Czesc,
Masz tu link do strony ze schematem:
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/A ... /fig01.pdf
Jest z rocznika 96, ale wszystkie połączenia i kolory przewodów się zgadzają.
Silnik przepustnicy nawiewu na szybę to ten na dole schematu, drugi od prawej - central flap motor. Jest to siliniczek zintegrowany z potencjometrem. Zeby go sprawdzic nie rozbierajac pol auta, wyciagasz sterownik klimy, do niego sa podpiete 4 zlacza. Pierwsze od prawej (koloru czarnego) odpowiada za sterowanie silnikami klap. Zasialnie silnika klapy nawiewu na szybe/kratki to piny: 4 i 12 w tym zlaczu. Podpinasz 12v i sluchasz czy silnik pracuje, nastepnie odwracasz zasilanie i ma krecic sie w druga strone, az zatrzyma go opor zamknietej/otwartej klapki. Pozostaje jeszcze sprawdzenie potencjometru zintegrowanego z tym siliczkiem. Sprawdzasz go miernikiem tak jak zwykly pojedynczy potencjometr, czyli mierzysz od opornosc w zaleznosci od skrajnych polozen przepustnicy. Jezeli zmienia sie w zaleznosci od polozenia klpy to caly element jest sprawny. Tak bylo w moim przypadku, nie wiem jak u Ciebie. Pozdrawiam wszystkich mniej dociekliwych
