.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 20:21:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupilem audi c4 2.5tdi imam problemy
PostNapisane: 10.lut.2005 16:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:21:09
Posty: 16
Lokalizacja: Polkowice
mam pytania jaki akumulator wedlug fabryki na szukawce nie moge znalezc mam pelna opcje bez podgrzewanych siedzen dlaczego przy lekkim nacisnieciu gazu nie daje dawki paliwa na wolnych i na duzym gazie jest okey i wogole nie gasnie jak wlacze tylna wycierake to zatrzymuje sie i rusza sama tak robi caly czas dopiero jak wylacze zaplon i zapale to sie uspokaja .prosze opomoc w tych kwestiacz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2005 17:19:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dzordż pliz rozpisz to na spokojnie (używając opcji edytuj) bo ciezko to
zrozumieć...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 12:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Co do wycieraczki - to jak ci się zalączy (tzn jak ty ją uruchomisz) i chodzi czasowo to naciśnij jeszcze raz od siebie tą dźwigienkę ,którą ja uruchomiłeś i po kłopocie. A odnośnie rzeszty to zupełnie niezrozumiałem o co ci chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 13:17:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jezuuuuu :zly2:
Nic nie skumałem oprócz wycieraczki ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 13:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
aha :galy:
może spróbuj jeszcze raz kolego bo nie czaimy :galy:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 13:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Text conajmniej zakręcony :D
Ale za to fajny traktorek :)

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 14:39:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
:632:
Jerzy... ludzie z AKP chetnie Ci pomogą ale zrelaksuj sie, wez głęboki oddech i napisz wszystko z dużych liter :)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 14:59:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
loozik panowie bo za moment będzie druga strona o tym ze text zakręcony...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 15:58:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
eomaciu napisał(a):
loozik panowie bo za moment będzie druga strona o tym ze text zakręcony...


Ale przyznasz maciu że czytając ten tekst czujesz się jak po joincie ;)

EDIT: dokładnie :570:

A koledze z pytaniami proponuje rozpisać je w punktach, na spokojnie, żeby dało się to zrozumieć. Wtedy chętni do pomocy się znajdą :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 16:05:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
koledze chodzlo o to jaki aku ma do swojego auta , dlaczego ma mula na wolnych obrotach i jak wylaczyc wycieraczke tylnia

to co wiem to odpowiem

aku w okolicahc 63-65 Ah
w turbo dieslach jest taki efekt ze gaz trzeba glebiej wcisnac bo tam nie ma przepustnicy tylko pompa wtryskowa steruje obrotami i to od niej zalezy predkosc obrotowa silnika
a co do wycieraczki to kolega juz napisal , raz naciskasz to uruchamias z, drugi raz naciskasz to wyklaczasz

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 17:24:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Hans, paliles cos :?: Bo podobno tylko po spaleniu wiadomo o co chodzi koledze... Ja jeszcze nie probowalem :D :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 21:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Hej George rozpisz tekst na spokojnie bo siare robisz.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 22:44:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
siare to wy mi to chlopcy zaczynacie robic piszac bez sensu ... wystarczy ze jeden napisal a po cholere reszta ? ... KONIEC ... albo jakies konkrety jeszcze w temacie albo zamkne !!

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kupilem audi c4 2.5tdi imam problemy
PostNapisane: 11.lut.2005 23:02:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
george napisał(a):
mam pytania:
1 - jaki akumulator wedlug fabryki? na szukajce nie moge znalezc. mam pelna opcje bez podgrzewanych siedzen.
2 - dlaczego przy lekkim nacisnieciu gazu nie daje dawki paliwa? na wolnych i na duzym gazie jest okey i wogole nie gasnie.
3 - jak wlacze tylna wycierake to zatrzymuje sie i rusza sama. tak robi caly czas. dopiero jak wylacze zaplon i zapale to sie uspokaja.
prosze opomoc w tych kwestiach


Ad 1 - V/A/Ah -> 12/450/92 lub 12/380/64 (chyba dla auta bez klimy)
Ad 2 - diesle tak maja ze gaz dziala z opoznieniem (zmienic to moze przeprogramowanie ECU)
Ad 3 - cos moze z przelacznikiem lub przekaznikiem bo wyglada na szwankujacy tryb czasowy

ps. nie byla az tak ciezko ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2005 01:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Jeżeli chodzi o aku, to jeśli jest on pod tylną kanapą to tylko o wysokości 17,5 cm, i długości 28cm więc 92 Ah odpada. Ale polecam tylko Moll, lub Hoppecke (aku na pierwszy montaż).
http://www.moll-batterien.pl/
http://www.hoppecke.pl/index.php?id=baterie_oem
Ja po 8 latach Hoppecke wymieniełem na M3 Plus Moll-polecam
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: sory panowie
PostNapisane: 12.lut.2005 08:21:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:21:09
Posty: 16
Lokalizacja: Polkowice
troche sie zagalopowalem i zrobilem to zbyt chaotycznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 1 pytanie
PostNapisane: 12.lut.2005 08:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:21:09
Posty: 16
Lokalizacja: Polkowice
naciskasz ok 2 cm gaz silnik ma dobre obroty,naciskam nastepne 2cm obroty spadaja , naciskam pedal dalej ok 2cm nabiera znowu normalnych obrotow. Co to moze byc czy zapchany filtr paliwa nie wiem kiedy byl wymieniany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 1 pytanie
PostNapisane: 12.lut.2005 08:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:21:09
Posty: 16
Lokalizacja: Polkowice
naciskasz ok 2 cm gaz silnik ma dobre obroty,naciskam nastepne 2cm obroty spadaja , naciskam pedal dalej ok 2cm nabiera znowu normalnych obrotow. Co to moze byc czy zapchany filtr paliwa nie wiem kiedy byl wymieniany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2005 08:28:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
podlacz VAGa , to moze byc wiele rzeczy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: temat tylnej wycieraczki
PostNapisane: 12.lut.2005 08:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:21:09
Posty: 16
Lokalizacja: Polkowice
omalo co nie wyrwalem tej dzwigni od wycieraczek wlewo w prawo wtyl i przod a ona dalej ruszy 10 cm i staje az wylaczylem zaplon i wtedy juz nie szalala potem znow zalaczylem i to samo wariuje wylaczam zaplon i dopiero wtedy nie tez jak za 1 razem juz nie chodzila .Podejrzewam ze jak znowu wlacze ja to bede musial wylaczac zaplon zeby stanela bo jak tak chodzi caly czas to rozprasza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: