.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 17:17:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Budowa dolotu
PostNapisane: 14.lis.2004 19:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Zastanawiałęm sie nad jedną sprawą a mianowicie >dlaczego często (chyba zawsze) wlot powietrza umieszczany jest z boku głowicy a nie centralnie w stosunku do cylindrów ? tak aby miały one w miare równą odległość do przepustnic.
Dlaczego jest to tak rozwiązane ? w sumie pierwszy cylinder właściwie jest najdalej. Co ma na to wpływ, moze ktoś potrafi wyjaśńić >?

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 19:46:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Myśle że wiąże sie to z ekonomią i ergonomicznym rozmieszczeniem osprzętu w komorze silnika. Przy silnikach mocno podkręcanych stosuje sie czasami równoodległościowe kolektory ssące.
A może jest to związane z falową pracą układu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: