.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
[A6 C5] Gwint KW. Opinie. https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=102859 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | martab99 [ 30.maja.2010 14:04:33 ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie wygląda fatalnie- jakby popękały sprężyny i koła pochowały sie w nadkolach... Jeśli fajnie się prowadzi i jesteś zadowolony- czego chcieć więcej ![]() |
Autor: | falko29 [ 30.maja.2010 14:24:05 ] |
Tytuł: | |
pourywasz zderzaki, progi i wszystko pod autem, jak trafisz na pierwszą głębszą dziurę ... ![]() Choć felgi masz ogromne, 18" ? Ładnie się prezentują, ale prawda,szkoda,zę koło tak głęboko weszło w nadkole |
Autor: | mateuszsta20 [ 30.maja.2010 14:39:01 ] |
Tytuł: | |
falko29 napisał(a): pourywasz zderzaki, progi i wszystko pod autem, jak trafisz na pierwszą głębszą dziurę ...
![]() Choć felgi masz ogromne, 18" ? Ładnie się prezentują, ale prawda,szkoda,zę koło tak głęboko weszło w nadkole Prawda felgi sa 18'', wszystko mozna wyrownac. Przeciez to gwint. Wczoraj zrobilem trase ok 300km ale to glownie po autostradach i powiem ze dobrze sie jezdzi. Auto jest bardziej przewidywalne. Jak bede jechal do PL to obowiazkowo podniose auto na bezpieczna wysokosc. |
Autor: | Miki_rde [ 30.maja.2010 15:26:54 ] |
Tytuł: | |
Przesada... zanisko to siedzi ![]() ![]() |
Autor: | betrzy [ 30.maja.2010 17:20:20 ] |
Tytuł: | |
Zdecydowanie za nisko ![]() |
Autor: | DeS [ 30.maja.2010 19:01:20 ] |
Tytuł: | |
Ja nie jestem zwolennikiem aż takiej gleby. Nie wygląda to moim zdaniem atrakcyjnie. Ustawiłbym tak, żeby opona była na równo z błotnikiem z tyłu i ewentualnie delikatnie wewnątrz z przodu. ![]() |
Autor: | wowo [ 30.maja.2010 22:08:05 ] |
Tytuł: | |
Również miałem gwint w A6 C5 i potwierdzam słowa DESa. Najatrakcyjniej wygląda jak tylna opona jest na równo z błotnikiem. Przód deko nizej. |
Autor: | Bilo [ 30.maja.2010 22:45:39 ] |
Tytuł: | |
Auto lezy za nisko. Wyglada jak wlasna karykatura. nie mow tylko ze w innym kraju iz Polska jest ok bo nawet prog zwalniajacy moze byc problemem nie mowiac o krawezniku. Tak auto mozna klasc jak sie ma pneumatyczne zawieszenie ![]() |
Autor: | mateuszsta20 [ 16.cze.2010 13:59:48 ] |
Tytuł: | |
Panowie jezdzi ktos na gwincie w A6 C5? |
Autor: | wowo [ 19.cze.2010 08:02:22 ] |
Tytuł: | |
Jak miałem C5 to jeździłem. Obecnie niet. |
Autor: | mateuszsta20 [ 19.cze.2010 08:15:09 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | wowo [ 20.cze.2010 10:20:39 ] |
Tytuł: | |
Mialem Gwint FK, czyli bez hardcooru. Tak jeździło sie dobrze. Nie, nie ustawiałem zbierzności. Poza tym miałem tylko 2 ustawienia. Zima i lato ![]() FK jest dość "komfortowym" zawiasem więc za bardzo nie trzesło. Jednak jak poprzednio miałem K&W ver.2 to nawet na ustawieniu SOFT było cholernie twardo. |
Autor: | mateuszsta20 [ 20.cze.2010 13:27:07 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Mialem Gwint FK, czyli bez hardcooru.
Tak jeździło sie dobrze. Nie, nie ustawiałem zbierzności. Poza tym miałem tylko 2 ustawienia. Zima i lato ![]() FK jest dość "komfortowym" zawiasem więc za bardzo nie trzesło. Jednak jak poprzednio miałem K&W ver.2 to nawet na ustawieniu SOFT było cholernie twardo. Powiem Ci wowo ze mam Ver. 1 bez regulacji i ostatnio wsadzile swoej stare amory ze sprazynami H&R to roznice bardzo duza w komforcie ... Teraz musze zregenerowac przedni gwint. Tylko jeszcze jakas firma ktora sie tym zajmie i bedzie OK.... |
Autor: | mateuszsta20 [ 04.paź.2013 10:45:28 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5] Gwint KW. Opinie. |
Odgrzewam. Panowie dawno mnie nie bylo, ale lepiej pozniej niz wcale. Problem polega na tym ze ostatnimi czasy zakupilem tylni gwint Weitec z A4B6 z regulacja twardosci, FK od RS6 i normalny gwint no name z A6. Pytanie do was czy moge zlozyc z tego co kupile cos do siebie. Przypomne ze moja to oska. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |