.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
[a6 2.4v6 ] zawias koni -40mm kpl. tył niżej czemu? https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=80092 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Areck [ 28.cze.2008 20:33:19 ] |
Tytuł: | [a6 2.4v6 ] zawias koni -40mm kpl. tył niżej czemu? |
Witam. Wczoraj założylem kompletne zawieszenie koni -40mm ale tyl jest niżej niż przód czy jeszcze przod z czasem sie obnizy do takiej samej pozycji jak tył ? |
Autor: | *Robi* [ 28.cze.2008 21:48:01 ] |
Tytuł: | |
Używane??Jesli tak to pewnie amory wyrąbane i siedzi na samych sprezynach i musisz wymienic amorki i bedzie gites. Jesli nowe to sprawdz jeszcze raz czy wszystko sie zgadza bo tak nie powinno byc |
Autor: | Areck [ 29.cze.2008 09:29:53 ] |
Tytuł: | |
Ale ja napisałem kompletne zawieszenie założyłem amorki i sprężyny "koni" orginalne tez tak miało jest to zaledwie 1,5cm rożnicy ale widoczne. |
Autor: | Areck [ 29.cze.2008 09:33:07 ] |
Tytuł: | |
A i zawieszenie jest mowe. |
Autor: | *Robi* [ 29.cze.2008 10:37:21 ] |
Tytuł: | |
Areck napisał(a): Ale ja napisałem kompletne zawieszenie założyłem amorki i sprężyny "koni"
orginalne tez tak miało jest to zaledwie 1,5cm rożnicy ale widoczne. No dobra ale wystarczy ze sie koles walnie przy sprzedazy i da ci do diesla a nie do benzyny i juz jest efekt murowany. Moze to byc bład przy pakowaniu.Sprawdz po numerach czy dostałes dobre bo pierwszy raz sie spotykam zeby przód przy glebie był wyzej. Ale jak wyciagniesz te dwa worki ziemniaków z bagaznika to bedzie dobrze ![]() |
Autor: | Areck [ 29.cze.2008 11:34:15 ] |
Tytuł: | |
Juz sprawdziłem wszystkie tak maja gdy jest obnizenie rownomierne -40/-40 jedynie gwint pozwala na jednakowe ustawienie. A zawias był kupiony w niemczech zgodny z naciskiem osi przedniej i tylnej. To nie w polsce ze potrzeba jest tylko marka typ i pojemnośc a nikt nie przykłada do tego wagi ze im większe jest wyposazenie to waga auta jest wjększa. U ciebie pewnie tez będzie rożnica no chyba ze masz gwint tylko pewnie nie zauwazyles bo to jest zazwyczaj od 1cm-2cm |
Autor: | kojot2 [ 29.cze.2008 11:50:50 ] |
Tytuł: | |
nie jestes pierwsza osoba co pisze ze tyl lezy nizej od przodu ja mam tak samo dlatego kupilem jakies sprezyny wzmocnione nie obnizane i bede je docinac na taka wysokosc co chcem bo nie mam juz sily do tych sprezyn obnizanych, znajomy ma H&R kawalka dal za same sprezyny i ma tak samo to powciskal jakies gumy zeby tak mu tyl nie lezal . |
Autor: | aro [ 29.cze.2008 11:58:59 ] |
Tytuł: | |
przy obnizeniu -40/40 tyl zawsze usiada nizej i dlatego idealnym rozwiazaniem jest -60/40 |
Autor: | Areck [ 29.cze.2008 12:02:37 ] |
Tytuł: | |
albo -55mm przod i 40mm tyl no ale roznica jest nie taka wielka zeby przerabiac sprężyny. |
Autor: | newman [ 29.cze.2008 23:05:06 ] |
Tytuł: | |
aro napisał(a): przy obnizeniu -40/40 tyl zawsze usiada nizej i dlatego idealnym rozwiazaniem jest -60/40
Bez obniżenia jak i z obnizeniem niektórzy (ja) mają tył niestety cały czas niżej ![]() |
Autor: | ciacho [ 29.cze.2008 23:25:52 ] |
Tytuł: | |
czesc ja mam zalozone kompletne zawieszenie koni -40 i siedzi ladnie przod nawet troszke nizej i jest pieknie pozdrawiam |
Autor: | wowo [ 01.lip.2008 08:23:01 ] |
Tytuł: | |
Nie jest zawsze, tylko coś jest nie tak ![]() W kilku autach miałem takie kpl. i zawsze było jak należy. Później przesiadałem, się na gwinty i to dopiero była jazda. |
Autor: | J@RO [ 02.lip.2008 05:35:06 ] |
Tytuł: | |
Eibach ma to samo... 1cm nizej. DLATEGO swego czasu w komplecie do C4 byly tez tulejki (5cm srednicy dla takiego Bilsteina B8) na amortyzator zeby podniesc mocowanie sprezyny wyzej co wywiera tez wplyw na wysokosc tylu. Jezeli chce Ci sie z tym bawic to musisz odwiedzic tokaza albo kupic oryginalne. Wiem ze Eibach chce za to 30 dolarow.... |
Autor: | maciu [ 02.lip.2008 08:14:16 ] |
Tytuł: | |
J@RO napisał(a): Eibach ma to samo... 1cm nizej. DLATEGO swego czasu w komplecie do C4 byly tez tulejki (5cm srednicy dla takiego Bilsteina B8) na amortyzator zeby podniesc mocowanie sprezyny wyzej co wywiera tez wplyw na wysokosc tylu.
Jezeli chce Ci sie z tym bawic to musisz odwiedzic tokaza albo kupic oryginalne. Wiem ze Eibach chce za to 30 dolarow.... bilstein ma nacięcie i ruchomy talerzyk a w koni tego nie ma i żadna tulejka niestety nie pomoże trzeba by coś podłożyć pod sprężyne |
Autor: | Paw1972 [ 02.lip.2008 08:38:41 ] |
Tytuł: | |
Hmm, ja mam fabryczne sportowe zawieszenie (czerwone amory) i przód oraz tył stoją równo do gleby (po 18.5 cmod progów). Czy to oznacza, że mam już wystukane tylne zawiasy ? Czy jednak jest możliwe, że C5 w sedanie może stać równo przód/tył. pozdr. |
Autor: | Maroonio [ 04.lip.2008 09:36:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: bilstein ma nacięcie i ruchomy talerzyk a w koni tego nie ma
i żadna tulejka niestety nie pomoże trzeba by coś podłożyć pod sprężyne bład, konina na tylnych amortyzatorach ma 3 wycięcia pod tależyk do sprężyny - można sobie ustawić wysokość ![]() |
Autor: | maciu [ 04.lip.2008 13:38:16 ] |
Tytuł: | |
Maroonio napisał(a): Cytuj: bilstein ma nacięcie i ruchomy talerzyk a w koni tego nie ma i żadna tulejka niestety nie pomoże trzeba by coś podłożyć pod sprężyne bład, konina na tylnych amortyzatorach ma 3 wycięcia pod tależyk do sprężyny - można sobie ustawić wysokość ![]() kiedyś miała, teraz już niestety nie ma... przynajmniej te sporty regulowane co ja kupiłem tego nie mają.... ![]() |
Autor: | J@RO [ 04.lip.2008 17:52:08 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): Maroonio napisał(a): Cytuj: bilstein ma nacięcie i ruchomy talerzyk a w koni tego nie ma i żadna tulejka niestety nie pomoże trzeba by coś podłożyć pod sprężyne bład, konina na tylnych amortyzatorach ma 3 wycięcia pod tależyk do sprężyny - można sobie ustawić wysokość ![]() kiedyś miała, teraz już niestety nie ma... przynajmniej te sporty regulowane co ja kupiłem tego nie mają.... ![]() Bilstein tez nie ma. Wymienialem zawieche w aucie przeszlo 2-3 lata temu. Bilstein B8 MA TYLKO JEDNO NACIECIE - mozliwosci sa 3. Albo wyslac do bilsteina zeby zrobili naciecia. Albo zeby slusarz zrobil. Albo Kupic Pierscienie - dorobic ewentualnie.... |
Autor: | maciu [ 04.lip.2008 21:16:39 ] |
Tytuł: | |
J@RO napisał(a): maciu napisał(a): Maroonio napisał(a): Cytuj: bilstein ma nacięcie i ruchomy talerzyk a w koni tego nie ma i żadna tulejka niestety nie pomoże trzeba by coś podłożyć pod sprężyne bład, konina na tylnych amortyzatorach ma 3 wycięcia pod tależyk do sprężyny - można sobie ustawić wysokość ![]() kiedyś miała, teraz już niestety nie ma... przynajmniej te sporty regulowane co ja kupiłem tego nie mają.... ![]() Bilstein tez nie ma. Wymienialem zawieche w aucie przeszlo 2-3 lata temu. Bilstein B8 MA TYLKO JEDNO NACIECIE - mozliwosci sa 3. Albo wyslac do bilsteina zeby zrobili naciecia. Albo zeby slusarz zrobil. Albo Kupic Pierscienie - dorobic ewentualnie.... no przeciez napisałem nacięcie czyli jedno ![]() najwazniejsze ze talerzyk jest ruchomy, nacięcia mozna toczyć samemu |
Autor: | rob555 [ 05.lip.2008 08:01:24 ] |
Tytuł: | |
Kolega kupil do Cordoby dedykowany NOWY Kit Koni...po zalozeniu przod na odbojach usiadl...auto skacze. Gwarancja uznana- expresowa reakcja przyjechal chlop z centrali w warszawie, pojechali na stacje diagnostyczna mierzyli badali... Z tego co wiem okazalo sie ze w tych zestawach na poziomie magazynu popierdzielily sie procedury identyfikacji i sprezyny poszly nie takie jak powinny !!!! Jak nowa jest zawiecha to reklamowac.... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |