.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.maja.2025 21:33:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] Słabe ogrzewanie
PostNapisane: 27.sty.2007 21:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 09:22:27
Posty: 17
Lokalizacja: łódź
Klubowicze nadeszla zima a mi w autku slabo grzeje mam klimatronik wiem ze duzo bylo na ten temat na forum ale moze ktos cos poradzi do mojego przypadku. Termostat jest oki chodzimianowicie ze nie wazne jak ustawie temperature na klimatroniku (gorne zakresy) to leci takie same niby letnie powietrze i jeszcze na dodatek gdy zwiekszam nawiew to jest zimniejsze co moze byc przyczyna/przyczynami od czego zaczac a na czym skonczyc. Dodam ze auto ma instalacje gazowa. Pomozcie bo to naprawde nic przyjemnego marznac w samochodzie pozdrawiam....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] Słabe ogrzewanie
PostNapisane: 27.sty.2007 21:29:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
xlukaso napisał(a):
Klubowicze nadeszla zima a mi w autku slabo grzeje mam klimatronik wiem ze duzo bylo na ten temat na forum ale moze ktos cos poradzi do mojego przypadku. Termostat jest oki chodzimianowicie ze nie wazne jak ustawie temperature na klimatroniku (gorne zakresy) to leci takie same niby letnie powietrze i jeszcze na dodatek gdy zwiekszam nawiew to jest zimniejsze co moze byc przyczyna/przyczynami od czego zaczac a na czym skonczyc. Dodam ze auto ma instalacje gazowa. Pomozcie bo to naprawde nic przyjemnego marznac w samochodzie pozdrawiam....

To ja się też dołącze bo mam dokładnie tą samą przypadłość.
Grzeje bardzo słabo :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2007 21:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
może nagrzewnica się zamuliła,a może kiedys był sypany proszek do uszczelniania chłodnic, ja w takim przypadku podłączam pod jeden króciec nagrzewniczki wąż ogrodniczy,drugi króciec wolny i puszczam kranówę dotąd aż zacznie wypływać czysta. Nie zrobi się tym sposobem ze starej chłodniczki nowej,ale jest to szybki zabieg i pomaga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2007 21:38:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 09:22:27
Posty: 17
Lokalizacja: łódź
Jak sie mozna do tej nagrzewnicy dostac?? :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 09:08:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Pogadaj z kolega Rafał 33 , bo on ostatnio bawił sie z nagrzewnica w C4 z klimatronikiem

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=52826

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 10:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
znaczy jak chcesz wypróbowac moj sposób to wystarczy zdjąć węże z króćcow nagrzewnicy pod maską silnka,jeśli chcesz wydobyć całość to wiadomo,cała przednia część wnętrza do wyjęcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 10:24:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
wojtekkkkk napisał(a):
cała przednia część wnętrza do wyjęcia



Jakiego '' wnętrza'' ? :galy: W C4 dojdziesz do nagrzewnicy od strony komory silnika po zdemontowaniu podszybia

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 12:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 09:22:27
Posty: 17
Lokalizacja: łódź
Czyli generalnie sciagam weze od strony komory silnika podlanczam kranowe i przeplukuje. A co z odpowietrzaniem tego jest jakis zawor czy mi sie to samo odpowietrzy????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 14:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
,,cała przednia część wnętrza do wyjęcia,, Przepraszam,zapedziłem się i nie sprawdziłem o jakim modelu mowa. Co do odpowietrzenia to nie pamiętam,wydaje mi się że samo się odpowietrzy, ale dobrze żeby ktoś jeszcze się wypowiedział bo nie chce wprowadzić cię w błąd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 15:04:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 09:22:27
Posty: 17
Lokalizacja: łódź
Jesli mozecie drodzy koledzy to ktoredy najlatwiej bo ja sie pogubilem jedni pisza ze zdejmujac podszybie dostane sie a drudzy ze musze zdejmowac cala deche. Mile widziana odpowiedz bo nie chce na tym zimnie niepotrzebnie czegos demontowac wiecie co jest.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 15:14:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
jak chcesz cokolwiek robić na dworze to nie jest to najlepszy pomysł,demontaz różnych części plastikowych najlepiej robić w ciepłym miejscu bo są wówczas bardziej elastyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 15:25:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 09:22:27
Posty: 17
Lokalizacja: łódź
Demontaz bede przeprowadzal w garazu chodzi mianowicie o czas nie chce demontowac niepotrzebne czesci bo to sttrata czasu chcialem sie tylko dowiedziec na 100% ktoredy sie do tego zabrac. Pozdro....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 18:04:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 15:30:56
Posty: 493
Lokalizacja: Bytom
Zanim sie wezmiesz za rozbieranie sprawdz czy działa ci silniczek od klapy ciepło-zimno bo ja właśnie miałem taki problem.Co do odpowietrzania nagrzewnicy to na wężu powrotnym jest odpowietrznik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 21:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2006 09:56:58
Posty: 57
Lokalizacja: Lewin Brzeski woj.opolskie
Żeby wyjąć nagrzewnicę w c4 nie trzeba wyciągać dechy, mnie też tym straszyli. Metodą prób i błędów doszedłem, że od strony kabiny trzeba od spodu odłączyć wszystkie cięgna od nawiewów, a od strony komory silnika trzeba zdemontowac podszybie i wyjąć silniczek wycieraczek. Nagrzewnica jest w plastiku razem z silniczkiem nawiewu, a koncówki nagrzewnicy znajdziesz z lewej strony komory silnika pod silnikiem wycieraczek: są tam dwa węże i na jednym jest odpowietrznik, który lubi sie rozszczelnić jak się go ruszy. Jak masz jakies pytania o wymiane nagrzewnicy to pytaj, jestem świeżo po wymianie:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 16:46:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
U mnie ta sama historia , pokazuje błąd silniczka klapy temp. to jest chyba ten od strony silniczka od wycieraczek

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 19:47:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
witam. ja mialem tez podobna historie tylko ze u mnie grzalo tak ze mozna bylo zdechnac. zrobilem diagnostyke klimatronika i wyskoczylo mi ze zakleszczona klapa cieplo-zimno. wyciagnalem silnikczek wyczyscilem i chodzi wszystko pieknie. podejrzewam ze w twoim orzypadku tez bedie to samo. silnik od klapy sie zakleszczyl i klapa stanella w jednym miejscy. gdy zwiekszysz nadmuch to przeplyw powietrza jest tak duzy ze leci poprostu zimne gdyz przelatuje przez kawalek nagrzewnicy a nie przez calosc. sprawdz bledy klimatronika.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 21:28:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=52639

opcja "Szukaj" się kłania...

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 09:22:27
Posty: 17
Lokalizacja: łódź
Do kolegi ruti: powiedz mi jak sprawdzic bledy na klimatroniku jaka kombinacja przyciskow bo juz gdzies to czytalem ale nie moge znalezc. Co do dalszej twojej wypowiedzi to wlasnie mam tak jak piszesz slaby nawiew letnie powietrze a gdy zwieksze to leci zimne ale chcialbym sie upewnic generalnie zabieram sie do tego leniwie bo wskoczyly dodatnie temperatury :) ale musze to zrobic bo tego sobie nie daruje a i na marginesie powiedzcie mi co to jest za przycisk na klimatroniku "sniezynka" pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2007 07:52:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
no śnieżynka , kolego to chyba kojaży się z zimnem to nic innego jak uruchomienie klimy tzn zimnego powietrza a odzczyt błędów jest bardzo prosty : wciskasz przycisk obiegu zamkniętego i przycisk nawiewu ze strzałką do góry , na lewym wyświetlaczu tam gdzie pokazuje temp wyskakują ci kody , kod 01 i wciszkasz przycisk z obiegiem zamkniętym i wyświetlą ci się błędy . U mnie zawieszał się silniczek właśnie od klapy temp. tak jak i u całej reszty auut z grupy " " otóż prosta jest przyczyna , silnik ten pracuje skokami przesuwając klapę o pół stopnia temp. nie ma możliwości na konkretną pracę , wystarczy dać mu większy prąd żeby się rozruszał i będzie chodził jak nowy. użyj szukaczki to znajdziesz rozszyfrowane kody a co do miejsca silniczka od temp. to nawet są piękne zdjęcia tylko poszukaj

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: