Jak w temacie autko po mocnym upalaniu łapie tryb awaryjny. Wymianie uległy coolery na większe od RS4, czy w takim przypadku jest potrzebna korekta softu(za mało paliwa)? Dodam,że łądowanie w piku doszło do 1.3 bara na 4 biegu(poprzednio1.2)
I jeszcze jedno pytanko.
Po wymianie IC słyszalny jest dość głośno "świst" powietrza jakby była nieszczelność w układzie dolotowym, ciśnienie trzyma więc co to może być?
_________________ 90 2.2 bylo 80 2.6 bylo 80 2.0 16v avant bylo A4 2.8 bylo A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było A4 2.5 TDI avant Tip... było S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło RS4 2.7T 413KM 525Nm S4 B8 475KM 550Nm A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie
|