Felgi przedstawione przez Ciebie na BMW 7 to nie są te same felgi
Te na 7mce są oryginalne i niestety przy takim balonie wyglądają kiepskawo.
Kluczowe przy wyglądzie felgi jest dobranie opony. To, że felga wygląda ładnie jak stoi, nie znaczy, że będzie dobrze się prezentować na aucie. Zasadniczo koło traci 30% uroku po założeniu opony, ale można tak, to dobrać, żeby straciło tylko 5%
Im węższa i niższa opona na danej feldze, tym efekt lepszy (oczywiście zachowując zdrowy rozsądek - jak we wszystkim

)...
Dodatkową sprawą tak jak piszesz jest gleba. Im większa tym lepiej, ale znów bez przesady. Najlepiej jak górna krawędź opony jest idealnie równo z rantem błotnika (czyli po prostu nie ma prześwitu między oponą i błotnikiem)...
W autach typu A6/C5 zwłaszcza sedan, dupa jest masywna w rysunku w porównaniu z całkiem lekkim przodem i stawianie auta w klin jeszcze bardziej to potęguje, co w końcowym efekcie nie wyjdzie najkorzystniej.
Sprawa ma się tak samo w przypadku Avanta...
W klin dobrze wyglądają auta typu Coupe lub Hatchback, z lekką dupką
Co do rantu, to musi być konkretny i najlepiej schodkowany, oraz wystawiony do obrysu błotnika. W innym przypadku zawsze będzie to wyglądało "tak sobie".
Czy dużo chromu na feldze?? Jeśli masz wersję Shadow-line, to chrom będzie pasował jak "świni siodło". Lepiej wtedy wygląda srebrna felga lub w jakimś kolorze, ale nie chromowana. Musi mieć na aucie jakieś elementy, z którymi będzie mogła współgrać...
To jest doskonały przykład sedana:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2afd8f700b904740
Jak widać o klinie nie ma mowy, opona jest niska, chromy na aucie są (choć jeszcze listwy na dole drzwi mogłyby być chromowane) i wszystko stanowi jako taką całość, choć lepiej by wyglądało jakby felga miała lakierowany na srebrno środek i pięknie wypolerowany rant
Takie moje zdanie...
Ps. Machnąłem Ci na szybko VT żebyś wiedział, że przy zachowaniu tych zasad nawet ta Bm'ka będzie dobrze wyglądać
Oryginał:
Poprawiona:
