.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
[A4 B5 115KM AJM] Jak sprawdzić czy był robiony chip tuning? https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=56767 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | qubar [ 20.mar.2007 21:35:37 ] |
Tytuł: | [A4 B5 115KM AJM] Jak sprawdzić czy był robiony chip tuning? |
Jak wyżej... Czy można spr to samemu, czy może podjechać do elektronika, mechanika, na hamownie? |
Autor: | FranoF1 [ 20.mar.2007 21:51:44 ] |
Tytuł: | |
najłatwiej zhamowac autko ![]() |
Autor: | qubar [ 20.mar.2007 22:01:42 ] |
Tytuł: | |
a nie można wykryć modyfikacji w sofcie? Mam możliwość w b. przystępnej cenie zrobić chip tuning, jest tylko jedno ale; bez hamowni... Czy nie jest tak, że podczas "wirusowania" spr sie na bieżąco odczyty z hamowni itp.? Czy może wystarczy zrobić odczyt na hamowni przed i dać tunerowi oraz po "operacji"? |
Autor: | wowo [ 20.mar.2007 22:23:50 ] |
Tytuł: | |
1. Hamownia 2. Ustawka z autem z takim samym silnikiem 3. Wykonanie logów Porządny tuner najpierw shamuje, zrobi program i ponownie shamuje. W naszym kraju jednak są różne praktyki. |
Autor: | Angelus_79 [ 09.lip.2008 09:57:11 ] |
Tytuł: | |
Jak po logach mozna poznac czy samochod byl chipowany? |
Autor: | spanky [ 09.lip.2008 10:24:39 ] |
Tytuł: | |
Angelus_79 napisał(a): Jak po logach mozna poznac czy samochod byl chipowany?
porownujac je do wartosci jakie samochod posiada w serii .... ![]() |
Autor: | Angelus_79 [ 09.lip.2008 10:52:04 ] |
Tytuł: | |
Uhhhmmm... jakie wartosci nalezaloby porownac? Poprzedni wlasciciel twierdzil ze moja niunia ma 170 km, lecz seryjnie powinna miec 150, na hamownie specjalnie nie chce sie wybierac. |
Autor: | alukard [ 09.lip.2008 11:16:15 ] |
Tytuł: | |
no to ugadaj sie z kims z forum co ma 2,5 150Ps i stancie na drodze odrazu bedzie widac najlepszy i najtanszy sposob ![]() tutaj na forum bedzie napewno duzo ludzi z silnikami 2,5 150 Ps mieszkajacy w solicy tylko wydaje mi sie ze ten twoj czips... albo to robil ktos w stodole.... (bo jak by robil w profi firmie to podal by ci odrazu moment bo na to wszyscy oczekuja po czipsie a nie PS ![]() albo nie ma am zadnego czipsa ... |
Autor: | Angelus_79 [ 09.lip.2008 11:28:13 ] |
Tytuł: | |
Chyba trzeba bedzie ustwake zrobic ![]() Samochod dla mnie sciagnal znajomy, bardziej zwracal uwage na stan techniczny niz na chip tuning, sprawdzic chcialem z ciekawosci, o samochod chipowany trzeba bardziej dbac. |
Autor: | alukard [ 09.lip.2008 11:29:41 ] |
Tytuł: | |
bardziej dbac w sensie ?? |
Autor: | przemik [ 09.lip.2008 11:49:52 ] |
Tytuł: | |
Powtorze to co bylo juz napisane... wystarczy zalogowac odpowiednie grupy i bedzie wiadomo czy auto ma zmienione "mapy" czy nie. Pozdr |
Autor: | spanky [ 09.lip.2008 11:52:32 ] |
Tytuł: | |
alukard napisał(a): bardziej dbac w sensie ??
bylo .... poszukaj. |
Autor: | TimeMaster [ 09.lip.2008 11:55:14 ] |
Tytuł: | |
alukard napisał(a): bardziej dbac w sensie ??
Zapewne w sensie tym, żeby wszystko wymieniać i naprawiać na czas, niczego nie zaniedbywać, a szczególnie zachowywać turbo-time, które jest teraz na wagę złota. W końcu po chipie traci się margines bezpieczeństwa jaki dała fabryka przed zapominalskimi czy niewłaściwie użytkującymi swoje auta właścicielami. |
Autor: | Angelus_79 [ 09.lip.2008 12:04:36 ] |
Tytuł: | |
TimeMaster - dokladnie tak ![]() przemik - moglbys mi powiedziec ktore grupy powinienem zalogowac? |
Autor: | spanky [ 09.lip.2008 12:06:59 ] |
Tytuł: | |
Angelus_79 napisał(a): TimeMaster - dokladnie tak
![]() przemik - moglbys mi powiedziec ktore grupy powinienem zalogowac? http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 |
Autor: | alukard [ 09.lip.2008 13:03:52 ] |
Tytuł: | |
Spanky jezeli ktos nie potrafi zadbac o serie to automatycznie nie zadba o czipulca (dlatego napisalem w jakim sensie ) ja moze co bym robil to tylko czesciej wymienial filtr powietrza a tak to wszystko by zostalo ![]() wiec dla mnie "slowo bardziej dbac" wiaze sie z tym ze ktos nie dba o auto i tyle |
Autor: | przemekk74 [ 09.lip.2008 17:50:34 ] |
Tytuł: | |
Czesc, jezeli nie ma "kabelka diagnostycznego" a jest jakis "komputer pokladowy" co pokazuje chwilowe zuzycie to mozna znalezc kogos z seria (auta musza byc podobne!!!.. np oba przeliftingowe AFB z takim samym fisem itp) i porownac max chwilowe zuzycie. U mnie po chipie z 40cos na 50cos podskoczylo (AFB 2.5V6) - wiec zauwazalne. Wazne bys porownywal dane robione o tej samej porze roku (bo np mi latem mniej pokazuje niz zima) po logach: .. chyba ogranicznik momentu na dawce paliwa bedzie najlepszy (niezalezny od stanu przeplywki).. LOG008 przy pelnym bucie , przedostatnia kolumna IQ rpm(torque).. przed chipem mialem max ok 40-41 a po okolo 50 (tez raczej ciezko przeoczyc) Chyba carlnova??? mial prawie nieruszine ladowanie a za to dawki po byku wiec ten ogranicznik bedzi najlepszy Zrobisz logi 8 (dawki) i 11 (ladowanie turbiny), poszukasz pierwszego lepszego watku "[V6TDI]prosze o analize logow" gdzie auto bylo seryjne, porownasz slupki i juz Jezeli ten chiptuning to box to z logami wiele nie powalczysz. Szukamy wtedy pod maska (odkrecasz plastikowa oslone silnika) extra kabelka wchodzacgo do pompy (elektorniki) oraz wsadzonego czegos pomiedzy ecu a ktorejs wiazki kabli (musisz rozkrecic plastiki w podszybiu) - Jeszcze jedno: u mnie na boxie temp nie byla jak "w morde strzelil" 90 na licznikach (tyle ze glowy nie dam czy siedzial termostat bo i tak byl za jednym zamachem wymontowany box i zmieniony termostat) Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | Angelus_79 [ 10.lip.2008 11:14:12 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 - dzieki, wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |