.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 00:49:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: co można zrobic z 2.0 20V (NM)
PostNapisane: 06.lis.2007 18:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
witam

powiedzcie czy ten silnik mozna i czy warto modyfikować ??

Pytam o realne zmiany ( bez Turbo ), czy dolot zimnego powietrza z zewnątrz coś zmieni ??

Pozdr

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 20:26:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
najlepiej doprowadzić najpierw do serii. Hamowałeś na hamowni auto, ze chcesz je robić ? bo od tego się powinno zacząć. Dolot zimnego powietrza - co dokładnie przez to rozumiesz?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 20:43:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
dzieki za zainteresowanie: zastanawiam sie co znaczy do serii ?? silnikowo nie ruszany do 2005 wlochy, jedyne co sie dowiedziałem: myślałem że czujnik spalania stukowego jest walniety ale po wlaniu wysokooktanowej 99 + nie "opóźnia" wtrysku i idzie pełnym ciągiem


dolot zimnego powietrza mam tylko na mysli pobranie go gdzies z zewnatrz, bo jak wiesz teraz bierze zza lampy, rozmumiem, że tak to wymyślili Niemcy ale może da sie to poprawić


Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 20:48:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tak, możesz wywalić albo przerobić osłony zza lampy, dać kierownice powietrza które łapią powietrze jeszcze bardziej z grilla. To wszystko nie zaszkodzi, a pomóc może może... Lecz jeśli chciałbyś ruszać seryjną puszkę filtra powietrza - wywalić albo wstawić stożek - nie polecam.

Musisz mieć na uwadze, że silnik ten ma przebieg już ok. 500.000 km bez dwóch zdań, i na 100% nie ma fabrycznej mocy. Jeśli chciałbyś coś w nim robić, bo poważne zmiany mocy osiągniesz tylko grzebiąc w silniku, musisz go najpierrw dokładnie zdiagnozować, i nie mówię o odczytaniu kodów błędów, tylko o rzeczywistych pomiarach parametrów pracy silnika (ciśnienie sprężania, oleju, stopień zużycia gładzi cylindra, popychaczy, uszczelniaczy, wałków, aparatu zapłonowego, i innych pierdół).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 21:21:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
dzieki serdeczne chce teraz zrobic porzadek z zawieszeniem napedu i wtedy zaczne walczyc

pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 09:41:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
czyli innymi słowy to co pisze Leo: sprawdz co masz teraz, nastepnie silnik na stół: remont dołu, możesz zrobić obróbke głowicy, większe zawory, cały oprzęt i wszystkie czujniki do dokładnego przepatrzenia, sprawdzenie wydajności pompy paliwa itd, itp

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 18:28:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Małe OT .A powiedz z ktorej czesci Włoch masz ten samochodzi??

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 18:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Tbarth napisał(a):
dzieki za zainteresowanie: zastanawiam sie co znaczy do serii ?? silnikowo nie ruszany do 2005 wlochy, jedyne co sie dowiedziałem: myślałem że czujnik spalania stukowego jest walniety ale po wlaniu wysokooktanowej 99 + nie "opóźnia" wtrysku i idzie pełnym ciągiem


Bo ten silnik ma jeździc na PB98

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 18:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
wiem jmm ale nie myslalem ze jest taka roznica po wlaniu 99+ a tak przy okazji to bardzo chetnie bym sie jakos spotkal z kims z Wawy kto mial badz ma taka i powiedzial mi jak ta moja jeździ w porownaniu z ideałem


nie wiem na chwile obecna skad z Wloch ta moja ale mam jakies papiry do niej to sprawdze

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 18:46:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
a i jeszcze jedno u kogo mozna wpuścic auto na hamownie 4X4 , oczywiscie za male pieniadze najlepiej


pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 21:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Leo napisał(a):
tak, możesz wywalić albo przerobić osłony zza lampy, dać kierownice powietrza które łapią powietrze jeszcze bardziej z grilla. To wszystko nie zaszkodzi, a pomóc może może... Lecz jeśli chciałbyś ruszać seryjną puszkę filtra powietrza - wywalić albo wstawić stożek - nie polecam.

Czemu nie polecasz? u mnie to teraz wygląda tak :
(osłona jest z kwasówki)
Obrazek
Obrazek

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 21:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
no i pieknie tylko czy cos zystkales dzieki temu to po pierwsze a po drugie jak poradziles sobie z wolnymi obrotmi bo przeciez na puszce jate w tym miejscu silnik krokowy a u Ciebie wyglada jakbys go wogole wywalil i polaczyl rurki podciśnieniowe ze soba jak mozesz odpisz


pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 21:53:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania -> airboxy
- stożek gorzej filtruje
- przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem

Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry.

a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 21:55:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
laik jestem i nie wiem cio to jest AIRBOX wiec bardzo prosze o info

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 22:04:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Leo napisał(a):
nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania -> airboxy
- stożek gorzej filtruje
- przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem

Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry.

a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ?

Oj Kolego sympatyczny ja nie nie mówiłem na temat że działa bądź nie tylko zadałem Ci pytanie bowiem z tego co się oriętuje posiadasz większą odemnie wiedzę i chciałem żebyś mi podpowiedział ;) u mnie samochód jest nie dawno po remoncie a stożek mam dpoiero po przejechaniu bez niego ok. 700 km a z nim 150 osłona termiczna jest dosyć dobra osłona na kolektor + blacha 4 mm -:peace:

Mam pytanie takie poza tematem odnośnie spalania nie wiem co jest przyczyną ale samochód sporo pali oczywiście benzyny przy jeździe głownie trasa ok 130 km / h spokojnej jazdy wciaga mi conajmniej 12,5 l benzyny sonda nowa i czujnik temp nowy :/

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 22:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Tbarth napisał(a):
a i jeszcze jedno u kogo mozna wpuścic auto na hamownie 4X4 , oczywiscie za male pieniadze najlepiej
pozdrawiam


Uderzaj do Rogala z forum

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 22:06:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
baxter01 napisał(a):
Leo napisał(a):
nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania -> airboxy
- stożek gorzej filtruje
- przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem

Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry.

a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ?

Oj Kolego sympatyczny ja nie nie mówiłem na temat że działa bądź nie tylko zadałem Ci pytanie bowiem z tego co się oriętuje posiadasz większą odemnie wiedzę i chciałem żebyś mi podpowiedział ;) u mnie samochód jest nie dawno po remoncie a stożek mam dpoiero po przejechaniu bez niego ok. 700 km a z nim 150 osłona termiczna jest dosyć dobra osłona na kolektor + blacha 4 mm -:peace:

Mam pytanie takie poza tematem odnośnie spalania nie wiem co jest przyczyną ale samochód sporo pali oczywiście benzyny przy jeździe głownie trasa ok 130 km / h spokojnej jazdy wciaga mi conajmniej 12,5 l benzyny sonda nowa i czujnik temp nowy :/


pali Ci normalnie :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 22:12:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Leo chyba żartujesz.... S2jka tyle nie wciaga :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 22:18:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale to fakt :D moje 2.3 20v pali tyle co seryjne s2. a mocy znacząco mniej. MJta 2.3 20v jak ją jeszcze miał też paliła 11 średnio.
a wogóle to polecam przejrzeć wątek spalania na forum.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2007 22:38:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
no to chlopaki pogadaliscie sobie fajnie

ja pytam o roste i tanie modyfikacje i te ktore sa warte gry

tak czy inaczej bardzo dziekuje i za kontakt do rogala

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: