.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:27:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: bicie przy hamowaniu
PostNapisane: 28.mar.2005 14:53:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
czy moze to byc wmina zaciskow moje zaciski maja luz na plywakach czy ten luz to normalka czy nie zacisk jak sie zdejmie tarcze to ma lekki luz na boki

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2005 18:09:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Juzek no nie pytaj o takie rzeczy :diabel: , wiadomo UFO sie przegrzało, najlepiej podzruć do tolarza, niech ci przeleci jednym nastawieniem.
P.S. poszukaj piasty od C4 bo inaczej tokarz nie umocuje w przyżądzie, ew niech dorobi szmel i dospawa go w czterych miejscach, ale lepsza jest piast.
Co do luzy to moze byc tylko mały stuk podczas depniecia w hamulec.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: bicie przy hamowaniu
PostNapisane: 29.mar.2005 10:29:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Wlasnie 'obrabiam' temat u siebie. Tez poczatkowo wydawalo mi sie ze to problem lezy w zmeczonych zyciem i temperaturom UFO'kach. Wywalilem stare na zlom i zainwestowalem w EBC (UFOki i kloki). Poczatkowo bylem wniebowziety. Zero bicia a pasazer zapiety w pasy wygladal jak zaba Kermit podczas hamowania ze 160. Po paru tys znowu zaczelo walic wiec rozebralem hamule. Tarcze igla, rownomierne zuzycie zero wzerow i kolorow teczy. Okazalo sie ze problem jednak siedzi w uchwycie i sworzniach prowadzacych zacisk, tam wlasnie sa luzy. mechitro zalatwil mi sworznie od skody 0.2mm ponad nominal (choc deko krotsze bo od tarcz niewentylowanych). Troche pomoglo, ale jednak pokusze sie o wrzucenie nowych uchwytow i sworzni.

ps. bywam czasem w weekend w olsztynie, moze jakis maly myting? :)

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: