.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
TURBO W B4 2,8 https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=31416 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | quattros [ 13.mar.2006 21:36:39 ] |
Tytuł: | TURBO W B4 2,8 |
Czy opłaca się zakładać i co trzeba zrobić aby założyć turbo w B4 2.8 AAH i czy spalanie się zwiększy ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Pablo Wa-wa [ 13.mar.2006 21:50:06 ] |
Tytuł: | |
...się nie opłaca. Proponuje kupic coś z 2.2 turbo najlepiej 20V i tym sie bawić ![]() |
Autor: | wariatquattro [ 13.mar.2006 22:26:28 ] |
Tytuł: | Re: TURBO W B4 2,8 |
quattros napisał(a): Czy opłaca się zakładać i co trzeba zrobić aby założyć turbo w B4 2.8 AAH i czy spalanie się zwiększy
![]() ![]() ![]() ![]() jak masz pojecie i sam zrobisz to wydasz ok 5kpln a jak zlecisz firmie to za softturbo wykasuja do 10kpln(a jeszcze w Vce to moze i wiecej tego nie wiem) i gwarancji zadnych nie dostaniesz mozesz wyjechac za rog i silnik sie wys..a i pytasz czy spalanie sie zwiekszy?jak juz chcesz takiego moda robic a nie chcesz zmieniac auta to silnik z turbina zapakowac choc koszt tez nie waski jak samemu tego nie robisz,jak mialem 7A i chcialem tam wsadzic 2.2T 20v z zamontowaniem pewna firma krzyknela 7,5 8kpln, a za caly silnik z osprzetem wiazka i kompem tylko zakladac 5-6kpln,oczywiscie zakladajac silnik pare zl dojdzie bo to tego brakuje a to nie dziala i sie nazbiera |
Autor: | quattros [ 13.mar.2006 22:36:05 ] |
Tytuł: | |
Nowa amerykańska turbina z założeniem kosztowała by około 1000$ a silnik nie chce zmieniać. |
Autor: | wariatquattro [ 13.mar.2006 22:44:26 ] |
Tytuł: | |
no to jak za tyle na gotowo z wystrojeniem i cala reszta to nie zastanawiaj sie i zakladaj amerykanskie turbo ![]() |
Autor: | BiLu [ 14.mar.2006 04:32:44 ] |
Tytuł: | |
quattros napisał(a): Nowa amerykańska turbina z założeniem kosztowała by około 1000$ a silnik nie chce zmieniać.
to ja bym zalozyl 2 szt ![]() |
Autor: | mały v8 [ 14.mar.2006 06:14:17 ] |
Tytuł: | |
quattros napisał(a): Nowa amerykańska turbina z założeniem kosztowała by około 1000$ a silnik nie chce zmieniać. To po co robisz głupie wywody załóz i pochwal sie jak to rewelacyjnie zrobiłeś , od kiedy zagladam na to forum to raz w tygodniu jakiś "smyk" chce zakładać turbine, i nawija jakie to proste, ale nie słyszałem żeby ktoś to naprawde załozył.
P.S Jak znam zycie chciał byś jeszcze żeby to na LPG chodziło? |
Autor: | quattros [ 14.mar.2006 12:11:20 ] |
Tytuł: | |
Jakie wywody, chodzi mi tylko czy opłaca się w starszym aucie to robić i co trzeba zmienić i ile jest przy tym pracy. A o gazie to nawet nie myśle bo to jest za granicą i LPG nie ma. |
Autor: | Leo [ 14.mar.2006 12:32:24 ] |
Tytuł: | |
jeeeez... założe sobie turbinę ale pyta o spalanie ![]() ![]() ![]() ![]() to nie są tanie rzeczy ![]() |
Autor: | arabek#1875 [ 14.mar.2006 12:41:47 ] |
Tytuł: | Re: TURBO W B4 2,8 |
quattros napisał(a): Czy opłaca się zakładać i co trzeba zrobić aby założyć turbo w B4 2.8 AAH i czy spalanie się zwiększy
![]() ![]() ![]() ![]() NO 2.8 to jest V'ka wiec masz dwa kolektory wydechowe a co za tym idzie sa dwa rozwiazania : 1. Biturbo - koszty cie zabija 2.kolektor 6-3-1 a tam chyba nie ma za duzo miejsca na takie mody wiec tez koszty moga isc w nieskoczonosc bo bylbys chyba pionierem w tym ( ponierka to nie dobra rzecz dla ludzi ktorzy maja ograniczone fundusze ; wiem z autopsji ) co do spalania to napewno sie zwiekszy w koncu dostarczasz zdecydowanie wiecej powietrza do silnika a co za tym idzie musisz dostarczyc wiecej paliwa ( AFR ) nie da sie inaczej ... wiec i pompa paliwa wieksza, wtryski z 450cc-500cc , + wystrojenie tego ( smt-7 ?? ) wiec koszty nie male Pozdrawiam arabek#1875 |
Autor: | A4VTG [ 14.mar.2006 12:49:56 ] |
Tytuł: | |
popieram, uturbnienie V-ki to ogromne koszty i nawet nie wiadomo ile to pojeździ. Zapomnij o tym lepiej. Jak chcesz cos z turbo to kup inne auto... |
Autor: | Simpson [ 14.mar.2006 12:52:28 ] |
Tytuł: | |
Zakładamy, że idziesz w 2 turbiny: 800 zł kolektor x2 800 zł turbina x2 2000 zł wystrojenie 1000 zł SMT6 500 zł intercooler 700 zł wtryski 400 zl pompa 1500 zł wszelkiego rodzaju gumki, zlaczki, przewody i inne które cięzko policzyć. Do tego jeszcze reszta wydechu tez pare stówek. No więc wychodzi ponad 10 000 zl a to wszystko przy BARDZO optymistycznych kosztach. Wszystko to są kalkulacje tak na oko ![]() A jeszcze trzeba doliczyć jakies fackupy i inne podobne, mase straconego czasu i problemy wielku dziecięcego. Za niewiele większe pieniądze dałoby rade chyba wstawić 2.7BT + chip ![]() Pozdro |
Autor: | wowo [ 14.mar.2006 16:26:38 ] |
Tytuł: | |
arabek#1875 napisał . Cytuj: kolektor 6-3-1 a tam chyba nie ma za duzo miejsca na takie mody wiec tez koszty moga isc w nieskoczonosc bo bylbys chyba pionierem w tym ( ponierka to nie dobra rzecz dla ludzi ktorzy maja ograniczone fundusze ; wiem z autopsji )
Pionierem by nie był. Proponuje przejżeć 12v.org Dużo ciekawych projektów i info można sie doszukać. V6 dobrze znosi strzał około 120PS i 240Nm ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mAr$zx [ 22.lis.2006 03:56:32 ] |
Tytuł: | |
to tak dla uzupełnienia tematu albo jako ciekawostka http://www.youtube.com/watch?v=PZ8_uSoVi0w |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |