.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
co powiecie na taki swap w audi cabrio ? https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=42816 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ClNEK [ 17.lip.2006 20:36:41 ] |
Tytuł: | co powiecie na taki swap w audi cabrio ? |
kupilem ok rok temu audi cabrio z silnikiem 2.3. chcialem jednka zeby jezdzilo troche (sporo) szybciej i oszczedniej stad moj pomysl zeby wsadzic tam 1.9 tdi troche (troche bardziej ![]() oto efekt wizualny: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jak narazie auto nie jest ustawione na pelne mozliwosci bo nie pozwala na to seryjne zawieszenie takze trudno mowic o jego mocy i osiagach ale docelowo ma byc ponad 200 KM |
Autor: | maciej_avant [ 17.lip.2006 20:47:52 ] |
Tytuł: | |
Ale wyrezałeś, super. Jak Ci się sprawuje stożek podobno w daeslach nie bardzo jest to zalecane. IC jest super. Jaki tam silnik wsadziłeś. |
Autor: | Adx [ 17.lip.2006 20:58:35 ] |
Tytuł: | |
Hmm ciekawe traktor w cabrio powiedz jak sie jezdzi nie chałasuje zbyt mocno ? |
Autor: | marcin25929 [ 17.lip.2006 21:05:24 ] |
Tytuł: | |
jesli mozesz napisz cos o kosztach i konkretniej co to za silnik tez myslałem nad diselkiem zamiast mojego 2.6 |
Autor: | piotr [ 17.lip.2006 21:23:08 ] |
Tytuł: | |
ale obrotomierz mało dieslowski masz ![]() |
Autor: | ClNEK [ 17.lip.2006 21:29:28 ] |
Tytuł: | |
No malo dieslowski ale wskazuje dobrze. silnik to 110 KM z roku 2004 Stozek jest bo troche tam malo miejsca na puszke do filtra, trzebaby kombinowac z przeplywka,moze w przyszlosci sie przerobi gdyz przy stozku dosc mocno swista nie tylko przy odpuszczaniu gazu. co do halasowania to na codzien jezdze fiatem ducato i sie przyzwyczailem hehe a na powaznie jak sie wszystko pozamyka i jedzie do 3 tys obr to duzej roznicy nie ma w stosunku do bezyny 2.3 ale jak sie zacznie cisnac to halas jest dosc spory ale mnie to jak narazie cieszy ![]() i narazie mam skrzynie od 2.3 co troche jest uciazliwe gdyz przy 130 - 140 km/h obrotomierz jest w okolicy 3500 a to juz dosc halasliwe obroty ![]() |
Autor: | spanky [ 17.lip.2006 21:42:33 ] |
Tytuł: | |
garatulacje ... Cabrio+TDI = 200 KM .... ![]() a dokladnie jaki to silnik 110 konny ... podaj oznaczenia .... i czekamy na dalsze modyfikacje zeby bylo te 200 ... ![]() |
Autor: | ClNEK [ 17.lip.2006 21:51:03 ] |
Tytuł: | |
nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba AHF, napewno wzdlony ![]() |
Autor: | emcior [ 18.lip.2006 12:37:14 ] |
Tytuł: | |
silnik wyglada bardzo znajomo, jestem pewny ze juz go gdzies widzialem ![]() Silnik ten mial juz 240 kucy wiec 200 nie bedzie problemem , z tego co pamietam wyjsciowo byla to jednostka poprzeczna chyba z golfa IV ![]() Cinek ciesz sie osiagami ![]() ![]() Gratulacje voj2s ![]() ![]() |
Autor: | Hugo [ 18.lip.2006 13:31:03 ] |
Tytuł: | |
emte napisał(a): silnik wyglada bardzo znajomo, jestem pewny ze juz go gdzies widzialem
![]() Silnik ten mial juz 240 kucy wiec 200 nie bedzie problemem , z tego co pamietam wyjsciowo byla to jednostka poprzeczna chyba z golfa IV ![]() Cinek ciesz sie osiagami ![]() ![]() Gratulacje voj2s ![]() ![]() Cholera , a ja siedziałem i się głowiłem skąd ja znam ten silnik ![]() ![]() |
Autor: | ClNEK [ 18.lip.2006 14:32:14 ] |
Tytuł: | |
hehe bingo, to ten sam silnik ![]() ![]() |
Autor: | Sprinter [ 18.lip.2006 14:53:54 ] |
Tytuł: | |
Jak zmienili wałki, to auto na pewno lubi wyższe obroty niż standardowy TDI i ten obrotomierz już jest zdecydowanie lepszy niż seryjny. Rozwiązanie spoko, chociaż chyba jednak wolałbym tam 1.8T ![]() |
Autor: | martab99 [ 18.lip.2006 15:20:08 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Jak zmienili wałki, to auto na pewno lubi wyższe obroty niż standardowy TDI i ten obrotomierz już jest zdecydowanie lepszy niż seryjny.
Rozwiązanie spoko, chociaż chyba jednak wolałbym tam 1.8T ![]() Uwierz mi, 1.8T 180 km wirusowany na 200 nie umywa sie do tego TDI-ka... ![]() Wiem co mowie bo jechałem jednym i drugim ![]() |
Autor: | Sprinter [ 18.lip.2006 15:38:58 ] |
Tytuł: | |
Martab, ja nie dyskutuję z osiągami, spalaniem i w ogóle ![]() ![]() |
Autor: | Johny [ 19.lip.2006 22:10:53 ] |
Tytuł: | |
Coś Ty zrobił ![]() |
Autor: | zuru [ 20.lip.2006 09:42:15 ] |
Tytuł: | |
Oooo znajomy motorek ![]() ![]() Szkoda, ze paliguma....ja bym generalnie nie zdecydowal sie na takiego swapa do tej budy, ale do lansu i na prostej - jak znalazl ![]() |
Autor: | ClNEK [ 20.lip.2006 12:44:01 ] |
Tytuł: | |
dzwiek r5 byl piekny ale powiem Ci ze odglosy z turbiny chyba bardziej mi sie podobaja, jedynie na wolnych obrotach troche lipa ale R5 wtedy tez bez rewelacji ![]() |
Autor: | AMIGO [ 20.lip.2006 19:02:19 ] |
Tytuł: | |
Johny napisał(a): Coś Ty zrobił Jak diesli niezbyt lubie to w tym przypadku podziwiam!!!
![]() Autentycznie! Przekladka skrzyni poprawi (tzn.wiadomoo zmniejszy) halasliwosc motoru a swist turbiny tez chwyta za serducho!!! ![]() Brava!!! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | oliwer78 [ 21.lip.2006 02:37:11 ] |
Tytuł: | |
Ouu shit, super. Takiego swapa jeszcze nie widzialem, przyznaje ze ciekawe zestawienie, wCoupe bylo Q co prawda. Uklony za realizacje. ![]() |
Autor: | voj2s [ 22.lip.2006 02:29:41 ] |
Tytuł: | |
dzwiek R5 ma swoj urok ale nagramy dzwiek tego silniczka w czasie przyspieszania zobaczymy co powiecie ![]() ![]() PS oznaczenia silnika to ASV i jest to motor ktory byl monmtowany tylko poprzecznie, smiem twierdzic ze jest jedynym wzdluznym ASV'em |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |