.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.maja.2025 19:04:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 10:57:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 10:35:53
Posty: 37
Lokalizacja: Malopolska
Po co podniesc osiagi?? Dobre pytanie!! Odpowiedz bedzie przydlugawa!!

rajdowcem niejestem!! wiec napewno nie przyda mi sie to na wyscigach - moze poprostu dla picu! nigdy o tym konkretnie nie myslalem po co!! Tak poprostu zachcianka!! no wiesz za duzo kasy!!!

Druga sprawa!! Bardzo polubilem moje audi i mam sentyment do aut w ktorych cos sam zrobilem!!! to jest chyba wazne!!!

A trzecia - hm chcialbym sie sprawdzic!!! czy mam na tyle wiedzy!!
i czy moje pomysly sa trafne!!
wiesz kwestia samozaspokojenia!!!
Lubie kombinacje!!!

Jezeli chodzi o tryb sportowy!! w lpg to tak ale jeszcze bardziej podkrecony!! mam majchera od tego!! wiec jaos wyszlo!!

Kolektory mam zamiar polerowac!! Narazie nie myslalem o ich przerobce!!! Wiem ze dobrze spolerowany kolektor przynosioa niewielkie efekty!!! zobaczymy!!!

Wszystko to tak czy siak kwestia prob i bledow!!!

A wracajac do osiagow!! to wlasciwie nie powiem bo jestem zadowolony z mojej audicy 190 leci a i nawet za niezlymi furkami potrafie sie ustawic i dotrzymac im kroku!!!!

Wiadomo ze nie jest to szczyt techniki ale poszalec sie da!!!
Tuninguje nie tylko to bo jeszce optycznie tez ja zmieniam!!! wiec nie licze na to ze bede mogl szalec!!!

zreszta od tego mam inne fury!!! Np peugota 607 z ubieglego roku ktory jest wlasnoscia mojego szefa a ja czesto jestem jego kierowca!!! Wiec malo kto do mnie podskakuje jak go porowadze!!!

To wszystko poprostu po to zeby sie zabawic!!!! A poniewaz jhestem zwolennikiem tego zeby zrobic cos samemu wiec sie bawie!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 11:33:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Heh, no teraz Cie rozumiem. Wiekszosc z nas tutaj ma wlasnie sentyment do swojego autka i dlatego wlasnie jestesmy maniakami. Generalnie jest to jak wiadomo podejscie niepraktyczne :) Ale cos trzeba w zyciu robic :D
Podlub pogrzeb da Ci to duzo frajdy i napewno zdobedziesz mase praktycznej i potrzebnej wiedzy. Potem dojdziesz do wniosku, ze jednak Twoja dopicowana audiczka jest fajna...ale juz pojsc z nia dalej nie bardzo jest jak. Dlatego zaczniesz czaic sie na inna furke, ktora da Ci wieksze mozliwosci :) I tak sobie bedziemy topic kase chyba do konca zycia. Niektorzy tak maja a inni nie :) W kazdym razie - powodzenia :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 11:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
szukaj silnika z osprzętem przynajmniej 2.2T 10v, a tuningowanie 1.8 w audi 80 jest dla mnie niezrozumiałe.
jeśli to 1.8 wsadzisz do jakiejś lekkiej budy to tak.

taki swap wyjdzie Cię trzy razy taniej, a wtedy dopiero auto jeździć będzie.

...i nie wkurzaj się że ktoś Ci to odradza, może gdybyś miał silnik 3A...

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 11:55:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
dziadello napisał(a):
Jezeli Ja mam zwyczajna instalacje ze sterownikiem firmy autronic. Ale musze mimo to stwierdzic ze na gazie chodzi lepiej niz na PB. Uzyskalem tyo poprzez przetaktowanie instalacji!!
No co za LOL! jako doswiadczony tjuninkofiec :diabel: powinienes wiedzieć ze masz zwęszke na powietrzu na tej instalce więc po co ci stożek? jedno chcesz odtykać a drugie zdławiasz , totalny bezsens, wyżuć instalke i dobrowac silnik do serji ,pomysl o lepszej instalce albo baw się z blosem
Mauzer napisał(a):
szukaj silnika z osprzętem przynajmniej 2.2T 10v, a tuningowanie 1.8 w audi 80 jest dla mnie niezrozumiałe.
jeśli to 1.8 wsadzisz do jakiejś lekkiej budy to tak.

taki swap wyjdzie Cię trzy razy taniej, a wtedy dopiero auto jeździć będzie.

...i nie wkurzaj się że ktoś Ci to odradza, może gdybyś miał silnik 3A...
e no po co lepiej dawać wydech i stozek do zdławionej serji , to dopiero jest super :peace: i wmawiać wszystkim że się nieznają

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 12:11:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 10:35:53
Posty: 37
Lokalizacja: Malopolska
Zdlawiona to ona moze i jest do mometu az niwe wsadze tam swoich rak i cos z tym nie zrobie!!! Wiec sadze ze da sie zrobic a sceptykom zycze powodzenia!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 12:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Nie obruszaj sie, bo sporo z tych ludzi ktorzy Ci tu odpowiedzieli ze swoimi autami maja doczynienia od lat i wiedza co pisza, co jest realna, a co jest tylko picem sprzedawanym laikom w sklepach tuningowych...
W takim razie proponuje zaczac od modyfikacji LPG na Blosa i doprowadzenie calosci osprzetu do serii

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 12:54:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Hehe. Widze że tema sie rozwija. Dziadello -> chyba nie bardzo masz pojęcie o jakichkolwiek modyfikacjach i ich rezultatach. Nie wspominam juz o twoich teoriach i wypowiedziach, gdyż za bardzo mnie smieszą.
Jeśli chcesz poddać 1.8 modyfikacjom, to szykuj około 3tys zł i wtedy może poczujesz różnice, jeśłi zrobi to osoba kompetentna. Za te kaske lub soro mniej możesz już wsadzić niezłą instalacje NX no i wtedy zaczyna to jeździć.
A tak na sam początek to wybierz się na hamownie. Podejrzewam, że zapał i chęci szybko miną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 12:55:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czy kolega dziadello może NIE KRZYCZEĆ DO K... NĘDZY ?!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:41:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Wątek roku! Wymiękam!
1.8 na jednopunkcie, do tego gaz z mikserem... i to ma być baza do tuningu...

Chcesz dodatkowych 15KM?? Za darmo (no może kilka godzin pracy) ??

Wywal gaz. Poczujesz różnicę.

Właśnie przeprowadziłem tuning Twojego autka o jakieś 5-15KM :)

Powodzenia - czekam na efekty!


P.S. Nic za to nie chcę :P - jestem tunerem gratisowym :P


Ostatnio edytowano 18.sty.2006 13:47:01 przez GrzesB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:46:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dziadello>

w tej chwili najlepsze co mozesz zrobic zeby zwiekszyc osiagi auta, to wywalic instalacje gazową. pewnie o tym wiesz, ale mieszacze gazowe mają w sobie zwezke, potrzebną do wytwarzania roznicy cisnien ktore sterują membraną w reduktorze. najgorsze jest w tym to, ze te zwezki skutecznie ograniczają przepływ powietrza ktory leci do silnika. przez to masz mniejsze napelnienie cylindrow > mniejszą moc.

napisales ze chcesz montowac jakies stozki, zwiekszac srednice dolotu itp... co z tego, jak i tak to natrafi na w.w zwezke.

czyli tak jak pisalem wczesniej wywalic mieszacz. jesli chcesz korzystac z gazu zeby tanio smigać, to w ostatecznosci mozesz probować z mieszaczem BLOS BRC, on praktycznie nie ogranicza dolotu.

nastepna sprawa, bedzie doprowadzenie twojego silnika i osprzetu zeby miał osiągi seryjne na benzynie!!! takze sprawdzic uklad zaplonowy, odpowiednie swiece, dobre przewody wn , kopulke i palec rozdzielacza.

w dalszej kolejnosci proponuje poszukać wałka rozrządu od golfa II 1.8 GTI 8V. zmienic paliwo na 98okt i przyspieszyc delikatnie zapłon. Po tym przyjzec sie spalinom czy wtrysk wyrabia z dawkowaniem paliwa, ewentualnie podregulować, szxczegolnie pod obciazeniem, zeby nie bylo ubogo!!!

stozka mozna odpuscic. wystarczy dobry filtr powietrza np. mann , ew. jesli k&n produkuje to wkladke sportową.

mysle ze w kilkuset złotych sie zmiescisz. cos tam odczujesz, szczegolnie ten wałek rozrzadu na wysokich obrotach. wiem co pisze bo smigalem kiedys audicą cigaretą z takim wałkiem, ale silnik 1.8 na gazniku, rozkreconym. Od razu mowie zebys sie nie zdziwił ze przy ostrej jezdzie bedzie palic ponad 15-20l benzyny.

tak czy inaczej powodzenia!!!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 18.sty.2006 20:02:28 przez Lukasik, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:56:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
GrzesB napisał(a):
Wątek roku! Wymiękam!


...a mamy dopiero styczen :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 22:54:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Powtorze sie :|

U mnie ta zabawa wygladala w ten sposob:
Zmierzylismy Autko na hamowni, piekna seria 88km ,silnik 1,8 na wielopunkcie bez gazowni , poźniej wywalenie glowicy, zabawa z nia; obrobka, planowanko, polerowanie kanałow , walek z Vw G60 , dodatkowo zamontowanie wspomagania kierownicy i DOLOT. Po zmierzeniu 97kucy, zabawy nie skonczylismy bo przyszla zima i autko zostalo osadzone na waskich 13'' co i tak wiaze sie z ciagla utrata trakcji. Na wiosne przewidujemy testy drogowe przy pomocy AFR i wywalenie katalizatora, powinno dac efekt kolo 110 kucy.
A teraz Moja rada, silnik dzisiaj jest czescia zamienna , poszukaj sobie 6A lub 3A, lub ACE , ewentualnie cos z Scirocco lub Corrado - bedziesz mial odczuwalny przyrost mocy i wiecej kaski na piwko. Nigdy bym sie nie zdecydowal na tunning tego silnika, gdybym musial zaplacic za to zywą gotowka , a Ty zrobisz jak zechcesz :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 09:10:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Dziadello ! Wszystko fajnie tylko po co wywalac kupe kasy w ten silnik, zyskac 20 KM mocy i na koniec zostac objechanym przez zwykla Audi 90 z silnikem 2,3 - no bo tym to sie skonczy.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 10:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
LPg + tuning mocy = ............ (niech każdy sam sobie słowo wstawi) :D :D

Tak na powaznie to zdejmij instalke i już Ci pare kucy przybedzie :P

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 10:52:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
dziadello napisał(a):
Po co podniesc osiagi?? Dobre pytanie!! Odpowiedz bedzie przydlugawa!!

rajdowcem niejestem!! wiec napewno nie przyda mi sie to na wyscigach - moze poprostu dla picu! nigdy o tym konkretnie nie myslalem po co!! Tak poprostu zachcianka!! no wiesz za duzo kasy!!!

Druga sprawa!! Bardzo polubilem moje audi i mam sentyment do aut w ktorych cos sam zrobilem!!! to jest chyba wazne!!!

A trzecia - hm chcialbym sie sprawdzic!!! czy mam na tyle wiedzy!!
i czy moje pomysly sa trafne!!
wiesz kwestia samozaspokojenia!!!
Lubie kombinacje!!!

Jezeli chodzi o tryb sportowy!! w lpg to tak ale jeszcze bardziej podkrecony!! mam majchera od tego!! wiec jaos wyszlo!!

Kolektory mam zamiar polerowac!! Narazie nie myslalem o ich przerobce!!! Wiem ze dobrze spolerowany kolektor przynosioa niewielkie efekty!!! zobaczymy!!!

Wszystko to tak czy siak kwestia prob i bledow!!!

A wracajac do osiagow!! to wlasciwie nie powiem bo jestem zadowolony z mojej audicy 190 leci a i nawet za niezlymi furkami potrafie sie ustawic i dotrzymac im kroku!!!!

Wiadomo ze nie jest to szczyt techniki ale poszalec sie da!!!
Tuninguje nie tylko to bo jeszce optycznie tez ja zmieniam!!! wiec nie licze na to ze bede mogl szalec!!!

zreszta od tego mam inne fury!!! Np peugota 607 z ubieglego roku ktory jest wlasnoscia mojego szefa a ja czesto jestem jego kierowca!!! Wiec malo kto do mnie podskakuje jak go porowadze!!!

To wszystko poprostu po to zeby sie zabawic!!!! A poniewaz jhestem zwolennikiem tego zeby zrobic cos samemu wiec sie bawie!!!



DZIADELLO - Krzysio Prawde Ci powie!!!!

Przejechalem Audi 80 1,8S z silnikiem PM ze 150 tkm.
Chesz podniesc osiagi w Aucie?

A wiec mozesz sobie zamontowac rurke bezposredniego wlotu powietrza, ktora bedzie prowadzic z dziurki w zdezaku do filtra powietrza. Poprawa mocy od 80 km/h - w teorii. W rzeczywistosci jedno wielkie Gowno!!!! Uwierz mi mialem to.
Mialem tez zamontowany Filtr powietrza tak zwanego GRZYBA - tez kupa!!!

Chip w Audi jest fajny pomysl - ale gdy masz TDI.

Wiesz kiedy ja poczulem roznice mocy??

1. Gdy wymienilem uszczelke pod gaznikiem (taka guma z dwoma blaszkami - dostawal lewe powietrze-nawet nie czujeszgdy jest walnieta)

2. Po wymianie jednego z wezykow ( tez dostawal lewe powietrze)
3. Gdy wymienilem kiedys olej na 5W40 i wczesniej przeczyscilem silnik od srodka (ryzykowna sprawa przy starych Autach)
4. Zalej PB 98 dodaj do niej oczyszczacza ukladu paliwowego.
5. Przejedz sie na tej benzynce z Malopolski do Wielkopolski i spowrotem cisnac go conajmniej 180 kmh.
6. Podciagnij sobie linke gazu


A co Pedzia 607, to Ci powiem, ze jeszcze zaden Francuz mnie nie objechal. Na prostej to wszyscy sa zawodnicy, ale na mazurskich drogach to powyzej 140kmh, to tylko co trzeci sie trzyma, a od 160kmh to kazdy w tyle zostaje.Mesie,BMW, GTI,itd., robilem jak chcialem- i wszystko to Audi 80 1.8S.
Nawet raz Subaru STI objechalem, ale przyznam, ze kierowca byl do dupy (jakis nowobogacki Hihihi! - to go napewno bolalo)

Wiec nie potrzebujesz Auta usportawiac, musisz tylko dobrze jezdzic.
W Audi 1,8S masz fantastyczna bardzo dluga skrzynie biegow - na trojce mozesz spokojnie ciagnac do 120kmh (max.140 kmh - czerwone pole) - wiec musisz tylko sie nauczyc pokonywac zakrety,odpowiednio przed kazdym zakretem redukowac.

A jak chcesz sportowe Auto do zabawy, to kup sobie Toyote Celice 2.0 lub Honde CRX- i sprzedaj Audi.

Podstawa to dobre zawieszenie!!! To sobie mozesz wymienic.

Ja w mojej Audicy nic nie robilem. Nawet wiesniackie kolpaki mialem! :D
Im mniej odwalone Auto i im bardziej nie wygledne, tym bardziej wkurzony objecany zawodnik.

W miedzy czasie zmienilem Niunie na C4.
Ale ciagle uwazam, ze jest to najlepsze Auto na swiecie.
Szybki, zwinny i malo pali (przy 170 km/h ok.8 l/100km!!!)

NAPRAWDE MI BRAKUJE TEGO AUTA!!!


Pozdrawiam

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 11:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Krzysio napisał(a):
dziadello napisał(a):
Po co podniesc osiagi?? Dobre pytanie!! Odpowiedz bedzie przydlugawa!!

rajdowcem niejestem!! wiec napewno nie przyda mi sie to na wyscigach - moze poprostu dla picu! nigdy o tym konkretnie nie myslalem po co!! Tak poprostu zachcianka!! no wiesz za duzo kasy!!!

Druga sprawa!! Bardzo polubilem moje audi i mam sentyment do aut w ktorych cos sam zrobilem!!! to jest chyba wazne!!!

A trzecia - hm chcialbym sie sprawdzic!!! czy mam na tyle wiedzy!!
i czy moje pomysly sa trafne!!
wiesz kwestia samozaspokojenia!!!
Lubie kombinacje!!!

Jezeli chodzi o tryb sportowy!! w lpg to tak ale jeszcze bardziej podkrecony!! mam majchera od tego!! wiec jaos wyszlo!!

Kolektory mam zamiar polerowac!! Narazie nie myslalem o ich przerobce!!! Wiem ze dobrze spolerowany kolektor przynosioa niewielkie efekty!!! zobaczymy!!!

Wszystko to tak czy siak kwestia prob i bledow!!!

A wracajac do osiagow!! to wlasciwie nie powiem bo jestem zadowolony z mojej audicy 190 leci a i nawet za niezlymi furkami potrafie sie ustawic i dotrzymac im kroku!!!!

Wiadomo ze nie jest to szczyt techniki ale poszalec sie da!!!
Tuninguje nie tylko to bo jeszce optycznie tez ja zmieniam!!! wiec nie licze na to ze bede mogl szalec!!!

zreszta od tego mam inne fury!!! Np peugota 607 z ubieglego roku ktory jest wlasnoscia mojego szefa a ja czesto jestem jego kierowca!!! Wiec malo kto do mnie podskakuje jak go porowadze!!!

To wszystko poprostu po to zeby sie zabawic!!!! A poniewaz jhestem zwolennikiem tego zeby zrobic cos samemu wiec sie bawie!!!



DZIADELLO - Krzysio Prawde Ci powie!!!!

Przejechalem Audi 80 1,8S z silnikiem PM ze 150 tkm.
Chesz podniesc osiagi w Aucie?

A wiec mozesz sobie zamontowac rurke bezposredniego wlotu powietrza, ktora bedzie prowadzic z dziurki w zdezaku do filtra powietrza. Poprawa mocy od 80 km/h - w teorii. W rzeczywistosci jedno wielkie Gowno!!!! Uwierz mi mialem to.
Mialem tez zamontowany Filtr powietrza tak zwanego GRZYBA - tez kupa!!!

Chip w Audi jest fajny pomysl - ale gdy masz TDI.

Wiesz kiedy ja poczulem roznice mocy??

1. Gdy wymienilem uszczelke pod gaznikiem (taka guma z dwoma blaszkami - dostawal lewe powietrze-nawet nie czujeszgdy jest walnieta)

2. Po wymianie jednego z wezykow ( tez dostawal lewe powietrze)
3. Gdy wymienilem kiedys olej na 5W40 i wczesniej przeczyscilem silnik od srodka (ryzykowna sprawa przy starych Autach)
4. Zalej PB 98 dodaj do niej oczyszczacza ukladu paliwowego.
5. Przejedz sie na tej benzynce z Malopolski do Wielkopolski i spowrotem cisnac go conajmniej 180 kmh.
6. Podciagnij sobie linke gazu


A co Pedzia 607, to Ci powiem, ze jeszcze zaden Francuz mnie nie objechal. Na prostej to wszyscy sa zawodnicy, ale na mazurskich drogach to powyzej 140kmh, to tylko co trzeci sie trzyma, a od 160kmh to kazdy w tyle zostaje.Mesie,BMW, GTI,itd., robilem jak chcialem- i wszystko to Audi 80 1.8S.
Nawet raz Subaru STI objechalem, ale przyznam, ze kierowca byl do dupy (jakis nowobogacki Hihihi! - to go napewno bolalo)

Wiec nie potrzebujesz Auta usportawiac, musisz tylko dobrze jezdzic.
W Audi 1,8S masz fantastyczna bardzo dluga skrzynie biegow - na trojce mozesz spokojnie ciagnac do 120kmh (max.140 kmh - czerwone pole) - wiec musisz tylko sie nauczyc pokonywac zakrety,odpowiednio przed kazdym zakretem redukowac.

A jak chcesz sportowe Auto do zabawy, to kup sobie Toyote Celice 2.0 lub Honde CRX- i sprzedaj Audi.

Podstawa to dobre zawieszenie!!! To sobie mozesz wymienic.

Ja w mojej Audicy nic nie robilem. Nawet wiesniackie kolpaki mialem! :D
Im mniej odwalone Auto i im bardziej nie wygledne, tym bardziej wkurzony objecany zawodnik.

W miedzy czasie zmienilem Niunie na C4.
Ale ciagle uwazam, ze jest to najlepsze Auto na swiecie.
Szybki, zwinny i malo pali (przy 170 km/h ok.8 l/100km!!!)

NAPRAWDE MI BRAKUJE TEGO AUTA!!!


Pozdrawiam

:(


A teraz mauzer Ci prawde powie: ubiłeś piane kolego :056:

zamknijcie modowie ten temat na razie puki kolega @dziadello nie będzie chciał coś dodać od siebie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 17:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 10:35:53
Posty: 37
Lokalizacja: Malopolska
Witam!!!! Wiecie co panowie!!! Rozmawialem z moim znajomym zajmujacym sie instalacjami gazowymi i jest odrobinke innego zdania niz wy!! Mianowicie twierdzi ze to co wy nazywacie zdlawieniem przy instalacji on nazwal zwezka wenturiego (wszyscy sie chyba o niej uczylismy) - a co za tym idzie wiecie co ona powoduje!!!! Przyspieszenie przeplywu powietrza w tym przypadku i podniesienie jego cisnienia!!!!

Jedyne co powiedzial to ze musze wymyslic dobre rozwiazanie aby powietrze kierowane do storzka( spod zderzaka ) nie powodowalo gasniecia pojazdu na biegu jalowym podczas jazdy!!! Przedstawilem mu moj projekt i stwierdzi ze moze sie udac!!! Powedziakl ze jezeli to zrobie to sie dopiero okaze czy sie to do czegos nada bo musi doprowadzic do tego aby mieszanka nie byla zbyt uboga!!!!

Wiec chyba warto prubowac!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 18:13:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Stań sobie z jakimś normalnym chłopem w 1.8 bez gazu, a zobaczysz co twoja podrasowana instalacja gazowa potrafi, ba nawet będziesz wiedział od czego zacząć tuning.
Ps. Marizka też wieżył, że ma 170 koni ;)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 01:10:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
dziadello napisał(a):
Przedstawilem mu moj projekt i stwierdzi ze moze sie udac!!! Powedziakl ze jezeli to zrobie to sie dopiero okaze czy sie to do czegos nada bo musi doprowadzic do tego aby mieszanka nie byla zbyt uboga!!!!

Wiec chyba warto prubowac!!!
Widze że nie przekonamy cie do SWAPa i jeśli nie wyrzócenia to poprawy instalki :diabel: Więc powodzenia , czekamy na wyniki :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 02:29:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
dziadello , zapraszamy do kraka na testy porownawcze 1,8 w roznych konfiguracjach; gazniki, IGS-y , mixery, wtryski :peace:
Jak zrobisz to cudo to sie pochwal, bo na razie brzmisz troche jak Stefek Burczymucha ;-)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: