| 
	
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| newman | 
				
  | 
		|
				
 Dołączył(a): 03.kwi.2006 19:04:52 Posty: 1576 Lokalizacja: Wałbrzych  | 
			||
| Góra |   | 
	
		|
| void | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 22.lut.2014 16:42:04 Posty: 1658 Auto: BEX+ Quattro  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||
| newman | 
				
  | 
		|||
				
 Dołączył(a): 03.kwi.2006 19:04:52 Posty: 1576 Lokalizacja: Wałbrzych  | 
			
				
  | 
		|||
| Góra |   | 
	
		|||
| hubos21 | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||
| void | 
				
  | 
		||||
				
 Dołączył(a): 22.lut.2014 16:42:04 Posty: 1658 Auto: BEX+ Quattro  | 
			
				
  | 
		||||
| Góra |   | 
	
		||||






 Ów lag wynika z tego, że większe IC = więcej powietrza w układzie (spada gęstość po schłodzeniu), więc sprężarka na niższych obrotach i potrzebuje więcej czasu na dostarczenie zadanej dawki powietrza.