w 10v są pewne możliwości. Po pierwsze brak gazu, po drugie sprawny (nowy) układ zasilania paliwem i wszystkie czujniki sprawdzone, pomiar kompresji i sprawdzenie stanu silnika. Po trzecie pomiar mocy wyjściowej. O, i teraz można : głowica do obróbki (1000-1200zł.) wałek rozrządu (1000zł) , nieco luźniejszy wydech, spróbować doprowadzić do dolotu zimne powietrze. To robisz, jeśli chcesz żeby było tanio. Jeśli ma być lepiej, to będzie już drożej - tłoki, korby, wał korbowy do odchudzenia i wyważenia, lekkie koło zamachowe , tak ale bez przesady, zamiana popychaczy hydraulicznych na sprężynki z talerzami z tytanu, jeszcze ostrzejszy wałek, przynajmniej stalowe synchronizatory skrzyni biegów, mocniejsze poduszki pod silnikiem i skrzynią, wydajniejszy układ chłodzenia silnika, większa przepustnica dorabiana.... mocniejsza cewka zapłonowa.... conajmniej. i tak by można wymieniać...
_________________ Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
|