.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 12:03:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z lpg - gasnie na luzie
PostNapisane: 15.lut.2006 21:58:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 11:39:35
Posty: 12
Lokalizacja: Suwałki
moj problem polega natym ze gasnie mi na luzie tzn wczasie trzymania nogi na gazie idzie kiedy tylko spuszcze samochod automatycznie gasnie przeszukalem forum i doczytalem sie ze problem polega w zimnym powietrzu gdy zakryje rurke jakas szmatka czasami chodzi czasami nie czesciej nie a niewiem jak podkrecic obroty prubowalem na tych 2 pokretlach i nic caly czas spadaj w jaki sposob mozna rozwiazac problem z tym powietrzem zatkac calkowicie rure ? wyczytalem rowniez ze mozna odlaczyc jakas gumke od powietrza czekam na wasze propozycje

gaz I generacji marka GZWM

aha zna ktos moze ustawienia fabryczne miksera ? chodzi o ta srube i te pokretlo na rurkach

_________________
audi 100 sedan - rozbite ;(
audi 200 2.2t bez quattro - zabrane ;(
audi c4 2.8 quattro - aktualnie XD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 22:23:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2005 14:50:13
Posty: 68
Lokalizacja: Gdansk/Słupsk Auto: A6 2.8 Q C5
Nie zakrywaj dolotu powietrza calkowicie tylko ja odwroć tak zeby powietrze nie wpadało bezposrednio. Nie ma czegos takiego jak fabryczne ustawienia....regulujesz na ucho ;p...na niskich obrotach...na wysokich...i ewentualnie podl. pod analizator spalin...i regulujesz tak zeby dawka gazu byla odpowiednia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 23:34:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
uzupelnij w podpisie jaki masz silnik...
obroty reguluje sie na reduktorze a na wezu dawke jaka dostanie silnik(ile bedzie palic i jaki bedzie but)
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 02:29:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem że gaśnie Ci w czasie jazdy na luzie, na wolnych obrotach? Zrób tak jak kolega napisał: odwróć wlot - załóż rurkę albo coś, żeby powietrze nie wpadało bezpośrednio od przodu do filtra bo Ci "rozgania :P LPG

A jeśli gaśnie na wolnych obrotach, na postoju to masz problem nieraz poruszany na forum. Możesz mieć nieszczelność gdzieś w układzie i bierze za dużo powietrza (sprawdź obudowe filtra, doloty powietrza, węże podciśnieniowe - wszystkie które wychodzą z gaźnika, czy gdzieś nie leci, wąż od reduktora/parownika do kolektora ssącego).

Jeśli zatkałeś wlot powietrza a silnik chodzi to znaczy że gdzieś sobie to powietrze podbiera. Na wolnych obrotach jest go w nadmiarze i dlatego gaśnie, na wyższych obrotach jest zasysane do gaźnika i problem staje się niewidoczny.

Spróbuj przytykać wlot powietrza stopniowo, trzymając najniższe "wolne" obroty na cięgnie gazu przy gaźniku i słuchaj jak się zachowuje. Czy przyśpiesza obroty, czy zwalnia, czy nie ma róznicy.

Dolne pokrętło w reduktorze powinno być chyba zakręcone (tak mówił mi gazownik).W sumie jak wymieniałem sobie membranki to po rozebraniu okazało się, że to służy do wypuszczania "płynnego syfu", który gromadzi się w dolnej części reduktora.Bo do niczego innego nie wydaje mi się ,aby było potrzebne :D
To górne reguluje Ci wolne obroty, ale u mnie np. chodzi tylko w położeniu pośrednim, jak za dużo wykręce - też gaśnie.

Posprawdzaj sobie to wszystko, bo jednocześnie może Ci wsysać dużo gazu i spalanie pójdzie na łeb na szyję :diabel:

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem z lpg - gasnie na luzie
PostNapisane: 16.lut.2006 07:08:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 07:36:53
Posty: 24
Lokalizacja: Wąbrzeźno(kuj-pom)
DXE napisał(a):
moj problem polega natym ze gasnie mi na luzie tzn wczasie trzymania nogi na gazie idzie kiedy tylko spuszcze samochod automatycznie gasnie przeszukalem forum i doczytalem sie ze problem polega w zimnym powietrzu gdy zakryje rurke jakas szmatka czasami chodzi czasami nie czesciej nie a niewiem jak podkrecic obroty prubowalem na tych 2 pokretlach i nic caly czas spadaj w jaki sposob mozna rozwiazac problem z tym powietrzem zatkac calkowicie rure ? wyczytalem rowniez ze mozna odlaczyc jakas gumke od powietrza czekam na wasze propozycje

gaz I generacji marka GZWM

aha zna ktos moze ustawienia fabryczne miksera ? chodzi o ta srube i te pokretlo na rurkach


Przejżyj to forum tam jest sporo o instalacji gazowej I gen. :):
http://zlosnik.pl/postlist.php?Cat=&Board=skoda

Myślę że znajdziesz tam odpowiedź bo problem był nieraz poruszany.A jak nie to wal na priv.

_________________
Audi A4 B5 98 AFN
Audi 80 B4 ABT 93r - Landi-Renzo + Bingo M - Było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 07:38:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Sam nic nie reguluj - jak chcesz aby Ci autko służyło zostaw kilkanaście złotych u gazownika... który ma analizator...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 08:31:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Popieram Grzesia :) . Na słuch to można instrumenty stroić, a nie instalację gazową. Ostatecznie jak jest lambda, to można się oprzeć na jej wskazaniach, ale najlepiej zrobi to dobry gazownik z pomocą analizatora spalin. Szczególnie jeśli jest to dopiero początek przygody z instalacją gazową.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 15:42:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Ja w dluzsza trase wyjmuje wtyczke od silnika krokowego tego przy kolektorze z przodu i nic mi nie gasnie moze to jest przyczyna

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: