.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:38:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: mikser lpg do 2.2T C3
PostNapisane: 23.sty.2006 21:04:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
witam
potrzebuje mikser lpg do 2.2T
gdzie mozna takowy nabyc i jaki najlepszy
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 08:58:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
od razu napisze, ze szukałem po firmach i nie ma specjalizowanego miksera do 2.2t , tak jak np do 2.3 ng na przepustnice.

jako tako nadaje sie mikser palnikowy, ktory mozna nalozyc na zakonczenie intercoolera (chyba 60 czy 65mm wewnatrz), uszczelnic silikonem i skrecic delikatnie na 3 imbusiki. z moich testów wynika, ze MUSI być zwężka w przedziale 28-30mm (ja mam teraz 30mm). reduktor w wersji turbo ze specjalną kompensacją nadcisnienia(wpiętą między turbo a mieszacz, u mnie w IC był króciec, a teraz dostawilem sobie wyjscie w mieszaczu przed zwezką), reduktor np BRC at90e turbo.

jakby wiecej info potrzeba to daj znac. pozdro.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 10:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
czesc
potrzebuje wszystkie inf co do tego ustawien itd
dzieki za odp
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 11:46:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
no to to co wczesniej. rurke z butli do reduktora 8mm. jakis konkretny filtr gazu > zeby byl dobry przeplyw. osobiscie odradzam dostawiac jakąkolwiek elektronike korygujaca sklad mieszanki bo nie bedzie zdazac, a jak juz to ustawic przy dodaniu gazu do dechy otwarcie na jakąś wartosc silnika krokowego zeby bylo lekko bogato i tam niech stoi. poza tym ustawić tak reduktor i widełki w silniku krokowym zeby za mocno nie latał (widelki 20krokow max) bo beda stany nieustalone.

proponuje przy wolnych obrotach ustawic tak zeby wiekszosc dawki gazu leciała bypassem! , zeby nie regulowało membraną tylko na sztywno z bypassu, dopiero potem ustawic czułość reduktora przy wyzszych np. 3 tys obr. w ten sposob nie bedzie niestabilnosci przy pracy na jałowym, a dodatkowo w sytuacji awaryjnej bedzie mozna odpalic na gazie bez ryzyka wystrzału.

P.S. jesli podczas prob spalin miedzy pracą przy 3 tys obr a zwiekszeniem obr np do 5tys dawka gazu bedzie sie zmniejszac tzn silnik krokowy bedzie chcial sie wiecej otwierac, to trzeba zmniejszyć sredenice zwezki do 28mm wtedy wyrowna sie charakterystyka.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 00:53:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
dzieki za odpowiedz ;-)
to jak sie ociepli trochu
narazie jest taki problem ze zapali na zimnym tylko na benzynie ale niema mowy o wolnych obrotach i dlugo go trzeba zagrzac zeby chodzil na gazie i tez niechce miec zbytnio wolnych
redukot jakis dziwny niema jak na nim zabardzo regulowac-niepamietam jego nazwy i danych
narazie zrobilem mu tak ze wkrecilem troche mu przy ciegnie do przepustnicy(wiem ze tam ma tykac ale tak przynajmniej chodzi)
moze to byc wina czujnika temp? to jest ten co poziomo do tylu wychodzi ?bo w nf mam dwa i czaje baze a tu jest na gorze jedno pinowy
jak by tu ustawic? moze blaszke trzeba przestawic?
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 07:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
napisz jeszcze jakie oznaczenie ma ten silnik 2.2t.
na stronie www.sjmautotechnik.com jest opisane rozwiazanie wiekszosci przypadlosci tych silnikow.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: