.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 00:49:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 22:01:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeżeli dobrze mi się wydaje, to będziesz musiał zastosować dystans 5mm pod tarczę, bo tarcze w 2,3 20V i zaciski Girling 60 z 2,3 20V mają inne ET niż zaciski + tarcze z 2,3 10V.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 22:50:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
jestem w stanie to gdzies sprawdzic przed proba ich zamontowania ?

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 23:10:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Na forum motorgeek.com temat sie przewijał dosyć często. Poczytaj i będziesz pewny. Wpisz w szukajkę hasło "girling G60".

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 10:39:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
wielkie dzieki za tego linka, wyczytalem tam ze b3 20v sedan ma inne et tarczy niz coupe b4 20v. trzeba szukac tarcz wlasni do b3 i niby jakos lekko przesunac mocowanie zacisku. dobrze ze jeszcze tarcz nie kupilem przed Twoja odpowiedzia bo mocowanie zaciskow z b4 coupe 20v zapewne nielatwo dostac

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 18:16:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
I jak z tymi tarczami ???? założyłeś ??? :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 01:32:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
tak tylko troche zachodu z tym bylo, bo tarcze kupilem od b4 a zwrotnice od coupe 2.3 20v nie wiedzac ze to b3 :) sprzedalem te z b3 i kupilem z b4 2,8. Wtedy znow wynikna problem ze przegub z 2,3 lub 1.9 tdi (takie same) ma znacznie mniejsza srednice wieloklinu od zewnatrz (luzno wchodzil w piaste), a znow od b4 2.8 nie spasowalby mi na polosie od TDI (przy 2,3 NG bedzie ten sam problem).
Przeliczylem ilosc zebow na polosi i w piascie, kolega pracujacy w sklepie z czesciami pogrzebal po katalogach i dopasowal mi przegub pasujacy tu i tu, mianowicie od audi b4 quattro, audi 100 cos tam cos tam i audi a6. tak wiec skonczylo sie na 2 nowych przegubach, spasowaly prawie idealnie, abs dziala, musialem tylko milimetr podszlifowac zwrotnice od tyl bo przegub by o nia ocieral.
tak wiec koszt operacji przekladania hamulcow 2 tloczkowych zamiast 1 nie wspolmierny do efektow

takie male porownanie obu zaciskow: http://www.unimar.pl/zaciski.jpg
byc moze da sie ominac problem z przegubami kupujac tarcze od 2.3 20v i zwrotnice ale nie jestem pewny czy tam wieloklin w piascie jest taki sam jak np w 2,3 NG, 1.9 tdi

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: