.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
[80 B4 2.8 AAH] Wydech i dolot. https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=53982 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Nosb [ 31.sty.2007 13:19:42 ] |
Tytuł: | [80 B4 2.8 AAH] Wydech i dolot. |
Mam dwa pytanka : 1 . Na tą chwile mam wydech zrobiony tak : - brak katalizatorów (rury) - srodkowe seryjne - koncowy Remusa Głosnosc minimalna. Wogóle nie uciazliwa itp. Czy srodkowe tłumniki są przelotowe ? Chciałem je wyrzucic i w ich miejsce wstawic albo rure albo jakis tłumniczek przelotowy. Ma to sens ? Chodzi o moc... Co do głosnosci to zobacze potem czy bedzie za głosno ![]() ![]() Mam po prostu chec pokombinowac ![]() 2. Dolot... Podejrzewam ze było wiele razy na forum... Stozek odpada ? Wiec co polecacie ? Z rzeczy które sam moge zrobic ![]() |
Autor: | eszkesz [ 31.sty.2007 14:11:00 ] |
Tytuł: | |
Jak wyciepniesz środkowy tłumik to po przejechaniu 30km może ci głowa w powietrze wypierdzielić. Przerabiałem to w 2.3NG. Najlepsze rozwiązanie to wyciąć oryginalny(nie wyrzucać bo jeszcze zatęsknisz za spokojem w aucie) i wspawać przelorowy może być nawet od innego samochodu byle nie był taki wielki jak w AUDI. Jeśli chodzi o moc to to chyba nic nie daje bo oryginalny też jest przelotowy. |
Autor: | Nosb [ 31.sty.2007 14:25:21 ] |
Tytuł: | |
eszkesz mowa o silniku AAH w osce. Ma dwa ogromne tłumniki srodkowe. Wstawic rurke to tez wydaje mi sie ze moze byc za głosno zdecydowanie. Dlatego mysle wpasowac jakis nieduzy z autka o takiej samej srednicy rur. |
Autor: | AMIGO [ 31.sty.2007 16:06:52 ] |
Tytuł: | |
Przrabialem juz to u siebie i wrocilem do poprzedniego/seryjnego stanu. Srodkowe NIE SA przelotowe i pochlaniaja chyba najwiecej halasu wiec po ewentualnym wycieciu ich czacha puchnie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | wowo [ 31.sty.2007 17:19:01 ] |
Tytuł: | |
Miałem w AAH pusto, pusto i końcowy Sebringa. Wydech mega głośny, ale myśle że dynamika mogła ucierpieć. |
Autor: | eszkesz [ 31.sty.2007 17:24:19 ] |
Tytuł: | |
AVANT 2.6V6 napisał(a): Srodkowe NIE SA przelotowe i pochlaniaja chyba najwiecej halasu wiec po ewentualnym wycieciu ich czacha puchnie
![]() ![]() ![]() A rozcinanałeś kolego że tak mówisz. Ja rozcinałem i wiem że są tylko wypełnione w całości tą watą czy jak to się nazywa. To ona pochłania cały hałas. |
Autor: | AMIGO [ 01.lut.2007 16:09:27 ] |
Tytuł: | |
A odgarnales "wate"? Bebeszylem to dranstwo i zapomiales dodac ze jest tam jeszcze perforowana rura w ksztalcie litery U i przegroda dzielaca na dwie komory a "wata" wszystko to otula ![]() |
Autor: | giant [ 02.lut.2007 09:15:09 ] |
Tytuł: | |
W B3 1.8 miałem ostatni tłumik sportowy, brak kata., środkowy wycięty i wstawioną rurkę. Kiedyś na przeglądzie facet spytał czy chcę sobie zmierzyć poziom hałasu (po uprzednim podbiciu dowodu rejestracyjnego ![]() ![]() Ja się przyzwyczaiłem, ale wiekszości, która ze mną jeździła (zwłaszcza 140 km na studia) to nie pasowało. Teraz sobie myślę, że było chyba odrobinkę za głośno, ale tylko odrobinkę ![]() |
Autor: | Nosb [ 02.lut.2007 11:25:17 ] |
Tytuł: | |
Mi nie chodzi o hałasowanie. Pytam czy wymiana tych dwóch tłumników na jakis np jeden poprawi cos osiągi ? Wiadomo,że nikt nie powie : kup taki i taki wstaw i da ci to tyle i tyle momentu czy mocy ![]() Po prostu pytam czy te tłumniki aby nie za bardzo hamują przepływ spalin ? |
Autor: | wacha [ 02.lut.2007 12:25:19 ] |
Tytuł: | |
ja wsadzilem ostatnie tlumiki przelotowe i zamulilo mi auto ![]() ![]() |
Autor: | giant [ 02.lut.2007 12:36:49 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się, że co swobodny przepływ spalin to swobodny. Co do przyrostów mocy, to przy całych układach wydechowych (sportowych) na pewno można coś uzyskać (ale koszty wysokie). Właściwie dopóki nie pomierzysz na hamowni to nigdy się nie dowiesz (nie będzie to tyle mocy żebyś mógł być na 100% pewnym i powiedzieć: "tak przybyło koni". Ja grzebałem bo lubiałem coś modyfikować w B3, ale czy przybyło coś koni: subiektywnie tak ![]() Niestety to tylko moja bardzo subiektywna opinia ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Nosb [ 23.lut.2007 19:10:23 ] |
Tytuł: | |
Czyli z tłumniczkiem mozna sobie kombinowac? ![]() ![]() A dolot? Polecacie jakies filterki czy cos ? |
Autor: | gangsta5555 [ 25.lut.2007 18:19:28 ] |
Tytuł: | |
Ja u siebie mam zamontowany tłumik środkowy i tylny od VW Golf-a VR6. Zamiast katalizatorów wspawane rurki. Dzieło wieńczy ładna końcówka Ulter-a. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. A co do dolotu to mam wkład K&N w miejscu fabrycznego wkładu. Jest cicho i schludnie. ![]() |
Autor: | wowo [ 25.lut.2007 19:14:36 ] |
Tytuł: | |
gangsta5555 ![]() |
Autor: | gangsta5555 [ 25.lut.2007 20:18:49 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | Nosb [ 25.lut.2007 22:46:48 ] |
Tytuł: | |
gangsta5555 z tym vr6 to nie głupi pomysł ![]() ![]() Ale ty masz Q a ja oske ![]() Ile kosztowała wkładka k&n ?? |
Autor: | K@mil [ 25.lut.2007 23:37:56 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o moc i moment obrotowy to nie zmieni się kompletnie nic po takich modyfikacjach (chyba że na niekorzyść) w 2,8 V6.Takie rzeczy tylko w uturbionych motorkach coś tam dodają mocy. A zmienia się na plus jak dobrze pogłówkujesz dźwięk.Napewno za głośno będzie z usuniętym środkowym.Jeśli chodzi o wkładki to różnica jest taka że silnik na jałowym biegu szybciej wchodzi na wysokie obroty.Mocy nie dodaje nic.Może zaciągać więcej syfu do silnika... ![]() |
Autor: | gangsta5555 [ 26.lut.2007 18:05:44 ] |
Tytuł: | |
Nosb ![]() http://images20.fotosik.pl/100/e6740113ab07066amed.jpg Jak będę miał dostęp do kanału to zrobię więcej fotek jak to wszystko wygląda. ![]() |
Autor: | Obarek [ 27.lut.2007 19:02:58 ] |
Tytuł: | |
Ale śliczna Coupejka To oryginalny kolor lakieru? Gangsta bywasz w okolicach Krakowa czasem? Jak będziesz miał foty dołu, podrzuć proszę na PW Dzięki i pozdrawiam Obarek |
Autor: | Nosb [ 27.lut.2007 19:25:43 ] |
Tytuł: | |
Kolor jak u mnie ![]() ![]() No ja moze niedługo pokombinuje cos z wydechem ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |