.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/

co powiecie na taki swap w audi cabrio ?
https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=42816
Strona 1 z 2

Autor:  ClNEK [ 17.lip.2006 20:36:41 ]
Tytuł:  co powiecie na taki swap w audi cabrio ?

kupilem ok rok temu audi cabrio z silnikiem 2.3.
chcialem jednka zeby jezdzilo troche (sporo) szybciej i oszczedniej stad moj pomysl zeby wsadzic tam 1.9 tdi troche (troche bardziej :) ) podkrecone.
oto efekt wizualny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak narazie auto nie jest ustawione na pelne mozliwosci bo nie pozwala na to seryjne zawieszenie takze trudno mowic o jego mocy i osiagach ale docelowo ma byc ponad 200 KM

Autor:  maciej_avant [ 17.lip.2006 20:47:52 ]
Tytuł: 

Ale wyrezałeś, super.
Jak Ci się sprawuje stożek podobno w daeslach nie bardzo jest to zalecane.
IC jest super. Jaki tam silnik wsadziłeś.

Autor:  Adx [ 17.lip.2006 20:58:35 ]
Tytuł: 

Hmm ciekawe traktor w cabrio powiedz jak sie jezdzi nie chałasuje zbyt mocno ?

Autor:  marcin25929 [ 17.lip.2006 21:05:24 ]
Tytuł: 

jesli mozesz napisz cos o kosztach i konkretniej co to za silnik tez myslałem nad
diselkiem zamiast mojego 2.6

Autor:  piotr [ 17.lip.2006 21:23:08 ]
Tytuł: 

ale obrotomierz mało dieslowski masz ;)

Autor:  ClNEK [ 17.lip.2006 21:29:28 ]
Tytuł: 

No malo dieslowski ale wskazuje dobrze.
silnik to 110 KM z roku 2004

Stozek jest bo troche tam malo miejsca na puszke do filtra, trzebaby kombinowac z przeplywka,moze w przyszlosci sie przerobi gdyz przy stozku dosc mocno swista nie tylko przy odpuszczaniu gazu.

co do halasowania to na codzien jezdze fiatem ducato i sie przyzwyczailem hehe a na powaznie jak sie wszystko pozamyka i jedzie do 3 tys obr to duzej roznicy nie ma w stosunku do bezyny 2.3 ale jak sie zacznie cisnac to halas jest dosc spory ale mnie to jak narazie cieszy :) w wydechu nie ma zadnego tlumika ale pomimo tego jest dosc cichy

i narazie mam skrzynie od 2.3 co troche jest uciazliwe gdyz przy 130 - 140 km/h obrotomierz jest w okolicy 3500 a to juz dosc halasliwe obroty :) dalsze modyfikacje to kwestia czasu i $$

Autor:  spanky [ 17.lip.2006 21:42:33 ]
Tytuł: 

garatulacje ... Cabrio+TDI = 200 KM .... :diabel:
a dokladnie jaki to silnik 110 konny ... podaj oznaczenia ....
i czekamy na dalsze modyfikacje zeby bylo te 200 ... ;-)

Autor:  ClNEK [ 17.lip.2006 21:51:03 ]
Tytuł: 

nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba AHF, napewno wzdlony :)

Autor:  emcior [ 18.lip.2006 12:37:14 ]
Tytuł: 

silnik wyglada bardzo znajomo, jestem pewny ze juz go gdzies widzialem ;)
Silnik ten mial juz 240 kucy wiec 200 nie bedzie problemem , z tego co pamietam wyjsciowo byla to jednostka poprzeczna chyba z golfa IV :)
Cinek ciesz sie osiagami :!: :)
Gratulacje voj2s :peace:z niecierpliwoscia czekamy na kolejny silniczek w coupejce :peace:

Autor:  Hugo [ 18.lip.2006 13:31:03 ]
Tytuł: 

emte napisał(a):
silnik wyglada bardzo znajomo, jestem pewny ze juz go gdzies widzialem ;)
Silnik ten mial juz 240 kucy wiec 200 nie bedzie problemem , z tego co pamietam wyjsciowo byla to jednostka poprzeczna chyba z golfa IV :)
Cinek ciesz sie osiagami :!: :)
Gratulacje voj2s :peace:z niecierpliwoscia czekamy na kolejny silniczek w coupejce :peace:


Cholera , a ja siedziałem i się głowiłem skąd ja znam ten silnik :) A tu sie okazuje , że łobuziaki wydłubały serducho z coupety :peace:

Autor:  ClNEK [ 18.lip.2006 14:32:14 ]
Tytuł: 

hehe bingo, to ten sam silnik :) tylko dostosowany do napedu na 1 os :)

Autor:  Sprinter [ 18.lip.2006 14:53:54 ]
Tytuł: 

Jak zmienili wałki, to auto na pewno lubi wyższe obroty niż standardowy TDI i ten obrotomierz już jest zdecydowanie lepszy niż seryjny.
Rozwiązanie spoko, chociaż chyba jednak wolałbym tam 1.8T :):

Autor:  martab99 [ 18.lip.2006 15:20:08 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
Jak zmienili wałki, to auto na pewno lubi wyższe obroty niż standardowy TDI i ten obrotomierz już jest zdecydowanie lepszy niż seryjny.
Rozwiązanie spoko, chociaż chyba jednak wolałbym tam 1.8T :):


Uwierz mi, 1.8T 180 km wirusowany na 200 nie umywa sie do tego TDI-ka... :diabel:
Wiem co mowie bo jechałem jednym i drugim :peace:

Autor:  Sprinter [ 18.lip.2006 15:38:58 ]
Tytuł: 

Martab, ja nie dyskutuję z osiągami, spalaniem i w ogóle :) Po prostu chodzi mi o sam silnik i kulturę pracy ;-)

Autor:  Johny [ 19.lip.2006 22:10:53 ]
Tytuł: 

Coś Ty zrobił :zly: Takie fajne R5 zamienic na traktor i to jeszcze w Cabrio gdzie chyba najfajniejsze jest to ze jak smigasz sobie bez dachu to mozna sie delektowac soundem motoru.

Autor:  zuru [ 20.lip.2006 09:42:15 ]
Tytuł: 

Oooo znajomy motorek :) Gratulacje voj2s :)

Szkoda, ze paliguma....ja bym generalnie nie zdecydowal sie na takiego swapa do tej budy, ale do lansu i na prostej - jak znalazl :)

Autor:  ClNEK [ 20.lip.2006 12:44:01 ]
Tytuł: 

dzwiek r5 byl piekny ale powiem Ci ze odglosy z turbiny chyba bardziej mi sie podobaja, jedynie na wolnych obrotach troche lipa ale R5 wtedy tez bez rewelacji :)

Autor:  AMIGO [ 20.lip.2006 19:02:19 ]
Tytuł: 

Johny napisał(a):
Coś Ty zrobił :zly: Takie fajne R5 zamienic na traktor i to jeszcze w Cabrio gdzie chyba najfajniejsze jest to ze jak smigasz sobie bez dachu to mozna sie delektowac soundem motoru.
Jak diesli niezbyt lubie to w tym przypadku podziwiam!!!
Autentycznie!
Przekladka skrzyni poprawi (tzn.wiadomoo zmniejszy) halasliwosc motoru a swist turbiny tez chwyta za serducho!!! :peace:
Brava!!! :peace: :peace: :peace:

Autor:  oliwer78 [ 21.lip.2006 02:37:11 ]
Tytuł: 

Ouu shit, super. Takiego swapa jeszcze nie widzialem, przyznaje ze ciekawe zestawienie, wCoupe bylo Q co prawda. Uklony za realizacje. :peace:

Autor:  voj2s [ 22.lip.2006 02:29:41 ]
Tytuł: 

dzwiek R5 ma swoj urok ale nagramy dzwiek tego silniczka w czasie przyspieszania zobaczymy co powiecie :) ... a jest zacny, prawie jak seryjny TDI :)

PS
oznaczenia silnika to ASV i jest to motor ktory byl monmtowany tylko poprzecznie, smiem twierdzic ze jest jedynym wzdluznym ASV'em

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/