wordeck napisał(a):
ukiwas napisał(a):
Potrzebuję schemat elektryki silnika, bo poprzedni właściciel pozostawił tam straszną plątaninę i może coś źle podłączył albo olał zupełnie. Co do czujnika temperatury to mam wskazania na zestawie wskaźników ale nie wiem czy ten sam czujnik daje sygnal do sterownika silnika.
P.S. Zawór powietrza czy silnik krokowy, zdania są podzielone

Wstawiam obiecany link do schematu elektryki.
http://www.klodawa.republika.pl/Audi100_schemat.pdf
Co do pompy paliwa, to powinna się wyłączać po osiągnięciu zadanego ciśnienia. Steruje tym regulator ciśnienia umieszczony obok zbiornika paliwa, od strony korka wlewu, na ciśnieniowym przewodzie paliwowym (ustrojstwo jest przykręcone do wzocnienia zawieszenia). Jeśli pompa chodzi przez cały cas, to albo regulator nie odłącza, albo pompa nie wytwarza ciśnienia/ciśnienie gdzieś ginie, albo masz namieszane w instalce. Pozdrawiam, powodzenia w boju.