.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 07:17:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy, ktoś naprawiał kompa?
PostNapisane: 18.lis.2004 20:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Na benzynie falują obroty, po przełączeniu na gaz jest ok. Po odłączeniu akumulatora parę dni jest dobrze i problem powraca. Diagnostyka nie wykazuje błędów tylko komp pokazuje wachania napięcia. Sprawdzałem woltomierzem napięcie ok. Podejrzewam, że komp robi padaczkę. I teraz pytanie czy ktoś odpowie na nie? 1. W jakiej technologi wykonana jest płytka ( czy SMD czy inna )? 2. Czy druk jest wielowarstwowy? Podejrzewam stabilizator napięcia ( bo takowy powinien być ). Czy ktoś naprawiał już i ma jakieś doświadczenia? Jestem elektronikiem więc jest szansa na naprawę (przynajmniej na próbę). :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 00:28:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
plytka jeaeli jest to 2stronna i sa zwykle elementy bez wiekszej integracji , to musi byc odporne na wilgoc i zmiany temperatury

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 03:21:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Weż wyczyść silniczek wolnych obrotów on sie normalnie zaciera załłatw go płynem do czyszczenia gażników a potem wd40

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 07:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Weż wyczyść silniczek wolnych obrotów on sie normalnie zaciera załłatw go płynem do czyszczenia gażników a potem wd40
Brałem i to pod uwagę ale na ,,twardy reset" brud raczej nie reaguje :zly: . :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 08:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
A mnie się wydaje (choć mogę się mylić), że jak już otworzysz puchę to i tak będzie ona wypełniona taką masą chroniącą elektronikę przed wilgocią i wibracjami. Tak więc dostęp do elementów może być trudny.
Na twoim miejscu poszukałbym gdzie indziej. Posprawdzaj inne elementy odpowiedzialne za stabilizacje obrotów. Po co zaraz szarpać "kierownika" ?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 13:55:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wiele kompów widziałem u marka ale w zadnym nie było takich substancji...

ma tylko sklejone połówki na pewno czymś wodoszczelnym...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: