.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2025 19:30:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 13:44:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Link do firmy, której ofertę prezentuje Piotruś (google wie wszystko :d ):http://www.chiptuning-profis.com/audi_a4_b6_eco_tuning-p-4406.html

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 14:04:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
AndyN napisał(a):
Link do firmy, której ofertę prezentuje Piotruś (google wie wszystko :d ):http://www.chiptuning-profis.com/audi_a4_b6_eco_tuning-p-4406.html


Nieprawda ;) . Pokazałeś "tylko" firmę "współpracującą". "Firma matka" jest tutaj:

http://www.dkr-tuning.de/web/index.php? ... Itemid=206

Jak niektórzy sądzili - nie jest to aukcja z Ebay-a czy też inny podwórkowy tuner (jak zasadniczo wszyscy w PL z dwoma wyjątkami).
7 oddziałów w Niemczech, oprócz tego praktycznie cała Europa od Norwegii do Grecji, a nawet taka "egzotyka" jak Korea, Kanada, Chiny, Rosja ... .
Czipują wszystko co się rusza, łącznie z ciężarówkami najnowszych generacji oraz motocyklami i maszynami "industrialnymi".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 19:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Coś link się nie otwiera :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 19:37:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
rafala6 napisał(a):
Coś link się nie otwiera :peace:


http://www.dkr-tuning.de/

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 20:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jak nie z ebaja jak z ebaja...
http://cgi3.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... -tuning*de

na germanskich forach wsrod ich klientow (a nie ogladaczy stron www z dalekiej Polski) zdania sa podzielone... od pelne pochwal po akcje z prawnikami. W ofercie jest maly trik: czip kosztuje X a hamownia 150E (dla 4x4 chyba nawet drozej) wiec ci zadowoleni jak czytam raczej na hamownie sie nie skusili - hamownia w DE to koszt jakies 60-80E wiec cena jest raczej zaporowa (czipuj ale nie hamuj)

Gadka jest pusta bo wykresow z hamowni na 220PS-240PS jak narazie nie ma i chyba tak pozostanie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 21:12:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
czyli wnioski mozna sobie wycignac samemu ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 21:27:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Flyer napisał(a):

Andy'emu juz nic nie drga :)


...Jak nie jak tak ... ;)

AndyN napisał(a):
meszrum napisał(a):
AndyN,
jak Twoja dawka na biegu jałowym?
usunęliście problem z drżeniem silnika?


Dawka nadal niska.

Drgań nie ma.


AndyN , czyżbym siedział nie w Twoim aucie? Drgania nadal są... ponadto obroty na jałowym są podniesione o jedną kreskę wyżej niż u mnie na obrotomierzu ...

A skoro nic nie telepie to po co był Ci numer do Piotrusia?... ;)

najlepszym porównaniem jest chyba próba na żywo , będę w Wawie za 2 tyg więc porównamy sobie z AndyN osiągi :)


Panowie a co to jest pod tymi plastrami? Hamownia?

http://img60.imageshack.us/my.php?image=img7414jy5.jpg

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 21:51:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Trzeniu napisał(a):
http://img60.imageshack.us/my.php?image=img7414jy5.jpg

hamownia w walizce.. z grubsza odpowiednik KPOWER + logi z vagcoma

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 21:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
przemekk74 napisał(a):
Trzeniu napisał(a):
http://img60.imageshack.us/my.php?image=img7414jy5.jpg

hamownia w walizce.. z grubsza odpowiednik KPOWER + logi z vagcoma


dziękuję ;) a jak się to ma do hamowni gdzie hamujemy auto na dwóch rolkach?
chodzi mi o hamowanie quattro.

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 07:20:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Trzeniu napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
Trzeniu napisał(a):
http://img60.imageshack.us/my.php?image=img7414jy5.jpg

hamownia w walizce.. z grubsza odpowiednik KPOWER + logi z vagcoma


dziękuję ;) a jak się to ma do hamowni gdzie hamujemy auto na dwóch rolkach?
chodzi mi o hamowanie quattro.


tzw. dynomet ... ;) ma sie normalnie .. tu i tu otrzymujesz wykres ... :D
różnica miedzy pomiarem MAHA a pamiarem na kółko wynosil +/- 3% [w moim przypadku] ... przebieg krzywych podobny ... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 07:32:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Kolego Piotruś, takie małe pytanko ode mnie. Dlaczego absolutnie WSZĘDZIE gdzie się pojawiasz za chwile zaczyna się zadyma?
Traktowanie wszystkich jak półgłówków i ignorantów, wszem i wobec sławiąc swe talenty nie pomaga w rzeczowej dyskusji, nawet jeśli ma się rację...
Wyluzuj

A co do meritum, kolega z pracy ma Superba 2,5 TDI BDG (163), od nowości obrobionego przez MTM, wg briefu na 210 km. Auto ma realnie nakręcone 290 tys km i absolutnie żadnych oznak zużycia jeśli chodzi o wałki, turbo, dymienie czy inne "kwiatki". fakt, że użytkowane w 90% na trasach i sumiennie serwisowane, ale jak widać można ;)
A jeździ naprawdę zacnie, gdyby jeszcze była trakcja... :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Ostatnio edytowano 21.paź.2008 08:00:20 przez martab99, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 07:53:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Trzeniu napisał(a):
AndyN , czyżbym siedział nie w Twoim aucie? Drgania nadal są... ponadto obroty na jałowym są podniesione o jedną kreskę wyżej niż u mnie na obrotomierzu ...


Obroty z VAGa mieszczą się w normie. Ten silnik to nie v8 czy v10 Rolls Royce i drgnąć musi :D

Trzeniu napisał(a):
A skoro nic nie telepie to po co był Ci numer do Piotrusia?... ;)


Bo uległem wtedy psychozie. Jak to z psychozami, mają stany wzmożenia i osłabienia.

Auto jeździ, nie obserwuję niepokojących objawów (a jestem wyczulony). Co jakich czas podłączam hex-can'a.

Chcę korzystać z życia a nie ciągle myśleć o narywaniu, korekcjach, wałkach, odmach itp ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 08:12:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
spanky napisał(a):
tzw. dynomet ... ;) ma sie normalnie .. tu i tu otrzymujesz wykres ... :D
różnica miedzy pomiarem MAHA a pamiarem na kółko wynosil +/- 3% [w moim przypadku] ... przebieg krzywych podobny ... :peace:

no chyba, ze zamiast zwazyc auto hamujacy wpisze wage z dowodu
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 08:16:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
przemekk74 napisał(a):
spanky napisał(a):
tzw. dynomet ... ;) ma sie normalnie .. tu i tu otrzymujesz wykres ... :D
różnica miedzy pomiarem MAHA a pamiarem na kółko wynosil +/- 3% [w moim przypadku] ... przebieg krzywych podobny ... :peace:

no chyba, ze zamiast zwazyc auto hamujacy wpisze wage z dowodu
Przemek


Z każdą inną hamownią też mozna robić cuda ... Takie życie, takie realia firm tjuningowych ;)

----

Trzeniu napisał(a):
najlepszym porównaniem jest chyba próba na żywo , będę w Wawie za 2 tyg więc porównamy sobie z AndyN osiągi :)


Będziesz? Fajnie, porównamy pracę dwóch BDH. Tylk oprzypomnij o tym fakcie "w spotach w-wskich" żebym na pewno był na tym spocie.

I uprzedzając, nie ścigam się. Miałem parę dość ekstremalnych akcji i na jakiś czas mam dość przekraczania 2 tys. obr. na obrotomierzu ... :|

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 08:44:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
OT !!!

martab99 napisał(a):
Kolego Piotruś, takie małe pytanko ode mnie. Dlaczego absolutnie WSZĘDZIE gdzie się pojawiasz za chwile zaczyna się zadyma?


Też chciałbym wiedzieć ale pytanie skierowałeś pod niewłaściwy adres. Zapytaj zadymiarzy a nie mnie ... . Skoro jesteś tak spostrzegawczy nie będziesz miał problemu z wyszukaniem tych osób - są zawsze te same i stanowią nieliczną grupkę (około 3 - 4) dyskredytującą mnie na każdym kroku - nawet jeśli ceną jest zupełne zaprzeczenie ich własnych teorii - tyle, że wygłoszonych przy innej okazji ... .

martab99 napisał(a):
Traktowanie wszystkich jak półgłówków i ignorantów,


Postawiłeś mi niezwykle ciężki zarzut. Bardzo Cię proszę o chociażby kilka cytatów dowodzących Twojej tezy. Najlepiej na PW lub forum klubowe (tam, przynajmniej póki co - nie wszyscy zadymiarze mają dostęp). Ja bardzo chcętnie o tym podyskutuję ... . Może w końcu ktoś zrozumie co naprawde dzieje się z tym forum od roku - półtora ... .

martab99 napisał(a):
wszem i wobec sławiąc swe talenty


Jak wyżej - pokaż mi w którym miejscu jestem taki wyniosły a chętnie przeproszę.
Choć mówiąc szczerze - przynajmniej na ten moment wydaje mi się, że to ja jestem tutaj systematyycznie obrażany ... ale jak napisałem - podyskutujmy w kulturalnych warunkach, a nie w dziale technicznym ... .

martab99 napisał(a):
nie pomaga w rzeczowej dyskusji, nawet jeśli ma się rację...


Racja i dlatego zapraszam do rozmowy, która już daaaawno winna się odbyć ... .
Szkoda zmarnować szansy (skoro temat został podjęty) i być może tym razem argumenty merytoryczne w końcu zwyciężą nad pokrzykiwaniem wąskiej grupki sabotażystów ... ?

Na zakończenie - szczerze przepraszam za OT i proszę moderatorów o wyodrębnienie tematu na "klubowym" ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 09:35:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
[kopia z [2.5 TDi A4/B6] wady/zalety silnika: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=]

społeczność miłośników tuningu stworzyła pewne reguły odnoszące się do oceny wskazanego zagadnienia. przestrzeganie tych zwyczajów należy do wielkomiejskiego dobrego wychowania.

otóż, dyskusję o efektywności tuningu, zaczynamy od, co najmniej, przedstawienia wykresu mocy konkretnego samochodu konkretnego użytkownika wykonanym na konkretnej hamowni [to ważne].
w normalnych warunkach załączamy pełne logi, by dokonać oceny jakież to zmiany odpowiadają za dany przyrost mocy [bądź jego brak].
logi z tiptronica mają walor czysto radiomaryjny.

informacje zawarte na stronach www oznaczają nic więcej, aniżeli to, że jest to na nich napisane.
jeżeli stworzyłbym stronę www [koniecznie w języku niemieckim], na której zagwarantowałbym bezkonkurencyjny przyrost mocy [240PS @500nm], to uważacie, że o czym by ta informacja świadczyła?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 11:03:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
... ze wykonasz modyfikacje na te parametry. Niestety później okazuje się że sporo brakuje i wytłumaczenie jest proste. Auto jest już zużyte, po jakimś tm przebiegu i niestety nie da się wskrzesać wicej niż np 200PS :D Takim mykiem honor i obietnice pozostają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 12:22:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
spanky napisał(a):
Trzeniu napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
Trzeniu napisał(a):
http://img60.imageshack.us/my.php?image=img7414jy5.jpg

hamownia w walizce.. z grubsza odpowiednik KPOWER + logi z vagcoma


dziękuję ;) a jak się to ma do hamowni gdzie hamujemy auto na dwóch rolkach?
chodzi mi o hamowanie quattro.


tzw. dynomet ... ;) ma sie normalnie .. tu i tu otrzymujesz wykres ... :D
różnica miedzy pomiarem MAHA a pamiarem na kółko wynosil +/- 3% [w moim przypadku] ... przebieg krzywych podobny ... :peace:


Maciej a jak się to ma do quattro? różnice też mieszczą się w tych + - 3%? czy sa większe? Bo z tego co wiem masz ośkę ;)

Dzięki za odpowiedz :)

aha , jeszcze jedno pytanie ... czy można poważnie potraktować program gdzie wrzuca się logi i wylicza on PS/NM? Pytam bo wyrzuciło mi ostatnio cuda :D


przemekk74 napisał(a):
spanky napisał(a):
tzw. dynomet ... ;) ma sie normalnie .. tu i tu otrzymujesz wykres ... :D
różnica miedzy pomiarem MAHA a pamiarem na kółko wynosil +/- 3% [w moim przypadku] ... przebieg krzywych podobny ... :peace:

no chyba, ze zamiast zwazyc auto hamujacy wpisze wage z dowodu
Przemek


przepraszam za laickie pytanie ale ... czy są różnice? ja mam w dowodzie 1680kg i myślałem że to jest autentyczna waga auta :|

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 14:27:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Generalnie nie ma znaczenia jakie auto mierzysz dynometem, ważne jest żeby znana była rzeczywista waga auta, aczkolwiek różnica 50kg w tą czy w tamtą to zmiana wykresu o ~3KM.

To, że masz taką wagę w dowodzie niczego nie przesądza, możesz mieć ze 100kg cięższe...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 18:57:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
czyli tak naprawdę wszystkie pomiary na hamowniach i wpisaniu wagi z dowodu mogą być błędne? dobrze kombinuje? :!!:

Ciekawe czy ktoś mierzył i sprawdzał jaka jest różnica między dowodem a rzeczywistością :?:

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: