
Mam problem z czujnikami temperatury, wymieniłem tylko jeden niebieski
dwustykowy,drugi -szary trzystykowy od wskaznika na desce chyba tez jest walnięty raz pokazuje a raz nie.
Po wymianie pojechałem w trasę, po 30km na luzie zaczęły pływać obroty(jechałem na gazie)po paru dniach doszły szarpnięcia podczas jazdy nawet na wyższych obrotach(na benz. i gazie)
Mechanik stawia 95% na sterownik prawdopodobnie ,,głupieje" jak dostanie sygnał od czujnika i zamyka paliwo.
Może ktoś z Was Braci Audikowców miał podobny problem.
Obecnie jeżdzę ze zdjętą wtyczką od czujnika i jest spoko(tylko chyba więcej pali ).Czy prawdą jest że rozłączając bateryjkę na 3 minuty zresetuje sterownik, czy to wystarczy?, czy czeka mnie wymiana czy można mu wgrać program jeszcze raz i ile to kosztuje?Może jakieś inne sugestie.
Drugi mój problem to decha
jak pisałem wyżej wskażnik temperatury się wiesza,
przebieg km też się tnie -dzienny się zaciął nie chce przeskoczyć i nie można go wyzerować, a główny na trasie 254 km(napewno) wykręcił 198km a z powrotem tą samą trasą 240km .
i po wyłączeniu silnika mrugają czasami dwie górne czerwone kontrolki
i pika jakiś sygnał dzwiękowy chyba ten co przypomina o
światłach(nawet po wyjęciu kluczyków i po zamknięciu autka)
To chyba wszystko
Acha czy nie muszę wymienić baterii na większą , była uszkodzona i wstawiłem36A/h.
Pozdrawiam wszystkich Audikowców!!!

_________________
B4 ABT zagazowana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 17:21:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Z tego co piszesz to cos bylo kombinowane z licznikiem. Akumulator powinien byc 220A/40 Ah Odlaczajac akumulator resetuje sie ustawienia komputera. Czasem to pomaga. To wymieniles tylko czujnik temperatury plynu chlodzacego (ten niebieski) trzeba tez wymienic ten drugi czyli czujnik wskaznika temperatury (ten szary) On ma wplyw na to co pokazuje wskaznik na desce rozdzielczej. Wymien go tez i bedzie dobrze pokazywal powinno byc 90 stopni. ten sygnal dzwiekowy co piszczy to czujnik zapalonych swiatel, ktory powinien przestac dzialac gdy wylaczy sie swiatla przy otwartych drzwiach. Cos jest namieszane. Odlacz ten akumulator i zostaw na chwile. Potem podlacz znowu powinno byc OK.
Te kontrolki co mrugaja powinny tylko tak mrugac po przekreceniu kluczyka tylko. Potem powinny zaraz zgasnac. Jedna kontrolka to ladownie akumulatora, druga to temperatura plynu chlodzacego. Jednym slowem ktos grzebal przy liczniku, bo powinien on dobrze pokazywac przejechane kilometry. Jezeli szrpie autem podczas jazdy to moze to byc wina swiec zaplonowych lub przewodow wysokiego napiecia. Sprawdz je lub wymien. Instalacje gazowa by trza bylo sprawdzic jadac na analize spalin, zeby ustawic sklad mieszanki gazowo-powietrznej.

PS. Rutrami skasuj jeden post bo napisales go podwojnie i przywitaj sie w dziale NEWBIE bo cie zjedza za to zaraz. Jednego to juz nawet zabili :( :D ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11.lis.2004 17:33:31 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: B4 2.0 ABT- czujnik temp., licznik POMOCY!!
PostNapisane: 11.lis.2004 17:32:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
Rutrami napisał(a):
Witam wszystkich Audimaników!!
Sprowadziłem B4 2,0 ABT zagazowaną , kiedyś pomykałem B3.
Mam problem z czujnikami temperatury, wymieniłem tylko jeden niebieski
dwustykowy,drugi -szary trzystykowy od wskaznika na desce chyba tez jest walnięty raz pokazuje a raz nie.
Po wymianie pojechałem w trasę, po 30km na luzie zaczęły pływać obroty(jechałem na gazie)po paru dniach doszły szarpnięcia podczas jazdy nawet na wyższych obrotach(na benz. i gazie)
Mechanik stawia 95% na sterownik prawdopodobnie ,,głupieje" jak dostanie sygnał od czujnika i zamyka paliwo.
Może ktoś z Was Braci Audikowców miał podobny problem.
Obecnie jeżdzę ze zdjętą wtyczką od czujnika i jest spoko(tylko chyba więcej pali ).Czy prawdą jest że rozłączając bateryjkę na 3 minuty zresetuje sterownik, czy to wystarczy?, czy czeka mnie wymiana czy można mu wgrać program jeszcze raz i ile to kosztuje?Może jakieś inne sugestie.
Drugi mój problem to decha
jak pisałem wyżej wskażnik temperatury się wiesza,
przebieg km też się tnie -dzienny się zaciął nie chce przeskoczyć i nie można go wyzerować, a główny na trasie 254 km(napewno) wykręcił 198km a z powrotem tą samą trasą 240km .
i po wyłączeniu silnika mrugają czasami dwie górne czerwone kontrolki
i pika jakiś sygnał dzwiękowy chyba ten co przypomina o
światłach(nawet po wyjęciu kluczyków i po zamknięciu autka)
To chyba wszystko
Acha czy nie muszę wymienić baterii na większą , była uszkodzona i wstawiłem36A/h.
Pozdrawiam wszystkich Audikowców!!!


napisz cos wiecej o instalcji gazowej masz kompa do gazu?

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 21:51:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lis.2004 18:54:43
Posty: 15
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!!
Najpierw wezmę się za licznik(bydz może będę musiał go wymienić)z tymi kontrolkami to wiem że muszą mrugać jak włączysz zapłon, czasami mi mrugają jak odpalę silnik ale to dlatego że czujnik temp. mam wypięty i odpala na zbyt niskich obrotach po lekkim przygazowaniu gasną, ale dlaczego mrugają jak wyłącze silnik i nawet po wyjęciu kluczyków i zamknięciu samochodu(mrugają co jakiś czas bez zachowanej stałej częstotliwości poprostu różnie i czasami piknie jakiś brzęczyk - prawdopodobnie ten od świateł ), a co do czujnika kupiłem nowy oryginał i elektryk sprawdzał rezystancję - twierdzi ze jest dobry.
Przewody i świece są ok!, bo na odpiętej wtyczce od czujnika temp. nie przerywa.Po niedzieli chcę się wybrać do Pzm-otu na KTS-a i go sprawdzić ponoć mają dobrego gazownika.
andi21 - instalację mam BRC z 97r czy ma kompa nie wiem!
Reduktor BRC AT90
KORU- przywitałem się wcześniej na NEWBIE wiem że grozi mi za to :592: :D
Pozdrawiam!!

_________________
B4 ABT zagazowana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 22:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
Rutrami napisał(a):
andi21 - instalację mam BRC z 97r czy ma kompa nie wiem!
Reduktor BRC AT90


masz srube na wezu doprowadzajacym gaz do mikseta czy silniczek krokowy? Twoj problem prawdopodbnie tkwi w emulacji sondy lambda

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: