| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
| 100 typ44 https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=135216 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Kogut21 [ 22.wrz.2015 12:58:35 ] |
| Tytuł: | 100 typ44 |
Witam, pisałem wcześniej na temat 100 quattro Avant 2.2 turbo, którego miałem być właścicielem, niestety poszła ona w inne ręce. W skutek dalszych bezowocnych poszukiwań stwierdziłem, że nie chcę zwykłej Audi, jakich na OLX.pl pełno, chcę podobną do mojego taty. Odkupuję więc Audi od mojego taty Silnik 2.3 10V 136km, skóra, drewno, dodatkowe zegary, wszystko w prądzie łącznie z fotelami Sparco, tłumik końcowy Remus, blenda tył USA i kilka innych bajerów Dogadałem się z ojcem, że kupię mu Fronterę 2.4 benzyna, taką jak sobie upatrzył, a w zamian za to on mi odda Audi i kupi mi do niej felgi 18" lub 19", więc dam za nią w sumie około 2500-3000 zł, co mnie bardzo cieszy Teraz mam z nią kilka problemów, jak to w dwudziestoletnich autach bywa. Mianowicie, nie mogę do niej nigdzie znaleźć rozpórki, mam problemy z elektroniką. Co może być przyczyną tego, że tylne szyby w ogóle się nie otwierają, a przód zaczyna działać dopiero wtedy, gdy zapalą się w środku diody czerwone w klamkach i panel sterowania w drzwiach kierowcy? Najbardziej denerwujące jest to, że mija nieraz 10 minut, zanim Audica się namyśli i pozwoli uchylić szyby. Propos rozpórki-nie mówcie, że jest niepotrzebna i bezsensowna, bo przecież to limuzyna, a nie auto sportowe. Będzie ona potrzebna, ponieważ będę ją kładł 55 mm niżej, a wiem z własnego doświadczenia, że jak się samochód kładzie niżej, to buda się "rozrywa", bo jakby nie patrzył jest sztywno...Astrę F kombi 2.0 8v położyłem 6 cm przód i 4 tył i niestety podłużnica nie wytrzymała i pękła.
|
|
| Autor: | Lukasik [ 23.wrz.2015 08:59:36 ] |
| Tytuł: | Re: 100 typ44 |
nieotwieranie sie szyb, to najprawdopodobniej z winy przelamanego/nych kabelków na zgieciu przy zawiasach w drzwiach kierowcy. Jeśłi nie to trzeba sprawdzić sterownik/"przekaźnik" od szyb który znajduje się pod półką w nogach kierowcy, potrawią się tam zrobic np zimne luty. A w tjuningu to niepomogę, może koledzy... |
|
| Autor: | Kogut21 [ 23.wrz.2015 13:41:11 ] |
| Tytuł: | Re: 100 typ44 |
Kurrrrrrrr...otworzyłem dziś tą klapkę pod kiermaną, ale nie wiem, który to przekaźnik. Na początku otwierała się tylko prawa tylna i dwie przednie, z tym, że ta jedna z tyłu otwierała się tak pomału, że można było nerwicy dostać. Teraz nie działa w ogóle Lewa od samego początku.A to, że gdy zamknę ją na pilot, a pompka może pompować cały dzień i nie przestawać, to co może być? Aktualnie pompka od centrala jest odłączona, bo jak wspomniałem mogła by pompować w te zamki cały boży dzień, a te wichajstry pod szybą co się powinny chować po zamknięciu po schowaniu się z powrotem wyskakują do góry i pompowanie od nowa
|
|
| Autor: | Biedron [ 23.wrz.2015 14:24:41 ] |
| Tytuł: | Re: 100 typ44 |
Penumatyczne zamki mają to do siebie, że cały układ musi być idealnie szczelny. Jak pompka chodzi i nie zamyka to po pierwsze do sprawdzenia sama pompka. W kompresorku jest taki grafitowy element który potrafi się rozsypać w drobny mak i pompkę słychać ale ciśnienia już nie wytworzy. Jak już jesteś pewny, że masz sprawną pompkę to szukasz gdzie ucieka powietrze. Zazwyczaj słychać jak syczy. Z racji wieku najczęściej padają te siłowniczki zamków z membranką. Ja już dwa razy zmieniałem. |
|
| Autor: | Kogut21 [ 24.wrz.2015 17:08:46 ] |
| Tytuł: | Re: 100 typ44 |
Dzięki wielkie. W sobotę będę szukał gdzie ucieka powietrze, póki co muszę Audicę tylko na alarm uzbrajać
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|