.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 04:03:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemy z Audi 80 !!!pomocy!!!!!
PostNapisane: 20.lut.2005 15:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 10:16:42
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Dzień dobry...witam wszystkich...

Jestem posiadaczem Audi 80 B3 rok produkcji 1989 silnik o pojemnosci 2 litrów z wtryskim K-Jetronic (oznaczenie 3A; 113KM) posiada instalację gazową... Otóż problem jest tego typu - niestabilne obroty biegu jałowego poniżej 600 rpm nie zależnie od temperatury silnika .... Zamontowane są nowe oryginalne przewody WN, nowe świece, kopułka i palec sprawdzony, węże podciśnieniowe są sprawne... Proszę o sugestie ... Z góry dziekuje. Z poważaniem matikemk. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 15:28:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 22:52:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
Jeżeli samochód raptownie spada z obrotów i po chwili znowu wchodzi na obroty, to najprawdopodobniej jest to wina sprzęgła. Ale nie wymieniaj od razu, bo sporo to kosztuje, tylko poszukaj jeszcze jakiejś innej przyczyny.

_________________
!!!Są samochody i przyrządy do jeżdżenia. Moj samochod to Audi!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 15:53:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
regulator cisnienia pow biegu jaloweg czy krokowy jak tam kto to nazywa ...
jest tego pelno uzyj opcji szukaj jest tego troche http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?p=107013#107013
powiedz rikiemu niech na zakonczy swoje dzielo...
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 17:13:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Gredi napisał(a):
Jeżeli samochód raptownie spada z obrotów i po chwili znowu wchodzi na obroty, to najprawdopodobniej jest to wina sprzęgła. Ale nie wymieniaj od razu, bo sporo to kosztuje, tylko poszukaj jeszcze jakiejś innej przyczyny.



aha, fajnie :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Do Mauzer
PostNapisane: 20.lut.2005 17:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 22:52:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
Mauzer może się to Tobie wydać śmieszne ale miałem taki problem w BMW 325 tds. Dosik sie odkształcił i obroty co jakiś czas sobie skakały.

_________________
!!!Są samochody i przyrządy do jeżdżenia. Moj samochod to Audi!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 21:00:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 10:16:42
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Tzn. jaśniej.... sprawa wygląda.. tak ... gdy dodam gazu np. do 2000 rpm i puszcze gaz... obroty silnika spadną... do 600, 500 rpm... i nie powrócą... do 900 rpm tak jak to powinno być prawidłowo... prosze o wiecej pomysłów..z góry dziekuje... :D prosze o konkretne odpowiedzi. :) z poważaniem matikemk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: oko
PostNapisane: 20.lut.2005 22:43:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 22:52:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
W sumie to może największy banał ale co z filtrem paliwa? Ja miałem jeszcze kiedyś problem z zapowietrzającym się zbiornikiem paliwa w Peugeocie, lub tez może być filtr zawalony w zbiorniku. Inna sprawa, idż po kolei od zbiornika i patrz czy nie ma powietrza w przewodzie. Przyczyny sa na ogol banalne i trzeba wyeliminowac niektore skladowe.

_________________
!!!Są samochody i przyrządy do jeżdżenia. Moj samochod to Audi!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 23:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a ja bym sprwdził szczelnośc układu dolotowego łatwo to sprawdzić wdmuchująć dym z papierosa przez jedną z rurek do gumy łączącej klapę spiętrzającą z zepołem przepustnic a dzieje się to tylko na benz czy na gazie też?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 23:35:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a ja bym sprwdził szczelnośc układu dolotowego łatwo to sprawdzić wdmuchująć dym z papierosa przez jedną z rurek do gumy łączącej klapę spiętrzającą z zepołem przepustnic a dzieje się to tylko na benz czy na gazie też?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 09:43:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
Gredi napisał(a):
Jeżeli samochód raptownie spada z obrotów i po chwili znowu wchodzi na obroty, to najprawdopodobniej jest to wina sprzęgła. Ale nie wymieniaj od razu, bo sporo to kosztuje, tylko poszukaj jeszcze jakiejś innej przyczyny.


jeeeeesu :):

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 20:16:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 10:16:42
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
aa przepraszam!!! Mam wtrysk KE-Montronic. A dzieje sie tak na gazie i na benzynie... dziekuje za Wasze posty :) jezeli ktoś bedzie miał jeszcze jakieś pomysły jestem prosze pisać..;) :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 13:03:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Ja tam sprzęgło bym zostawił w spokoju, a raczej przyglądnął się wszystkim gumowym częściom odpowiedzialnym za podciśnienie. Miałem mały problem z obrotami kiedyś i likwidacja nieszczelności w podciśnieniach zlikwidowała problem.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 21:40:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Odłącz przewód od silnika krokowego i sprawdz jaki będzie efekt obroty powinny utrzymywas sie na poziomie 1100-1300 obr jezeli tak bedzie to zwalona jest krokówka. Sprawdz jeszce wszystkie przewody podcisnienia bo moze łapac lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 21:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Odłącz przewód od silnika krokowego i sprawdz jaki będzie efekt obroty powinny utrzymywas sie na poziomie 1100-1300 obr jezeli tak bedzie to zwalona jest krokówka. Sprawdz jeszce wszystkie przewody podcisnienia bo moze łapac lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 21:42:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Odłącz przewód od silnika krokowego i sprawdz jaki będzie efekt obroty powinny utrzymywas sie na poziomie 1100-1300 obr jezeli tak bedzie to zwalona jest krokówka. Sprawdz jeszce wszystkie przewody podcisnienia bo moze łapac lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 22:38:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Mam też Golfa II z silnikiem na wtryski Jetronic i miałem identyczne objawy.... sonda lambda strzeliła. w 3 zakladach wymyslali najróżniejsze przyczyny... aż trafiłem do chłopaka który wykrył usterke za pomocą zwykłego miernika i postawił djagnoze słuszna w 100%

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: THX
PostNapisane: 28.lut.2005 19:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 10:16:42
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Dziekuje za posty... sprawdze Wasze sugestie . Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: THX
PostNapisane: 28.lut.2005 19:57:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 10:16:42
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Dziekuje za posty... sprawdze Wasze sugestie . Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 21:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
BlackSpider napisał(a):
Odłącz przewód od silnika krokowego i sprawdz jaki będzie efekt obroty powinny utrzymywas sie na poziomie 1100-1300 obr jezeli tak bedzie to zwalona jest krokówka. Sprawdz jeszce wszystkie przewody podcisnienia bo moze łapac lewe powietrze.
ja bym od tego zaczoł.....

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 11:28:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Jaką masz instalację gazową: I, II...n-tej generacji (tzn. mieszalnikową czy wtrysk gazu)? Czy obroty zaczęły spadać po zainstalowaniu gazu?
Z tego, co się orintuję, silniki Audi nie lubią za bardzo gazu. Po jego założeniu lubią wariować (co sie objawia m.in. spadaniem i falowaniem obrotów). W moim samochodzie też tak było, az w końcu gazownicy zainstalowali dodatkową kostkę (regulator obrotów biegu jałowego) i problem zniknął.

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: