.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
koszt podtlenku https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=45691 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | fules [ 08.wrz.2006 16:21:57 ] |
Tytuł: | koszt podtlenku |
ile kosztuje zamontowanie podtlenku ??? |
Autor: | Simpson [ 08.wrz.2006 16:30:30 ] |
Tytuł: | |
1-2 tyś zł |
Autor: | UFOtm [ 08.wrz.2006 16:32:53 ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | sero c4 [ 08.wrz.2006 18:49:36 ] |
Tytuł: | |
http://www.nxpolska.pl/ jest wszystko . |
Autor: | wowo [ 08.wrz.2006 18:56:56 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał: Cytuj: 1-2 tyś zł
Ojj sporo za mało. Przyzwoita instalacja, to koszt około 2-2,5 tys. zł. Do tego to co niezbędne czyli manometr i kocyk grzewczy - około 1000zł. Bez tych akcesoriów sobie odpuść bo efekt bedzie mizerny. Do pełni szczęscia i wygody potrzebny jest jeszcze elektryczny otwieracz butli - około 1000zł. Z takim zestawem to już można polatać i nie stresować sie że coś pójdzie nie tak. Co do zmian w silniku, to przy rozsądnym użytkowaniu nic nie zmieniaj. U mnie przy strzale +75PS mam tylko powywalane odmy, wrzucone zminiejsze świce irydowe i wlany lepszy olej ponad stan. Wystrzelałem 3 butle i jest oki. W między czasie były też strzały 100PS ale z braku czasu na sprawdzenie AFR i EGT sie z niego wycofałem. |
Autor: | Combi [ 08.wrz.2006 21:20:35 ] |
Tytuł: | |
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ![]() |
Autor: | sero c4 [ 09.wrz.2006 19:23:51 ] |
Tytuł: | |
Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować ![]() ![]() |
Autor: | Combi [ 09.wrz.2006 20:40:03 ] |
Tytuł: | |
sero c4 napisał(a): Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować ![]() ![]() Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. ![]() |
Autor: | GrzesB [ 10.wrz.2006 08:32:59 ] |
Tytuł: | |
Combi napisał(a): sero c4 napisał(a): Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować ![]() ![]() Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. ![]() Czego by nie zrobił, to nic nie osiągnie za 4 tysie... Może olej zmieni i na uszczelki zostanie ![]() ![]() |
Autor: | Combi [ 10.wrz.2006 09:20:31 ] |
Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): Combi napisał(a): sero c4 napisał(a): Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować ![]() ![]() Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. ![]() Czego by nie zrobił, to nic nie osiągnie za 4 tysie... Może olej zmieni i na uszczelki zostanie ![]() ![]() Nie mówiłem konkretnie o S6 autora topicu, ale np. o moim NG gdzie zrobienie około 30 Km kosztowałoby około 4 tysięcy, a mam "trochę" większy silnik od wspomianego malucha. ![]() Tak swoją drogą stożek (jako element przerobionego układu dolotowego) i spojlery (odpowiednio dobrane w ramach zwiększenia przyczepności itp.) wbrew temu co mówisz nie muszą być jedynie ozdobnikami w odpowiednich warunkach. ![]() pozdro. |
Autor: | sebolec [ 10.wrz.2006 11:52:34 ] |
Tytuł: | |
Combi napisał(a): Nie mówiłem konkretnie o S6 autora topicu, ale np. o moim NG gdzie zrobienie około 30 Km kosztowałoby około 4 tysięcy, a mam "trochę" większy silnik od wspomianego malucha.
![]() Jak za 4000PLN zrobisz 30KM w swoim aucie to będę przet Tobą chylił czoła. ![]() Przy NO2 kolega w S6 będzie miał na zawołanie +100KM za 4000PLN, przy sprzedaży auta łatwo zdemontuje instalację i np. przełoży do innego wozu albo sprzeda, przyrost mocy nie będzie wykorzystywany cały czas więc nie będzie obciążał silnika na co dzień, poza tym będzie miał bajer pstryczek i cyniarską naklejkę "NX" albo "NOS". ![]() |
Autor: | Combi [ 10.wrz.2006 13:37:36 ] |
Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Jak za 4000PLN zrobisz 30KM w swoim aucie to będę przet Tobą chylił czoła.
![]() Nie będę się spierał, swego czasu pytałem różnych firm tunningowych w Poznaniu, dowiadywałem się też u Koraszewskiego (ostatnio robili jakiś projekt NG) i zrobienie czegoś z tego auta nie wydając majątku jest możliwe. A czy to będzie 25 Km za 4500 czy 35 Km za 3500 to już dokładnie nie pamiętam, z resztą sami nie byli tego w stanie powiedzieć, bo wiele zależy od samego auta. Co do niemożliwości użytkowania auta na codzień to nie jest tak, że spalanie drastycznie wzrasta, a cała moc dostępna jest przy samym odcięciu. ![]() |
Autor: | sebolec [ 10.wrz.2006 14:30:35 ] |
Tytuł: | |
IMHO podstawowa kwestia oprócz kosztu w takim przypadku to fakt, że jak zrezasz silnik to po pierwsze, ta kasa odeszła raz na zawsze, a po drugie przy odsprzedaży auta kupujący będzie krzywo patrzył na podrasowaną jednostkę. A przy NO2 łatwo powrócić do serii, a i instalacja nawet na rynku wtórnym znajdzie swego amatora. ![]() pozdrawiam ![]() |
Autor: | destruktek [ 10.wrz.2006 15:53:54 ] |
Tytuł: | |
ja ostatnio koresponowalem z jedna ze znanych firm tuningowych oto email jaki od nich dostalem: "Domyślam się że jest to silnik 90KM i 210Nm. Zrobimy bezpieczną i optymalną moc 120-125KM i 290Nm. Cała operacja w przypadku pana Audi 80 kosztuje 1000 zł netto i na cenę składa się: - diagnostyka samochodu w czasie jazdy - pomiary na hamowni przed i po modyfikacji - programowanie komputera sterującego pracą silnika ECU - jazdy próbne z podłączonym komputerem diagnostycznym" za 4 tys hmm mozna by jeszcze zrobic wieksza sprezarke i wtryski wiec nie mowcie ze 4tys to malemu fiatu mozna dodac kilka KM ps. korespondowalem z kilkoma firmami min. vtech,tti ich odpowiedzi jesli chodzi o moc byly podobne ceny rozne do 2400, mam silnik 1,9 TDi niestety nic nie bede robil bo jednak chce jeszcze pojezdzic z takim spalaniem jakie mam 4,8 na 100km |
Autor: | Heveliusz [ 10.wrz.2006 16:03:06 ] |
Tytuł: | |
Piszesz, a nie czytasz... Przecież tu jest mowa o ogromnym, dwugłowicowym silniku V8!!! To są 2 silniki 1.9, a do tego V8 jest WOLNOSSĄCE!!!!!!!!! Taki motor niestety nie daję się rasować garażowymi metodami, ani poprzez ingerencję w kompuer. U ciebie wgraliby jeden z tysięcy dostępnychprogramów, zwiększyli ciśnienie doładowania i super... A co zrobić jeśli nie ma sprężarki?? Więc nie porównuj kosztów przeróbek TDI, które są najbardziej podatnymi motorami na tuning ECU, z ogromnym motorem wolnossącym, w którym dodatkowo każda przeróbka musi być liczona razy 2... Ps. Przy odrobinie czytania i minimalnych umiejętnościach, można sobie wgrać samemu program bez wydawania 1000zł... |
Autor: | FELIPE [ 10.wrz.2006 16:29:25 ] |
Tytuł: | |
http://www.noswizard.com/product_info.p ... ducts_id=2 polecam to!! HIGHPOWER Wizards of NOS jest prekursorem w dziedzinie budowy systemów N2O. Produkuje najbardziej zawansowane oraz bezpieczne systemy wtrysku podtlenku azotu na świecie. jest to sytem <b>direct port</b> najbardziej zaawansowany. Na każdy cylinder jest jedna dysza gazu i jedna benzyny. W ten sposób dawkowanie jest idealnie podzielone na każdy z cylindrów dostępny wyłącznie na specjalne zamówienie cena takiego systemu do 4 cylindrów w Polsce to 4100 więc proporcjonalnie system do V8 powinien się zamknąc w kwocie 5300zł w sprawie szczegółów prosze o kontakt na PW <b>PROSZĘ NIE PORÓWNYWAĆ TEGO SYSTEMU DO NOS ANI NX BO TO ZUPEŁNIE INNA KLASA</b> |
Autor: | wowo [ 10.wrz.2006 20:14:53 ] |
Tytuł: | |
Z 2 lata temu rozmawiałem z Koraszewskim na temat modyfikacji 2.8 V6. Wtedy za około 4tys zł. (przy zdrowym motorze) oferował modyfikacje na około +30-40PS co w całości dawało około 210PS. Warto się wieć zastanowić co wybrać. Jako, że 2.8 w kupecie już sie nieźle zbiera, nie ma problemów z wyprzedzaniem itp a mistrzem prostej i tak nie bedzie więc rozwiązanie było jedno. N2O daje ognia i poza przyrostem w KM ważny jest wzrost momentu obrotowego, który jest odpowiedzialny za osiągi. I tak na 1KM pochodzący z N2O przypada orientacyjnie 2Nm. Łatwo więc przeliczyć stsunek moc/kasa na przyrost mocy. Z drugiej strony, w praktyce jest to najdroższa metoda w użytkowaniu i niestety, zazwyczaj nie dostępna w każdym momencie. |
Autor: | mariuszj0808 [ 25.paź.2009 23:26:56 ] |
Tytuł: | |
panowie coś ruszyło w sprawie nos-a w akp bo znalazłem taki zestawik http://www.akamoto.co.uk/nitrous-cars.asp# ten do v8 efi cena chyba nie tragiczna |
Autor: | Kornel [ 26.paź.2009 09:16:31 ] |
Tytuł: | |
Maniek wpadaj do PL, zrezało się u Pawła LPG zreza się i u ciebie NO2 ![]() |
Autor: | Pawlo [ 26.paź.2009 09:20:43 ] |
Tytuł: | |
Wbijaj Manius wbijaj, Bedziesz miał eSe na podwójnym gazie ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |