.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 23:37:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 5V a 20V jak to jest?
PostNapisane: 07.kwi.2005 22:49:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Jak to jest z silnikami np. w A3 do roku 2000
1.8 125KM
i: 1.8T 150KM
Ktory jest 5V a ktory 20V ?
Bo w ogloszeniach roznie to pisza.

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 22:57:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
5V to jest ilosc zaworow na cylinder, a 20V to calkowita ilosc zaworow, czyli to samo.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 23:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
W ogłoszeniach to ludzie rózne rzeczy wypisują, a prawda jest taka że 5V i 20V to to samo. Jak zauważyłem w silnikach V6 zwykle jest napisane 5V (choć widziałem też 30V), a silniki 1.8 mają najczęściej oznacznie 20V. Mogę się mylić, ale sądzę, że to tylko kwestia uznania.

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 01:34:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
W silnikach V6 jest albo 12v albo 30v , wiec 5 v moze sie tyczyc tylko tego drugiego, a to juz jest nie taka czesta sprawa :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 09:43:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
emte napisał(a):
W silnikach V6 jest albo 12v albo 30v , wiec 5 v moze sie tyczyc tylko tego drugiego, a to juz jest nie taka czesta sprawa :P

chodzi mi właśnie o te 30V, że na nich bywa napisane 5V

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 09:50:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ukiwas napisał(a):
emte napisał(a):
W silnikach V6 jest albo 12v albo 30v , wiec 5 v moze sie tyczyc tylko tego drugiego, a to juz jest nie taka czesta sprawa :P

chodzi mi właśnie o te 30V, że na nich bywa napisane 5V

bo 6 x 5 = 30 :P ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 09:59:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
A 4 x 5 = 20, ale tyle to każdy sobie obliczy. A czy ktoś sobie pisze ilość zaworów na cylinder, czy ich ilość na silnik to już kwestia własnego widzimisie. ;-)

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 5V a 20V jak to jest?
PostNapisane: 08.kwi.2005 10:22:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
(A)rturo napisał(a):
Jak to jest z silnikami np. w A3 do roku 2000
1.8 125KM
i: 1.8T 150KM
Ktory jest 5V a ktory 20V ?
Bo w ogloszeniach roznie to pisza.


Z samego 5V/20V to w ogóle nie można wywnioskować czy to jest NA czy turbo, bo zarówno jeden jak i drugi ma po 5 zaworów na cylinder. 5V i 20V to generalnie to samo - 5 zaworów na cylinder lub 20 zaworów w sumie. Ludzie piszą różnie. Jak ktoś specyficznie nie napisał że 'turbo' lub 'T', lub 150KM, to pewnie chodzi o silnik 125KM. :)

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Ostatnio edytowano 08.kwi.2005 10:24:18 przez quattro PETE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 10:23:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
na pokywach silnika producent zaznacza w jakiej technologii jest wykonany silnik ...czyli 4ro zaworowej czy 5 zaworowej tak samo jak DOHC to 2 walki rozrzadu i SOHC to jeden walek rozrzadu .... ale starcze auta nie mialy oznaczen ilosci zaworow na cylinder tylko laczna ilosc zaworow w silniku ... co wzbudza watpliwosci bo jezeli niewiadfoma bylo ile silnik ma cylindrow to tez nie wiadomo bylo ile zaworow przypada na cylinder ;) tak wiec ilosc zaworow na cylinder jest bardziej rzeczowa i wymowna wedlug mnie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: