.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/

[100 c3 2.2 KU] dołożenie turbiny
https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=57810
Strona 1 z 1

Autor:  siwmad [ 09.kwi.2007 20:27:17 ]
Tytuł:  [100 c3 2.2 KU] dołożenie turbiny

Chodzi mi ostatnio po głowie dołożenie turbiny do mojej niuni głównie dla uzyskania lepszej elastyczności na 1/4 mili ścigać sie nie będę do takich celów jest cała seria od S2 po S4

Opętało mnie coś z tym C3 zakochałem się czy co he he.

I pytanie do znawców czy wystarczy, że zdobędę wszystkie graty od silnika 2.2 1B/2B czyli kolektor z turbina, IC, przewody i pewnie rozdzielacz wtrysku bo tam jest inny z tego co widzę a nie potrzeba jest żadna elektronika nawet wałki są takie same nie wiem tylko czy silnik ma jakieś zmiany konstrukcyjne w środku oprócz mniejszego stopnia sprężania ale pewnie u mnie przez 18 lat samo sie zmniejszyło he he. Wiem, że prościej jest kopić auto obrazu z turbina ale stan tych autek jest masakryczny a ostatnio udało mi sie kupić cygaro z 89 roku w bardzo dobrym niestety bez Quattro i Climy i turbo. Napędu quattro dodawać to już nie będę ale turbo i klimę czemu nie jak graty są. Co do klimatyzacji to napisze osobny watek bo nie wiem jeszcze dokladnie od której wersji będę miał graty

Sprawa teoretycznie jest bardzo prosta graty są dostępne a 50 dodatkowych koników sie przyda przy wyprzedzaniu :)
Dokładka tubo do 2.2 KU jest wiele prostsza niż mój wcześniejszy samochód wolnossący do którego dołożyłem turbo ponieważ nigdy nie występował z seryjna instalacja turbo a zrobiłem nim 100 000 KM na turbinie z mocą 180 KM z 1,6 l :) i sprzedałem i pewnie jeździ dalej.

Autor:  wariatquattro [ 09.kwi.2007 21:06:50 ]
Tytuł: 

nie prościej kupić cały silnik MC z osprzętem

Autor:  kefir200 [ 09.kwi.2007 22:52:31 ]
Tytuł: 

1B i 2B nie często mozna spotkać. Szukaj MC z roczników do 88 z jednym czujnikiem spalania stukowego. Jest prostrzy i ma prostrzy osprzęt od nowszego MC z dwoma czujnikami spalania stukowego. Odpuść sobie zaturbianie KU chyba, że chcesz najpierw zjeździć ten silnik, a później wrzucić MC. Wolnossące mają inne tłoki i większość nie ma natrysku oleju na denka tłoków i nie maja sodowanych zaworów wydechowych jak silniki doładowane. Poza tym wszelkie cżęscie z doładowanych pasują - tzn węże olejowe, wodne, kolektory (oprócz silników NF i NG - kolektor ssący z wtryskami w kolektorze a nie głowici i przez to inne głowice).

Poszukaj szukajką podobnych tematów. Jest tego troche na forum.[/i]

Autor:  siwmad [ 14.kwi.2007 11:34:05 ]
Tytuł: 

Dziękuje za odpowiedzi no właśnie tego sie spodziewałem natrysk oleju, sodowe zawory wiec raczej nie będę uturbiał KU tylko go wtedy z czasem mocno zajeżdżę a tak to autko bedzie moglo jeszcze dlugo jezdzic bez zagladania do silnika.

Lepiej odłoże kaske i jak sie trafi wersja 2.2 turbo w ladnym stanie to wtedy kupie oczywiscie wiem ze moge sie nigdy nie doczekac :) ale nie spieszy mi sie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/