.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 11:51:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: No to odmulilem audiczke :(
PostNapisane: 12.lut.2006 12:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Pomocy nie wiem co się dzieje. :zly:
Jadę sobie wczoraj po mieście droga sucha, ładna pogada nie pada w miarę ciepło, myślę sobie może by odmulił troszkę audiczke :D cały czas do 60km/h jeździła bo było ślisko :/ . No to noga na gaz jadę tak 100-120km/h ( paliwa nie za dużo) wszystko jest ok, zakręcik 90' w lewo spokojnie powoli wpinam 2 bieg, wyskakuje na prosta patrzę na prędkościomierz a tu brak (nie działa), parę sekund i znowu działa :zdziw: , (myślę pewnie gdzieś stuku nie było ) ale nic jadę dalej, jakieś 2-3km dojeżdżam już do celu wjeżdżam na osiedlowe uliczki powoli a tu obroty 1700 zawieszają się :zdziw: , nic zaparkowałem i zostawiłem go na jakieś 7 godzin. Przychodzę odpalam wszystko ok. :P , jadę przez miasto i znowu zaczyna się :zly: , zauważyłem ze jak zrzucam na luz tak z 3000-4000 to zawiesza mi się na 3s na 2000 obrotach i spada na 900, a jak jadę 1700 zrzucam na luz to sam wchodzi mi na 2000 :zdziw: jakieś 3s się tam zawiesza i spada na 900. Dojeżdżam do domy na parking a tam 2000 i stoi :( parę razy podgazowałem i spadło na 900. Temp wody utrzymywała się (wzrosła tylko) 50-60 stopni jak jechałem w tamta i z powrotem. Trasa po mieście gdzieś 15km w jedna stronę. Chłodnice mam 2 od wody ( zasłonięta atrapa na zimę ) i 1 od kilimy. To wszystko się panowie dzieje w audi coupe 2,3 ng z 90r bez gazu.

I teraz panowie pytanie do Was co to może być? :peace:
Czy to jakieś zwarcie było ze prędkościomierz się wyłączył na parę sekund nie działał, czy to zima i gdzieś guma sparciała i lewego powietrza dostaje? czy co to może być? bo ja już pojęcia nie mam i potrzebuje waszej pomocy.


Jak już był taki temat to sorki :| bo nie mogłem znalesc, forum strasznie mi powoli chodzi i nie zawsze się otwiera. :/

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 17:21:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
przewod za licznikiem przerabialem to u siebie w b4. kilka lat juz maja i sie poprostu przelamuja.

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 18:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
wlasnie o to chodzi ze nie sam obrotosciomierz sie zawiesza. Silik sie zawiesza na tylu obrotach :zly:

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 20:16:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
moze komputer zwariowal??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 20:42:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no więc właśnie mam to samo w b3 90 , też potrafi się zawiesić na 2000 rpm, także falowanie dochodzi do tego... ja jeszcze nie doszedłem do tego co to może być, może zawór wolnych obrotów, cholera wie.... jak znajdę to dam znać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 07:04:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wypadałoby sprawdzić 3 rzeczy
- zabrudzony zawor wolnych ("silniczek krokowy") obr. przywiesza sie
- dwupinowy czujnik temp do ecu lapie przerwy i komp podnosi obroty jak do "ssania"
- mikroswitch zamknietej przepustnicy nie podaje impulsu do ecu, zeby ten zaczął stabilizować wolne obroty > moze trzeba go podregulować, albo przepustnica nie przymyka sie do końca i go nie wciska.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 13.lut.2006 11:03:09 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 10:43:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2005 14:03:39
Posty: 29
Lokalizacja: Gdańsk
a ja obstawiam silniczek krokowy

_________________
Jadą jadą!!! ;]

Audi Coupe!
www.sectec.pl/audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 18:36:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2005 23:57:46
Posty: 90
Lokalizacja: LUBLIN
Wielkie dzieki :peace:
Zrobi sie cieplej to sie za niege wezme, mam drugi siliczek krokowy wiec nie bedzie problmu, zobacze ten czujnik temp i mikroswitch
Jak zrobie napisze co bylo :P
Pozdrawiam młody

_________________
Audi Coupe 2,3 NG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 19:09:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
MŁODY napisał(a):
Wielkie dzieki :peace:
Zrobi sie cieplej to sie za niege wezme, mam drugi siliczek krokowy wiec nie bedzie problmu, zobacze ten czujnik temp i mikroswitch
Jak zrobie napisze co bylo :P
Pozdrawiam młody

Jak sie zrobi cieplej to samo przejdzie i nie bedziesz musial nic robic hehe:D::D ?coraz wiecej takich przypadkow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: