.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
dystanse do felg https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=3957 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dudek [ 31.mar.2004 11:44:02 ] |
Tytuł: | dystanse do felg |
witam, jestem tu nowy (dzisiejszy) mam takie pytanko, czy opłaca sie montowac dystanse do samochodu mam a4 (2003) opony 225/45 17 Autko wyglada pieknie, ale w serwise powiedzieli ze byloby jeszcze pikniej gdybym zalozyl dystanse Troche sie boje o zawieszenie Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tych sprawach? Jakie i gdzie można kupic porzadne dystense/ Myśle ze po 20 mm na strone wystarczy Pozdrowienia |
Autor: | Maridk [ 31.mar.2004 13:18:07 ] |
Tytuł: | |
Jakie masz ET felgi??? Jeśłi standard to daruj sobie i tak jest już wystarczająco szeroko, a w panowie w servisie to niech sobie założą dystanse na swoje głowy i pojeżdżą po polskich drogach na 17. Przy dużych wartościach ET można wrzucić jakiś 10mm dystans, ale to max moim zdaniem. Przy takim dystansie raczej zawieszenie nie będzie dostawało w tyłek, ale tak jak mówię wszystko zależy od Twojego ET felg. Poza tym dobre dystanse to dość duży koszt. Ja z taką felgą i kapciami dałbym sobie z tym spokój i nie sluchał Panów w servisie. |
Autor: | dudek [ 31.mar.2004 13:55:05 ] |
Tytuł: | dzięki |
Dzięki Et mam chyba 43, o ile pamietam, szczerze mówiąc to myslałem podobnie, opony są schowane tylko jakieś 2 cm, po zmianie na te felgi, seryjnie mialem 15, 195/65 juz tesknie powoli za starymi, jezdzi sie super, zadnego kolysania, zakrety szybko, ale dziury a przede wszytkim koleiny to koszmar, prawie cały czas trzeba walczyć z kierownica przy przyspieszaniu. ![]() Pytanko jeszcze czy bieżnik opon wpływa w duzym stopniu na prowadzenie się auta, ja mam Bridgestone Potenza RE050A, opnki dosyc sportowe, ale ciągną niesamowicie przz co ciagła walka z kierownicą , czy poprostu przy tym rozmiarze opon 225/45 tak juz jest? A co sądzisz o sportwoym zawieszeniu? tzn obniżenie auta o 30 maks 0 mm. Chyba na nasze drogi to zły pomysł. |
Autor: | dudek [ 31.mar.2004 13:58:54 ] |
Tytuł: | |
miało byc maks 40 mm |
Autor: | MJ [ 31.mar.2004 16:58:35 ] |
Tytuł: | Re: dzięki |
dudek napisał(a): Dzięki
czy poprostu przy tym rozmiarze opon 225/45 tak juz jest? A co sądzisz o sportwoym zawieszeniu? tzn obniżenie auta o 30 maks 0 mm. Chyba na nasze drogi to zły pomysł. ad. 1 tak juz jest, a do tego poznasz topografie wszystkich studzienek i dziur w Opolu, ale za to jak sie dobrze prowadzi i trzyma na rownym! ad. 2 obnizaj - zobaczysz jak dobrze moze sie prowadzic i wygladac Twoja audiczka Pozdro MJ |
Autor: | Martini [ 31.mar.2004 22:25:41 ] |
Tytuł: | Dystanse |
MJ napisał: Cytuj: ad. 1 tak juz jest, a do tego poznasz topografie wszystkich studzienek i dziur w Opolu, ale za to jak sie dobrze prowadzi i trzyma na rownym!
ad. 2 obnizaj - zobaczysz jak dobrze moze sie prowadzic i wygladac Twoja audiczka Maniak ![]() ![]() P.S. Ja ma u siebie dystanse (przód 15mm , tył 20 mm) ale tylko dlatego że mam felgi 15" Pozdrawiam |
Autor: | dudek [ 01.kwi.2004 07:43:37 ] |
Tytuł: | |
No to chyba obniże, tylko zona będzie znowu krzyczeć, juz z wiekszymi felgami miałem problemy, a co dopiero będzie z zawieszeniem ![]() Jeszcze jedno pytanko: czy lepiej obnizyc w ASO Audi, tzn, seryjnie obnizenie zawieszenia, czy na przykład wybrac coś z renomowanych firm specjalizujących się w zawieszeniu np eibach czy H&R Pozdrawiam |
Autor: | Maridk [ 01.kwi.2004 08:10:44 ] |
Tytuł: | |
Najlepszym rozwiązaniem przy obniżaniu jest zawieszenie gwintowane. Drogie ale za to masz komfort że kiedy jeździ Ci się zbyt twardo pdnosisz i odwrotnie. Zwolenników i przeciwników obniżania jest kilku tutaj na forum. Zrobisz jak uważasz. Z pewnością auto będzie wyglądało super (o ile masz dobre zawieszenie nic nie puka nie wali) to obniżaj, jeśli chcesz zachować jeszcze odrobinę komfortu zostaw tak jak jest. A co do ASO to raczej odpada moim zdaniem ze względu na cenę. Ten sam efekt uzyskasz za pół ceny. ![]() |
Autor: | necro [ 01.kwi.2004 08:31:02 ] |
Tytuł: | |
Jezeli na 17" zle Ci sie jezdzi to pomysl z obnizaniem zawieszenia uwazam za niezbyt trafiony ![]() musisz wybrac wyglad albo jazda,co do prowadzenia stan i rodzaj opon ma b.duze znaczenie |
Autor: | dudek [ 01.kwi.2004 08:45:49 ] |
Tytuł: | |
Sam juz nie wiem, kurcze czemu my nie mamy takich dróg jak w Niemczech, tam to mozna pogodzic i komfort i wygląd, a u nas koszmar. . dzieki za opinie. myslę o obniżeniu bo poprzednio jeżdziłem alfa 156, któa była wizualnie nizsza i prowadziła sie całkiem nieźle, a teraz moja audiczka na 17 wyglada troche jak samochód terenowy (allroad). Na 17 nie jeździ sie żle tylko inaczej ![]() No nic zobaczymy pozyjemy. Poczekam jak mi drogę przed domem miasto wybuduje ![]() Ps opony mam nowe, może jak troche się zetrą to będzie mniejsza walka z kierownicą ![]() |
Autor: | wowo [ 09.kwi.2004 14:40:27 ] |
Tytuł: | |
Ja mam -40mm i na 15" było ok. Teraz 225/45/17" to kupetka sie troszke podniosła. Dziury czuje sie niesamowicie, ale ja to lubię ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |